Interessant tese: 'Ved perkere slåede børn~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 24-03-07 18:04

http://radioholger.dk/tekst33.htm - afsnit 4 & 5

Og de danske medier har også i den senere tid beskæftiget sig lidt med det
forhold, at bander af unge indvandrere terroriserer de danske skolebørn, og
skønt den let forståelige forargelse over dette, så må man spørge, hvilken
mening har det egentligt at omtale dette, hvis man ikke har til hensigt at
gøre noget ved det? Og det har man jo ikke! Både myndighederne, medierne og
forældrene til de danske skolebørn har jo bare tænkt sig at lade terroren
mod de danske skolebørn fortsætte, for man vover ikke gribe ind over for
indvandrerknægtene men vil bare snakke om problemet. Men man kan ikke snakke
sig til en løsning på dette problem, og mens man snakker overfaldes endnu
flere små danske skolebørn af de brutale kriminelle indvandrerknægte. De
danske skolebørn ryster af angst for at gå i skole, og børnene nedværdiges
igen og igen på skolerne. Og de danske forældre er for feje og ynkelige til
at forsvare deres børn ved at slå igen mod de kriminelle indvandrerknægte,
og derfor lader de bare deres egne børn blive forsvarsløse ofre, der lider
psykisk og fysisk, men engang vil forældrene sande, at det bliver dyrt med
denne holdning.

For lad os lige et øjeblik vove at tænke den svimlende tanke, tusinder af
danske skolebørn med ar i sjælen efter indvandrerbandernes terror, og inde i
disse børn et voksende og glødende had mod de indvandrerknægte, der
nedværdigede dem, og så børnene, der en dag bliver voksne og vil hævne sig
på indvandrerne, ja, myndighederne tør ikke tænke den tanke, men vi tør, og
vi ved, at det vil ske. Et uretfærdigt slag skal gives tusindfold tilbage,
som det siges, og ikke eet slag skal glemmes. For intet menneske glemmer
krænkelser og nedværdigelser, og en dag skal regningen betales.

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Notion

Dato : 24-03-07 18:19

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

> http://radioholger.dk/tekst33.htm - afsnit 4 & 5
>

> Og de danske medier har også i den senere tid beskæftiget sig lidt med det
> forhold, at bander af unge indvandrere terroriserer de danske skolebørn,

kom med en politirapport over hvor i landet det foregår.

Notion

Fra : Alucard

Dato : 24-03-07 19:19

On Sat, 24 Mar 2007 18:18:34 +0100, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>kom med en politirapport over hvor i landet det foregår.

Det er da dagligt i medierne....

Fra : Notion

Dato : 24-03-07 20:47

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da dagligt i medierne....

Så er happy slapping mellem etniske Danske, ikke vold, mobning eller
overfald, men bare sjov i gaden som vi skal tolerer og grine af.

Notion

Fra : Alucard

Dato : 24-03-07 21:03

On Sat, 24 Mar 2007 20:47:06 +0100, "Notion"

>Så er happy slapping mellem etniske Danske, ikke vold, mobning eller
>overfald, men bare sjov i gaden som vi skal tolerer og grine af.

Hvad vrøvler du om...??? Det har jeg sgu da ikke sagt....

Fra : Notion

Dato : 24-03-07 21:20

> On Sat, 24 Mar 2007 20:47:06 +0100, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Hvad vrøvler du om...??? Det har jeg sgu da ikke sagt....

Hvorfor så kun sætte fokus på indvandrer, 2. g indvandrer, når der generelt
er et problem med fysisk mobning blandt de unge. Hvorfor bringer du ikke
selv problemet på banen med unge, som udøver vold mod andre. Du har vel en
erfaring, som gør dig i stand til at rådgive og vejlede og ikke bare
fordømme en gruppe af personer som bor i landet. Mange unge har problemer og
har behov for rammer som kan bringe dem sikkert gennem teenager alderen.

Fra : Alucard

Dato : 24-03-07 23:03

On Sat, 24 Mar 2007 21:19:48 +0100, "Notion"

> [...]
>har behov for rammer som kan bringe dem sikkert gennem teenager alderen.

Søg hjælp.... Du vrøvler jo totalt.....

Men jeg beklager da at jeg ikke har focuseret på det kæmpe store
samfundsproblem med indgroede tå-negle.... )))

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 00:04

> On Sat, 24 Mar 2007 21:19:48 +0100, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>

> Søg hjælp.... Du vrøvler jo totalt.....

Ja der er problemer i samfundet, skabt af den uduelige politik som føres på
integrationsområdet. Men det ser ud til at være for avanceret
samfundsforståelse for dig. Synd for din familie at du kan bidrage med intet
i dette samfund, så må vi andre jo løfte den byrder at have dig.

Hvis du har problemer med tåneglene så opsøg hjælp.

Fra : Alucard

Dato : 25-03-07 01:57

On Sun, 25 Mar 2007 00:03:32 +0100, "Notion"

> [...]
>samfundsforståelse for dig. Synd for din familie at du kan bidrage med intet
>i dette samfund, så må vi andre jo løfte den byrder at have dig.

Gaaaaaaaaaaaaaaab...

Du vrøvler bare videre og fatter INTET....

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 03:16

> Gaaaaaaaaaaaaaaab...
>
> Du vrøvler bare videre og fatter INTET....

Hvad bidrager du med? intet, så jeg har gabt i lang over dig, men håber da
du er i stand til at forstå et blad som ekstrabladet, ellers er det synd for
dine omgivelserne. Et råd læs list mere brug evt. biblioteket.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-03-07 10:16

In news:1llb03t2n6gdhkkao1b26reuht29ietp9l@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Du vrøvler bare videre og fatter INTET....

Gad vide om det er resultatet af en gensplejsning mellem 2 bestemte tosser ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 11:08

> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Du burde måske blive i skolen og færdiggøre din 8 kl. dit vidensniveau
ligger langt under hvad man kan forlange af en, som har stemmeret. så tænk
over, om du egentlige fatter din egen hverdag. det er synd for din familie,
at bliver så skuffet hver gang du har fødselsdag de tænker på den ups. dag.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-03-07 19:03

In news:460649f0$0$52109$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:

> [...]
> tænk over, om du egentlige fatter din egen hverdag. det er synd for
> din familie, at bliver så skuffet hver gang du har fødselsdag de

LOL, er du virkelig så misundelig ?

Fra : Alucard

Dato : 25-03-07 12:10

On Sun, 25 Mar 2007 11:16:04 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Gad vide om det er resultatet af en gensplejsning mellem 2 bestemte tosser ?

Hvis det er det så er de 2 hjerneceller gået tabt i processen....

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-03-07 13:04

On Sun, 25 Mar 2007 11:16:04 +0200, N_B_DK wrote:

> Gad vide om det er resultatet af en gensplejsning mellem 2 bestemte tosser ?

dktekno og Patruljen ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-07 08:47

In news:rq9896go6edl$.zcbosbeeq5cc.dlg@40tude.net,
Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> typed:

> dktekno og Patruljen ?

Nej mente nu Kim Larsen og Wilstrup.

Fra : Alucard

Dato : 26-03-07 09:32

On Mon, 26 Mar 2007 09:46:49 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Nej mente nu Kim Larsen og Wilstrup.

Jeg troede at ALLE vidste du mente KL & W...

Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-07 19:45

In news:r61f03dedvv7t9d2a08mk8p4j7co7b7ed5@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Jeg troede at ALLE vidste du mente KL & W...

Åbenbart ikke, men man kan jo blive overrasket over folk herinde hver dag.

Fra : @

Dato : 25-03-07 00:30

On Sat, 24 Mar 2007 20:47:06 +0100, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

nå ingen kommentar???

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 25-03-07 00:22

On Sat, 24 Mar 2007 18:18:34 +0100, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

>kom med en politirapport over hvor i landet det foregår.

du kan bare læse landsdækkende aviser en uge

de nyheder om vold der bringes er netop oplysninger som aviserne får
fra politiets døgnrapporter

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 00:39

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> du kan bare læse landsdækkende aviser en uge
>
> de nyheder om vold der bringes er netop oplysninger som aviserne får
> fra politiets døgnrapporter

Jo men løsningen er jo, sætte ind før volden kommer til udtryk, løsningen er
jo ikke skrive om det i avisen, men at der gives mulighed for at samfundet
( de sociale myndigheder) får de ressourcer som er nødvendige og ikke som nu
hvor man skal vælge at have en god børnepasningsmulighed for de små og en
nul løsning for aktiviteter for de ældre børn. Nogle byer går "fri" andre
har store sociale problemer at slås med. Det er altid let at hive en
overskrift ned og skrive at det er de andres skyld.

Prøv da at være stolt af at være Dansk og vise at vores fordel er udvikling
i stedet for afvikling.

Notion

Fra : @

Dato : 25-03-07 00:47

On Sun, 25 Mar 2007 00:38:30 +0100, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jo men løsningen er jo, sætte ind før volden kommer til udtryk

verdenshistorien har gang på gang vist at den eneste løsning der er
anvendlig hvis man virkelig vil have fred for muhamedanervold er at
enten jage muhamedanerne langt bort eller udrydde dem

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 01:04

> verdenshistorien har gang på gang vist at den eneste løsning der er
> anvendlig hvis man virkelig vil have fred for muhamedanervold er at
> enten jage muhamedanerne langt bort eller udrydde dem

Dokumenterer lige den påstand, vesten har jo været den besættende magt i
lige indtil vi fik en røvfuld i Konstantinobel.

Fra : @

Dato : 25-03-07 11:38

On Sun, 25 Mar 2007 01:03:58 +0100, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Dokumenterer lige den påstand, vesten har jo været den besættende magt i
>lige indtil vi fik en røvfuld i Konstantinobel.

dukumenter lige den påstand

muhamedanerne har ikke lavet andet end voldelig ekspassion lige siden
Muhammed startede sit onde regime med udspring i Medina

de nåede så langt som til med våbenmagt at besætte Spanien en stor del
af Frankrig hele Balkan og var tæt på at erobre hele Østrig

muhamedanernes metode har altid været vold terror og undertrykkelse
overalt hvor de er kommet frem

lige nu er de godt i gang i Dafur og i Indien

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 12:35

> [...]
>
> de nåede så langt som til med våbenmagt at besætte Spanien en stor del
> af Frankrig hele Balkan og var tæt på at erobre hele Østrig

Ja vi blev smidt godt og grundigt ud af deres landområde, og vi var sku
heldige med, at de ikke gad at kravle over alperne. læs nu din historie, jeg
har oplyst til dig før hvilke årstal du skal bruge.

> muhamedanernes metode har altid været vold terror og undertrykkelse
> overalt hvor de er kommet frem
>
> lige nu er de godt i gang i Dafur og i Indien

Ja banditter findes jo over hele verden, USA er i gang i Irak, men du mener
jo at kun DU og DIG er det rigtige menneske, læs historien.

Da England blev smidt ud af det man nu kalder Pakistand / Indien, så opstod
en folkevandring, men nogle muslimer blev i Indien og i pakistand valgte
nogle hinduer at blive, så hvem er de slemme, os, muslimer, hinduer. Nå ja
jeg glemte du var oraklet så det ved du jo nu, men du driller os jo bare og
laver en løsning inden mandag, ja jeg ved det, du er jo så klog, du har os
for dine fødder, tro nu selv på det.

Dafur, hvorfor er USA så bange for at komme med det store militær apparat de
har. De kan jo på få timer får opdelt det land også, så hvis der er
problemer, så er det da kun fordi vi sidder og hygger os her i stuen og
egentlig er ligeglad med det område, Det er jo bare muslimer alle sammen,
nogen skal jo vinde og andre skal jo tabe.

Det er jo tydeligt at du kun har den viden du kan finde i avisen, prøv nu
før du sender næste ligegyldigt reply, at finde noget indholdsrigt at dele
med os andre. Vi kalder det vidensdelig.

Fra : @

Dato : 25-03-07 12:56

On Sun, 25 Mar 2007 13:34:36 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Ja vi blev smidt godt og grundigt ud af deres landområde,

deres landområde????

mener du i ramme alvor at hvis du med sværd i hånd tiltager dig
råderetten over anden mands jord så er det pludselig dit?

>Ja banditter findes jo over hele verden,

hvorfor har du så travlt med at bortforklare alle muhamedanernes onde
gerninger og hensigter?

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 13:37

> [...]
> råderetten over anden mands jord så er det pludselig dit?

> hvorfor har du så travlt med at bortforklare alle muhamedanernes onde

Nogle er onde, ja, selv Danske er onde, så hvis en er, så er alle? det er
din tese, hvor mange år har du skrevet på den afhandling siden du kan
fremkomme med en så dybdegående tese.

Fra : @

Dato : 25-03-07 13:54

On Sun, 25 Mar 2007 14:36:58 +0200, "Notion"
> [...]

>Nogle er onde, ja, selv Danske er onde, så hvis en er, så er alle? det er
>din tese, hvor mange år har du skrevet på den afhandling siden du kan

mere tom tågesnak

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 14:41

> mere tom tågesnak
>

> hvorfor har du så travlt med at bortforklare alle muhamedanernes onde
> gerninger og hensigter?
Har du forstået noget som helst af din historieundervisning i skolen, vi
stod ikke tilbage med vold og ødelæggelser, vi var godt nok 200 år senere
ude, men vi stod skam ikke tilbage for rædsler i europa, forskellen er jo
netop, at vi ikke stoppede ved "vores" grænser, men at vi plyndrede lang ud
over hvad "godt" ville være, at vi så senere havde stor indflydelse på den
velstand som Europa fik gennem vores samhandel med dem som du ikke kan lide,
ja så fik historien om vikingerne en flot afslutning, men før den tid skal
du aldeles ikke være stolt over.

Fra : @

Dato : 25-03-07 15:17

On Sun, 25 Mar 2007 15:40:58 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev

<klip>

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 17:17

> <klip>
>
> hvorfor har du så travlt med at bortforklare alle muhamedanernes onde
> gerninger og hensigter?

Du omtaler alle muslimer som onde. så du sys det er forket, at en muslim
omtaler alle Danske som onde, når han læser at en Dansk mand skød sin kone
og børn fordi han ikke kunne håndterer sine følelser for, at hans ægteskab
var brudt sammen. Tak skal du have for en lav hjerne aktivitet du kan begår
dig med i en så avanceret kultur som den Danske.

Fra : @

Dato : 25-03-07 18:02

On Sun, 25 Mar 2007 18:17:25 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Du omtaler alle muslimer som onde.

nej, jeg gør opmærksom på hvad alle som ikke kun frekventeree skolen i
frikvarteret ved,

at muhamedanere i over 1350 år har begået onde gerninger overalt hvor
de er kommet frem

<klip endnu en gang no-sense udenomssnak>

/Albert Camus/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-03-07 17:50

On Sun, 25 Mar 2007 16:16:57 +0200, @ wrote:

> hvorfor har du så travlt med at bortforklare alle muhamedanernes onde
> gerninger og hensigter?

Det er en muslim (dansk) du skriver med.

Men der er godt at deres "stemme" også kan læses her.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 00:52

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> du kan bare læse landsdækkende aviser en uge
>
> de nyheder om vold der bringes er netop oplysninger som aviserne får
> fra politiets døgnrapporter

Ja og du finder kun frem til den del hvor der står noget med 2g indvandrer
eller person med anden etnisk baggrund end Dansk. Så i din verden er der kun
problemer med alle andre som ikke er Dansk født, det er jo der løsningen
findes, nemlig at du finder tilbage til virkeligheden og ser de problemer
som er i samfundet.

Fra : @

Dato : 25-03-07 00:59

On Sun, 25 Mar 2007 00:52:07 +0100, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Ja og du finder kun frem til

mener du det er i orden at indvandrerbander terroriserer andre?

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 01:11

> mener du det er i orden at indvandrerbander terroriserer andre?
Det har jeg ikke sagt noget om, så nej, men problemet er jo at du kun ser
den del af samfundsproblemet som berør anden herkomst end Dansk, mens der er
store problemer både for Danske unge og unge med anden etnisk baggrund end
Dansk. Se problemerne find løsninger, det er jo det vi er kendt for i
verden, og ikke bare en bruge en beskidt politik som giver sympatistemmer
til nogen som kun vil side på en stol for magten skyld.

Fra : /Peter

Dato : 24-03-07 19:17

> [...]

>ikke eet slag skal glemmes. For intet menneske glemmer krænkelser og
>nedværdigelser, og en dag skal regningen betales.

Det skulle snart ske, vi er da ved at være ved 2´genrations danskere,
der er blevet overfaldet, forhånet, voldtaget, knivstulkket og
bestjålet.

Men mon ikke den generation sidder foran computernes virtuelle verden
og bliver fede af perker-pizza.

Jeg savner sgu grønjakkerne fra 70-80'erne de smadrede de
forbandede perkere når de mødte dem, fede tider var jo

Fra : Martin

Dato : 25-03-07 01:27

On 25 Mar., 01:03, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Dokumenterer lige den påstand, vesten har jo været den besættende magt i
> lige indtil vi fik en røvfuld i Konstantinobel.

Muhamsernes (arabernes) aggression har stået på uophørligt siden
profetens (pbuh) dage.

Forklar os (dig selv) først hvorledes det gik til at disse ekstremt
voldsdyrkende barbarer fik smadret alt hvad der lignede civilisation
og kultur øst, vest, nord og syd for den arabiske halvø!

Vesten som besætter er nonsens. De europæiske magter har desværre haft
rigeligt at gøre med indbyrdes splid.

Mvh
Martin

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 01:44

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige indtil vi fik en røvfuld i Konstantinobel.

Muhamsernes (arabernes) aggression har stået på uophørligt siden

Dokumenterer den påstand, vi var jo gøster der i 800+ tallet

Forklar os (dig selv) først hvorledes det gik til at disse ekstremt
voldsdyrkende barbarer fik smadret alt hvad der lignede civilisation
og kultur øst, vest, nord og syd for den arabiske halvø!

Dokumenterer at de er ekstrem voldelige, og har ødelagt civilisation
og kultur øst, vest, nord og syd for den arabiske halvø!
Husk at når du siger de, så er det dem alle, er det nu også rigtig?

Vesten som besætter er nonsens. De europæiske magter har desværre haft
rigeligt at gøre med indbyrdes splid.

Lær lidt historie først, så jeg hjælper dig på vej med en let læselig tekst.

Generobring af tyrkere, 1453
Den mægtige by Konstantinopel, kristendommens østlige bastion og
hovedstad i Det byzantinske Rige, havde i århundreder trodset angreb fra
alle fjender. Fra 1396 havde de osmanniske tyrkere tre gange langt byen
under belejring, kun for at opgive dem alle til fordel for mere presserende
militære behov andre steder i deres islamiske rige. Men i april 1453
indledte den tyrkiske sultan Mohammed II, som snart blev kaldt Erobreren, et
nyt angreb på Konstantinopel, efter at have gjort omfattende forberedelser.
Med 80.000 udvalgte tropper og et artilleritræn på 70 pjecer, tog Mohammed
byen under belejring.
Tyrkerne havde valgt et tidspunkt at angribe. Det engang mægtige
Byzantinske Rige var smuldret i forfald, og Constantine XI Palaeologus
herskede ikke over meget andet end selve byen. Han kunne kun trække på
omkring 7.000 tropper til at bemande den 21 km lange tredobbelte mure som
omgav byen. Murene havde altid været Konstanti-nopels stærkeste forsvar, men
nu blev de udsat for det mest destruktive artilleriild kendt op til den tid.
Muslimske kanoner bankede brecher i murene, gennem hvile deres infanteri
angreb den 18. april, og den 7., 12. og 21. maj. Men hver gang kastede
garnisonen, anført af John (Giovanni) Giustiniani, angrebene tilbage og
reparerede delvist åbningerne.
Constantine kunne ikke forvente nogen und-sætning udefra. Hans
flåde var gået i opløsning. En kraftig jernkæde tværs over det Gyldne Horn
holdt den tyrkiske flåde ude af havnen. Men i løbet af belejringen havde
tyrkerne trukket omkring 70 lette skibe over halvanden kilometer land for at
stå ind den øvre ende af det Gyldne Horn, hvilket bloke-rede byen
fuldstændigt.
Den 29. maj indledte osmannerne, efter 50 dages ubarmhjertigt
artilleribombardement, et omfattende angreb som omfattede 12.000
Janizary-infanteri. Tyrkerne strømmede gennem de ødelagte mure på adskillige
steder og sværmede ind i byen. Constantine, Giustiniani og størstedelen af
de indfødte tropper, lejesoldater samt venetianske og genoesiske søfolk døde
under en forgæves indsats for at stemme op for Mohammeds flod-bølge.
Tusinder af civile blev massakreret, mens andre tusinder blev gjort til
slaver. I tre dage led byen under en grundig plyndring fra de sejrige
troppers hænder. Den følgende fredag blev bønner til Allah opsendt fra den
historiske kristne krike Saint Sophia.
Konstantinopels fald afsluttede det Byzantinske, eller Østlige,
tusindårsrige. Da Peloponnesus overgav sig i 1460 og Trebizond ved
Sortehavet kapitulerede året efter, var de sidste af de græske stater blev
udslettet af de osmanniske tyrkere. På mindre end et århundrede ville
Konstantinopel (omdøbt til Istanbul i 1930) blive den religiøse og politisk
hovedstad for den muhameddanske verden. Belejringen og erobringen af
Konstantinopel rangerer som et af de afgørende slag i historien. Og
nøglerollen for artilleriet i denne kamp ville kaste en tung skygge over
alle efterfølgende slag.

Fra : Martin

Dato : 25-03-07 03:11

On 25 Mar., 01:44, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Dokumenterer den påstand, vi var jo gøster der i 800+ tallet

> Dokumenterer at de er ekstrem voldelige, og har ødelagt civilisation
> og kultur øst, vest, nord og syd for den arabiske halvø!

Når du forlanger at få dokumenteret almenviden, er det en anden ng du
bør henvende dig til.

Mvh
Martin

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 01:18

> [...]

> og kultur øst, vest, nord og syd for den arabiske halvø!

Når du forlanger at få dokumenteret almenviden, er det en anden ng du

Ha ha prøv igen, er det udgangen af 8. kl du kan være med på, lad være med
at mænge dig her så.

Fra : @

Dato : 25-03-07 11:43

On 24 Mar 2007 18:10:30 -0700, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Når du forlanger at få dokumenteret almenviden, er det en anden ng du
>bør henvende dig til.

nej han burde starte forfra i 1. klasse

det er da helt ufatteligt at en person har så ringe historisk viden

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 12:19

> nej han burde starte forfra i 1. klasse
>
> det er da helt ufatteligt at en person har så ringe historisk viden

Hvis jeg har en så ufattelig ringe historisk viden, burde du jo med lethed
kunne sige mig imod, men du kommer bare med den type undskyldninger som du
har brugt lige siden 1. - kl. da du jo aldrig havde lavet dine lektier. "undskyld
jeg har glemt mine papir hjemme". kom igen, lille du, gør din mor stolt, og
vis du kan huske nogen fra din historie omkring år, 612 og indtil år 1500.
nu har jeg givet dig et hint. følg nu op på det.

Fra : @

Dato : 25-03-07 12:51

On Sun, 25 Mar 2007 13:18:43 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvis jeg har en så ufattelig ringe historisk viden, burde du jo med lethed
>kunne sige mig imod,

ER gjort

http://www.historyofjihad.org/

du vil måske påstå at muhamedanere aldrig har benyyet sig af vold krig
og terror i løbet af deres ekspansion?

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 13:33

> ER gjort
>
> http://www.historyofjihad.org/
>

> du vil måske påstå at muhamedanere aldrig har benyyet sig af vold krig
> og terror i løbet af deres ekspansion?

Og hvad lavede vi i årene 700 - 1050 ?

Fra : @

Dato : 25-03-07 13:53

On Sun, 25 Mar 2007 14:33:12 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Og hvad lavede vi i årene 700 - 1050 ?

udenomssnak, med det er vel hvad du er bedst til

du vil måske påstå at muhamedanere aldrig har benyttet sig af vold

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 14:41

Fra : @

Dato : 25-03-07 15:16

On Sun, 25 Mar 2007 15:40:31 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

<klip igen en gang udenomssnak>

vil du måske påstå at muhamedanere aldrig har benyttet sig af vold
krig og terror i løbet af deres ekspansion?

evner du ikke at svare på et ganske simpelt spørgsmål

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 17:13

> <klip igen en gang udenomssnak>
>

> vil du måske påstå at muhamedanere aldrig har benyttet sig af vold
> krig og terror i løbet af deres ekspansion?
>

> evner du ikke at svare på et ganske simpelt spørgsmål

Jeg har svaret dig, men du skal måske have hjælp til oversættelse.

Fra : @

Dato : 25-03-07 18:00

On Sun, 25 Mar 2007 18:12:53 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>Jeg har svaret dig, men du skal måske have hjælp til oversættelse.

nej du er kommet med en masse udenomssnak