Rummelige partier
Fra : Noreply

Dato : 26-03-07 12:03

Værsgo lidt læseværdigt fra Søde Pias ugebrev:
"...
Og hos Enhedslisten i Odense sidder paradokset Asmaa Abdol-Hamid, der som
overbevist muslim er medlem af et parti, der så vidt vides stadig sværger
til Karl Marx' navnkundige udsagn om, at "religion er opium for folket".
Hvordan det er umiddelbart foreneligt med Abdol-Hamids ønske om, at islam
skal diktere, hvad der er ret og vrang i samfundet - som eksempelvis om man
må tegne en gammel skægget profet, der levede i den arabiske ørken for 1400
år siden - må være hendes egen hovedpine. Jeg har i hvert fald for længst
opgivet at forstå det.

Safia Aoude er således blot sidste skud på stammen i en lang række af mere
eller mindre kuriøse indslag af indvandrerpolitikere, som har forsøgt at
gøre deres hoser grønne hos de folketingsrepræsenterede partier.

Aoude bliver næppe heller den sidste, og da slet ikke hvis indstillingen
fremover bliver, at alt kan accepteres, fordi partierne skal være "rummelige",
som formanden for de Konservative i hovedstaden udtrykte det. Hvis det
bliver tilfældet, vil partierne hurtigt blive oversvømmet af pauseklovne -
og værre endnu - ekstremister, der alene på grund af deres fremmede herkomst
vil blive feteret og ført frem som galionsfigurer for de "rummelige"
partier.

med venlig hilsen
Pia Kjærsgaard "

Resten kan læses på:

http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=738&template_id=10&mbid=19083

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-03-07 18:19

"Noreply" <norep@qwsx.ddd> skrev i en meddelelse

Hvis det
> bliver tilfældet, vil partierne hurtigt blive oversvømmet af pauseklovne -

ja det er jo noget som Pia K. kan tale med om......................af
erfaring

Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-07 20:01

In news:4608007a$0$52140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> typed:

> ja det er jo noget som Pia K. kan tale med om......................af
> erfaring

Smed hun da dig ud ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Ralph

Dato : 26-03-07 20:19

> Smed hun da dig ud ?

Pias erfaring, forståes!

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-07 20:25

In news:46081c97$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ralph <rwr@post6.tele.dk> typed:

> Pias erfaring, forståes!

Er du også blevet smidt ud fordi du var en klovn eller?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-03-07 13:16

> In news:4608007a$0$52140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> typed: