Så meget for dèn såkaldte "morgengave"...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-03-07 13:42

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6502347.html

Nu har Fredningsrådet så i al sin uudgrundelige visdom besluttet at vor
lokale, af skændigt fedtede "lokalpatriotiske" jyske politikere lukkede
NATO-flyvestation herude slet ikke engang må bebygges: Fedt nok, eftersom vi
ellers netop fik den af ærkeslynglen Lars Løkke som søgt kompensation for
den groft svinagtige skurkestreg han bedrev, hvor vi som hidtil økonomisk
ansvarligt drevet Konservativ kommune med et lammehaledikkende nossefår af
en spytslikkende hvalp til lokal ny Venstreborgmester der tydeligvis ikke på
nogen måde besad mandsmod til at sige sin partitop inde på Borgen det
mindste imod, blev kommunalt "tvangsgift" med fallitboet Farum, som
ærkesvindleren Peter Brixtofte fra selvsamme såkaldt "liberale" parti som
bekendt har kørt grundigt i sænk med milliardgæld til følge!

Vil I da rende mig noget så grusomt!

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-03-07 18:14

meddelelse news:4607bfb4$0$52141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Vil I da rende mig noget så grusomt!

nej vi kommer ikke så fine steder

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-07 19:50

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelandet
> [...]
>
> Nu har Fredningsrådet så i al sin uudgrundelige visdom besluttet at vor
> NATO-flyvestation herude slet ikke engang må bebygges: Fedt nok, eftersom

Den klagesang har vi da lige hørt et andet sted fra, ikk ?
Hvor f..... var det nu.... Nørrebro ??

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-03-07 20:14

Andersen wrote:
> [...]
> meddelandet news:4607bfb4$0$52141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Den klagesang har vi da lige hørt et andet sted fra, ikk ?

Jeg mener nu ikke man kan sammenligne de to ting: Flyvestation Værløse blev
netop GIVET (og ikke bare som med Ungdomshuset lånt) til Værløse Kommune af
staten som kompensation for den modbydelige tvangssammenlægning med Farum,
der jo efter Brixtoftes fantasterier er dybt forgældet og som hæderlige
Værløseborgere derfor kommer til at hænge økonomisk på: Imidlertid kan den
så reelt bare ikke bruges til en pind, når man således ikke kan udstykke den
til salgbare byggegrunde, hvilket jo netop var hele ideen.

Anders Peter Johnsen

Fra : Rea721

Dato : 26-03-07 20:56

skrev i en meddelelse

> Imidlertid kan den så reelt
> bare ikke bruges til en pind, når man således ikke kan
> udstykke den til salgbare byggegrunde, hvilket jo netop
> var hele ideen.

Jo den kan.
Hele Nordlejeren er i fuld gang med at blive renoveret og gjort klar og høre
formodentlig ikke under fredningen da den blev solgt fra for et par år
siden.

Jeg kunne dog godt tænke mig at se nogle tegninger over det område der blir
fredet.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ralph

Dato : 26-03-07 20:17

"Andersen" <Virker ikke> skrev i en meddelelse
> Den klagesang har vi da lige hørt et andet sted fra, ikk ?
> Hvor f..... var det nu.... Nørrebro ??

FNIS

--
Ralph

Fra : Zeki

Dato : 26-03-07 20:26

> [...]
> "tvangsgift" med fallitboet Farum, som ærkesvindleren Peter Brixtofte fra
> selvsamme såkaldt "liberale" parti som bekendt har kørt grundigt i sænk

Wow, det er lige før at det er den længste sætning jeg nogensinde har set.

Mvh
Zeki

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-03-07 12:49

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Wow, det er lige før at det er den længste sætning jeg nogensinde har
> set.

Du har ikke tidligere læst indlæg fra Anders Peter Johnsen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-03-07 19:10

On Tue, 27 Mar 2007 13:49:25 +0200, Jens Bruun wrote:

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke tidligere læst indlæg fra Anders Peter Johnsen?

Joo, han øver sig vist stadig på at skrive sin doktorafhandling

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jesper

Dato : 26-03-07 20:44

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> ærkesvindleren Peter Brixtofte fra selvsamme såkaldt "liberale" parti som
> bekendt har kørt grundigt i sænk med milliardgæld til følge!

Furesø kommune får et fint rekreativt område, der kan f.eks. indrettes
golfbaner ligesom i Dyrehaven. Det gør det i det hele taget meget
attraktivt at bo op til området, så hvad er problemet?
--
Jesper

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-03-07 21:55

Jesper wrote:

> Furesø kommune får et fint rekreativt område, der kan f.eks. indrettes
> golfbaner ligesom i Dyrehaven.

Fint forslag, men nu har vi skam allerede een golfbane ude ved Kirke
Værløse, så jeg tror ikke lige umiddelbart der er brug for een til...

> Det gør det i det hele taget meget
> attraktivt at bo op til området, så hvad er problemet?

Problemet er jo at det som nævnt at det var hensigten at udstykke området og
sælge det til boliggrunde for at give Furesø Kommune penge i den ret slunkne
kommunekasse. Det kan man så bare ikke, hvis hele området nu er blevet
fredet.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 26-03-07 22:55

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Fint forslag, men nu har vi skam allerede een golfbane ude ved Kirke
> Værløse, så jeg tror ikke lige umiddelbart der er brug for een til...

Og du mener ikke der er brug for én til? En god og smuk golfbane kan
trække spillere fra nær og fjern.

> [...]
> kommunekasse. Det kan man så bare ikke, hvis hele området nu er blevet

Det har på intet tidspunkt været meningen at der skulle sælges
byggegrunde. Det har hele tiden været udlagt til rekreative formål.
--
Jesper

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-07 06:02

> [...]

> ærkesvindleren Peter Brixtofte fra selvsamme såkaldt "liberale" parti som
> bekendt har kørt grundigt i sænk med milliardgæld til følge!

Nu hører det vel så med til billedet, at det sandsynligvis ville blive
endog meget dyrt at fjerne årtiers forurening af jorden ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk