Yngleglade fisk
Fra : Marcussen

Dato : 02-07-01 18:08

hvilke fisk er meget lette at få til at yngle (kunne godt tænke mig lidt
levende foder

Og har et godt helbred, så de ikke dør igen hurtigt.

Fra : Lene Vang Poulsen

Dato : 02-07-01 18:36

Guppier og Platyer er meget lette at få til at yngle, det samme gælder osse
mollyer og sværdragere

Venlig hilsen

Lene

ICQ.: 47784196

Marcussen <robert.marcussen@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HT107.2478$DJ5.271078@news010.worldonline.dk...

Fra : Marcussen

Dato : 02-07-01 18:42

"Lene Vang Poulsen" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Guppier og Platyer er meget lette at få til at yngle, det samme gælder
osse
> mollyer og sværdragere

Og lidt luft og varme er nok til dem ?

De kræver jo heller ikke det store plads så det er godt.

Fra : Aardvark

Dato : 02-07-01 20:29

De skal i princippet have samme pleje som andre fisk, dog er de ikke så
kritiske med vandkvalitet osv......men det er jo ikke sindsygt store kuld
disse leverer.....

/Brian

Fra : X - Dude

Dato : 02-07-01 20:38

Hvis du søger nogle LIDT mere spændende fisk skulle du prøve Nannacara
Anomala

http://www.akvarie-galleri.dk/Artikler/Cichlider/Nannacara%20Anomala_Anomala
%20dvaergcichlide.htm kanonsød og flot fisk
men bliver dog lidt stor !!!!!!!!

/Rasmus

Fra : Marcussen

Dato : 02-07-01 20:49

Læs venligst mit første indlæg igen

Skal bruges til foder, og så er jeg da rimelig ligeglad med hvordan den ser
ud. Men det er selvfølgelig heller ikke mig der skal spise den. I øvrigt
kunne jeg ikke komme ind på siden ;-(

Jeg har dog det 128 liters akvarie stående "ledigt", så det skal jeg have
stoppet et par fisk i på et tidspunkt, og de behøver ikke blive spist lige
med det samme - Jeg er jo ikke ren kanibal. - Også her kunne det da være
lidt sjovere hvis der var tale om fisk som man kunne få til at yngle, men
pladsen i dette akvarie er selvfølgelig heller ikke uendelig stor.

Fra : X - Dude

Dato : 02-07-01 21:03

Prøv www.akvarie-galleri.dk
Under Artikler også Cichlider

/Rasmus

Fra : Madsen

Dato : 02-07-01 21:08

"Marcussen" <robert.marcussen@image.dk> skrev:

> I øvrigt kunne jeg ikke komme ind på siden ;-(

Temmelig sikkert fordi linket er knækket. Jeg ved godt du bare
skal bruge fisken til foder, men det var dette link:
<http://www.akvarie-galleri.dk/Artikler/Cichlider/Nannacara%20Anomala_Anomala%20dvaergcichlide.htm>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Ludo

Dato : 02-07-01 23:23

Du skal da have sejlfinnefisk (poecillia velifera) optil 200 unger pr.
28 dag. Læs om fisken færst inden du køber den

Fra : Simon

Dato : 03-07-01 07:44

køb du dig en 3 par zebra ciklider - det havde jeg engang, og de spytter
mange unger ud hver, rigtigt mange,,...
mvh.Simon

Fra : Aardvark

Dato : 03-07-01 08:01

Helt enig.....de yngler næsten lige så hæftigt som Platy mv...hvis de får
ro...

/Brian