Tre dramatiske voldtægtsforsøg i Århus fre~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 24-03-07 17:16

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=4317170/

Ja, de er jo bare ludere, til fri disposition for vores mohammedanske
herre-nydanskere...

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Peter Heide

Dato : 24-03-07 17:20

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=4317170/
>

> Ja, de er jo bare ludere, til fri disposition for vores mohammedanske
> herre-nydanskere...

en uafgjort, en dansker og (muligvis) en nydansker.

burde du ikke anskaffe dig et par briller ?

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 24-03-07 17:30

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> schrieb im Newsbeitrag

> en uafgjort, en dansker og (muligvis) en nydansker.
>
> burde du ikke anskaffe dig et par briller ?

Nej, men vænne mig til at først læse det hele, og så publicere (hvis
overhovedet). >.)

Men her ville jeg have gjordt det alligevel:

1 Indicerne tyder på en perker.

2 Siger hun. En lille pige, som var i en undtagelsessituation. Desuden var
det mørkt.

3 Indicerne og mere tyder på en perker.

Hvorfor prøver folk som dig altid at lukke øjnene for det åbensynlige og
bortforklare de ting, der ikke passer i jeres forkerte verdensbillede?

Fra : Peter Heide

Dato : 24-03-07 17:37

> Hvorfor prøver folk som dig altid at lukke øjnene for det åbensynlige og
> bortforklare de ting, der ikke passer i jeres forkerte verdensbillede?

Ja . Den kan du så få lige i nakken selv.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-03-07 17:39

Peter Heide wrote:
> "Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en
> meddelelse news:E6SdnQnWs_so05jbRVnyhAA@giganews.com...

> en uafgjort, en dansker og (muligvis) en nydansker.
>
> burde du ikke anskaffe dig et par briller ?

Mnja, nu er det altså mig bekendt ikke kotyme blandt os indfødte at voldtage
kvinder i forbindelse med noget så eksotisk som "familieopgør", så mon ikke
den snarere står 2-1 til perkerne?

Anders Peter Johnsen

Fra : wilstrup

Dato : 25-03-07 07:38

Anders Peter Johnsen wrote:
> Mnja, nu er det altså mig bekendt ikke kotyme blandt os indfødte at
> voldtage kvinder i forbindelse med noget så eksotisk som
> "familieopgør", så mon ikke den snarere står 2-1 til perkerne?

Kotyme? Det er da noget værre vås. Der findes adskillige beretninger om at
familiemedlemmer har været nærgående /voldtaget ex-kærester, ex-koner m.v.
Vel at mærke DANSKERE - og avisernes KOTYME er at nævne det, hvis der er
tale om udlændinge, medens de sjældent nævner det hvis der er tale om
danskere.

Med andre ord: det er højst sandsynligt at der er tale om to danskere og 1
udlænding (som altså altså ikke nødvendigvis er en "perker") - så mon ikke
vi må resolvere at der er tale om et 2-1 i udlændingens favør, sådan at
forstå at det taler til fordel for udlændingene?

Og da den ene mener sig overfaldet af en udlænding - så kan jeg jo benytte
mig af samme argumentation: det var jo mørkt -og i mørket er alle katte grå.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-03-07 11:55

wilstrup wrote:

> [...]
> ex-koner m.v. Vel at mærke DANSKERE - og avisernes KOTYME er at nævne
> det, hvis der er tale om udlændinge, medens de sjældent nævner det

Kan Hr. Overlærer Wilstrup give mig blot EET ENESTE eksempel fra nyere
historisk tid på at etniske danskere i forbindelse med påståede
"familiestridigheder" giver sig til at voldtage "hinandens" kvinder for
dermed at "krænke modstanderfamiliens ære"?

Ellers har Hr. Overlærer Wilstrup bare vanen tro travlt med at lukke totalt
verdensfjerne apologier ud for nogle møgubehagelige kulturmønstre, som man
ellers skræmmende hurtigt genkender fra perfid praksis i Pakistanske
provinser?

> Med andre ord: det er højst sandsynligt at der er tale om to danskere
> og 1 udlænding (som altså altså ikke nødvendigvis er en "perker") -

For så vidt svinet render rundt og bedriver dèn slags kriminalitet, så jo:
Ganske afgjort en person, der til fulde lever op til dette smædebegreb!

Eller du vil måske endda snart forsøge at bilde os ind at det f.eks. var
genfærdet af den knivmyrdede italienske rygsækturist, der voldtog pigen,
bare fordi du selvfølgelig straks forsøger at finde alle mulige /andre/
mørkhårede personer at tørre dine små koranfascistoide kæledæggers
krigeriske kriminalitet over for indfødte danskere af på?

> så mon ikke vi må resolvere at der er tale om et 2-1 i udlændingens
> favør, sådan at forstå at det taler til fordel for udlændingene?

Det kan du vist kun egenhændigt resolvere i din egen egomanisk forskruede
fantasiverden.

> Og da den ene mener sig overfaldet af en udlænding - så kan jeg jo
> benytte mig af samme argumentation: det var jo mørkt -og i mørket er
> alle katte grå.

Dine insisterende syge undskyldninger og søgte bortforklaringer er decideret
kvalmende.

Anders Peter Johnsen

Fra : wilstrup

Dato : 25-03-07 13:17

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4606551f$0$52120$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> "familiestridigheder" giver sig til at voldtage "hinandens" kvinder for
> dermed at "krænke modstanderfamiliens ære"?

Din snak om etniske danskere hentyder jo til at danskere er et mindretal i
eget land. Hvad jeg svarede på var om danskere havde kotyme at voldtage
hinanden i familiestridigheder - og det kan jeg klart sige ja, til - vi har
massevis af eksempler på at en ex-kæreste har valgt at voldtage sin ex fordi
hun ikke ville gå i seng med ham eller havde en anden kæreste. Det behøver
jeg skam ikke at lede efter -

> [...]
> totalt verdensfjerne apologier ud for nogle møgubehagelige kulturmønstre,
> som man ellers skræmmende hurtigt genkender fra perfid praksis i

Hr. kristenfundamentalist og ungkreationist Anders Peter Johnsen har vanen
tro travlt med at lukke sinde verdensfjerne apologier for den kristne gud ud
for nogle møgubehagelige kulturmønster som man ellers skræmmende hurtigt
genkender fra perfid praksis i Nord-amerikanske stater.

> For så vidt svinet render rundt og bedriver dèn slags kriminalitet, så jo:
> Ganske afgjort en person, der til fulde lever op til dette smædebegreb!

Det gælder så sandelig også den de danskere, som har begået voldtægten.

> [...]
> mørkhårede personer at tørre dine små koranfascistoide kæledæggers
> krigeriske kriminalitet over for indfødte danskere af på?

Nej, men jeg er heller ikke så hurtigt til at dømme før alle fakta ligger
for,sådan som du i dit ubændige og enøjede had til muslimer gør, når du
åbenlyst overfører enkeltstående tilfælde på alle muslimer og hævder at
fordi nogle få træder over stregen at så gælder det alle, at det er noget
der ligger i deres "mentalitet" osv.
Indtil nu har du ikke ført skyggen af bevis for at der er tale om at det er
indvandrere, d er har begået voldtægten udover at avisen nævner EN, der er
hævdes at være voldtægtsmand.

> Det kan du vist kun egenhændigt resolvere i din egen egomanisk forskruede
> fantasiverden.

jeg konstaterer fakta - intetsteds i avisen står der noget om at det faktisk
ER muslimer/fremmede der har begået udåden og i øvrigt er det slet ikke
sikkert at der faktisk ER blevet begået alle de udåder, som der hævdes. Vi
har før set at unge piger har anklaget uskyldige for at begå forbrydelser,
de aldrig har begået af frygt for deres kæresters,forældrenes eller andre
folks reaktion. Og så er de fremmede lette syndebukke. Det var vist i Århus,
at en kvinde hævdede at være blevet overfaldet af nogle fremmede og
massevoldtaget - desværre for hende viste et overvågningskamera at det ikke
var tilfældet, at hun løj. Vi har tidligere læst om massevoldtægter på
Nørregade i København, hvor en ´kvinde formentlig skulle være blevet
voldtaget og derpå måtte flygte nøgen gennem gaderne. Det viste sig også at
være usandt.

Dit vrøvl vil ingen ende tage - du VIL have at de fremmede er skurken i
hvert eneste tilfælde og du skyr intet middel, selv ikke løgne for at
fremstille de fremmede som skurke - er det i øvrigt ikke i strid med
kristendommen om at bære falsk vidnesbyrd om din næste?

> Dine insisterende syge undskyldninger og søgte bortforklaringer er
> decideret kvalmende.

Det er hverken bortforklaringer, undskyldninger eller andet - der er IKKE
ført et eneste bevis for at der er tale om udlændinge -der er KUN den unge
piges påståede oplevelse - altså er det DIG, der kommer med
bortforklaringer, løgne og undskyldninger der er decideret kvalmende.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-03-07 14:58

wilstrup wrote:
> [...]
> meddelelse news:4606551f$0$52120$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Din snak om etniske danskere hentyder jo til at danskere er et

Hvorledes?

> [...]
> har valgt at voldtage sin ex fordi hun ikke ville gå i seng med ham
> eller havde en anden kæreste. Det behøver jeg skam ikke at lede efter

Der skrives i artiklen om "familieopgør", hvad jeg uvilkårligt tolker som en
konflikt involverende TO familier (i modsætning til et søgt "internt",
"familieopgør" som næppe er et begreb, man seriøst kan bruge for så vidt at
der er tale om kærester, der netop måtte være gået fra hinanden og derfor på
ingen måde kan siges at udgøre blot en "familie"!): Det er nemlig før set at
indvandrere netop som led i sådanne familieopgør forsøger at bortføre,
subsidiært sandsynligvis voldtage hinandens kvinder med henblik på
stammeagtig "ydmygelse af familieære":

http://www.aarhus.dk/aa/portal/lokal/brabrand/indhold?articleId=11720

> [...]
> kristne gud ud for nogle møgubehagelige kulturmønster som man ellers
> skræmmende hurtigt genkender fra perfid praksis i Nord-amerikanske

Wow, hvor mange faktuelle fejl, endsige lodrette løgne kan du overhovedet
fyre om undertegnede af på fem linjer?

1) Du kan sikkert kalde mig "kristenfundamentalist" (f.eks. i spørgsmålet om
kirkevielse af homoseksuelle), men jeg er godt nok ikke - og har ALDRIG
været - såkaldt "ungjordskreationist", hvis det er dèt, du mener at vide så
skråsikkert: Tværtimod er jeg for så vidt angår debatten om kreationisme vs.
evolution erklæret modstander af, når kristne (og herunder også disse
"Intelligent Design"-tilhængere) absurd misforstået forsøger at tilbagevise
videnskabeligt funderet evolutionsteori med Bibelen i hånden, da jeg groft
sagt mener at Bibelen præsenterer en TROSsandhed, som ikke må forveksles med
VIDENskab og man netop ud fra en luthersk to-regimentebetragtning bør holde
skæg og snot adskilt i skolernes undervisning, hvor Gud og
Skabelsesberetningen således nok hører hjemme i Kristendomskundskabstimerne,
mens det suverænt er Darwins teorier, der hersker i biologiundervisningen.

2) Ligeledes vil enhver, jeg har diskuteret Kristendomspraksis i USA med
både herinde og i dk.livssyn.kristendom kunne bevidne at jeg - ud fra netop
en ligeledes luthersk Kristendomsfortolkning - er arg og argumenterende
modstander af dèt "regimenteroderi", som mange såkaldt "evangeliske"
amerikanske kristenfundamentalister gør sig til talsmænd for: Tværtimod har
jeg ofte klandret Bush og hans ligesindede for BÅDE at forråde Kristus og
Konstitutionen, når de ikke hverken respekterer førstnævntes "Mit Rige er
ikke af denne Verden" og "Giv Kejserens, hvad Kejserens er og Gud, hvad Guds
er"-doktriner, samt tilmed ydermere samtidig statsretligt set er ude på et
rent ud sagt Fandens farligt skråplan, når de således forsøger at
underminere den sunde sækularisme, der direkte er foreskrevet i Første
Forfatningstilføjelse derovre:

http://en.wikipedia.org/wiki/First_Amendment

3) Dertil skal du nok lede temmeligt længe for at finde apologier for
overlagt, historisk Kristendomsmisbrug hos undertegnede: Jeg har netop altid
taget afstand til, hvad jeg opfatter som "korruption" i kirkelig sammenhæng,
altså at man misbruger Kristendommen til dennesidig undertrykkelse. Lige så
højt jeg elsker Luthers oprindelige to-regimentelære, lige så meget hader
jeg helt oprigtigt dèt misbrug, den historisk har udartet til under
enevælden, og dertil skam også Luthers ærgelige "gammelmandsbitterhed" imod
jøderne, som skulle vise sig at blive et kærkomment "kristent
legitimitetsgrundlag" for nazisternes Krystalnat.

Der er jo alligevel heller ingen, der har sagt at det bare skulle være let
og "forhåndsafklaret" at være kristen, vel?

(I øvrigt ville det skam for den proportienelle gensidigheds skyld også
klæde dig at titulere mig "Hr. stud. mag. Johnsen", hvis du endelig vil gi'
igen på at jeg netop udmærket objektivt benytter dit navn og din
professionstitel, som du åbenbart opfatter som nedladende? Jeg ironiseere
såmænd udelukkende over at du i andre indlæg helt åbenlyst tilkender dig
selv lige præcis dèn perfide "Lektor Blomme"-rolle, som jeg mener at have
været een af de første herinde til at påpege i forbindelse med din
nedladende omgangsform med andre skribenter...)

> Det gælder så sandelig også den de danskere, som har begået
> voldtægten.

En dansker bliver aldrig nogensinde "perker" af at bedrive selv nok så syg
kriminalitet: "En primitiv taber-tåbe af en kriminel psykopat", måske, men
aldrig "perker".

> [...]
> muslimer og hævder at fordi nogle få træder over stregen at så gælder
> det alle, at det er noget der ligger i deres "mentalitet" osv.

Det GØR det jo: Fuldstændig som det desværre lykkedes Hitler gennem 12 år at
indoktrinere en hel ungdomsgeneration via sådan noget som "Hitler Jugend"
til at blive fanatiske psykopat-SS'ere (eller det for dèn sags skyld
lykkedes sovjetrusserne at indoktrinere unge i alle deres besattte
mandatområder under Den Kolde Krig til at blive "trofaste partisoldater",
subsidiært Statsi-agenter eller Spetsnaz-krigere gennem sådan noget som
f.eks. "Freie Deutsche Jugend"), så er der jo altså intet at sige til at
unge mennesker af islamisk kulturbaggrund ligeledes indoktrineres i en
adskillige århundreder gammel, og desværre dermed "historisk hævdvunden"
fanatisk tro på egen "GUDGIVNE RET" til at te sig som psykopater.

Herrefolksmentaliteten er jo den samme, når muslimske børn i dette land
blodigt seriøst opdrages til at opfatte deres danske klassekammerater som
"urene, uværdige hedninge", som fuldt ud dokumenterbart i forhold til såvel
Koranen, Sunna og Hadiths direkte forskrifter om Jihad, "hellig krig",
dermed automatisk "FORTJENER" alle tænkelige former for mishandling, fordi
"de jo alligevel ikke er muslimer, dvs. /rigtige/, /rettroende/ mennesker,
man dermed bør respektere".

Hvis ikke du allerede skulle være klar over det, så HAR Islam altså bare
slet ikke den samme "absolutte etiske fordring" om principiel algyldig
næstekærlighed, som vi kender fra Kristendommen, men den rummer derimod
UDELUKKENDE positive forskrifter for et minimum af obligatorisk høflig
omgang med ANDRE MUSLIMER.

Og jo, dèt er så en principiel udfordring for en kristen som undertegnede,
for nok skal man da behandle muslimer lige så høfligt som alle andre og være
klar til at finde sig i åbenlyse urimeligheder, men det bliver altså
samtidig meningsløst at skulle se eens næste mishandlet af selvsamme
muslimer grundet sidstnævntes vederstyggelige, åbent selvpostulerede
dennesidigt lovløse "metafysisk betingede overhøjhedsmandat".

> Indtil nu har du ikke ført skyggen af bevis for at der er tale om at
> det er indvandrere, d er har begået voldtægten udover at avisen
> nævner EN, der er hævdes at være voldtægtsmand.

Se ovenfor: Der kan MULIGVIS et sted i nogle meget obskure storkriminelle
rockerkredse forekomme ligeledes primitive scenarier, hvor man i allerværst
tænkelige fald måtte nedværdige sig til voldtægter og anden mishandling af
pårørende til f.eks. en narkopengeskyldner, men det hører så abslout til
sjældenhederne og falder immervæk også helt udenfor den i JP-artiklen
beskrevne kategori af "familieopgør".

> [...]
> Nørregade i København, hvor en ´kvinde formentlig skulle være blevet
> voldtaget og derpå måtte flygte nøgen gennem gaderne. Det viste sig

Så vidt jeg husker var sagen såmænd god nok: Og det var vist en ung dansk
mand (med mulige rockerrelationer og dertilhørende akut, sandsynligvis
tilmed stofrelateret storhedsvanvid?) der dengang fandtes skyldig.

(Hvis altså det er ham med den for signalementet markante store, blå
armtatovering, vi her snakker om?)

> [...]
> at fremstille de fremmede som skurke - er det i øvrigt ikke i strid
> med kristendommen om at bære falsk vidnesbyrd om din næste?

Gør du ikke selv det. når du åbenlyst insisterer på at neddysse sager, hvor
indvandrere tydeligvis ikke kan opføre sig civiliseret?

> [...]
> KUN den unge piges påståede oplevelse - altså er det DIG, der kommer
> med bortforklaringer, løgne og undskyldninger der er decideret

Altså tilkender du automatisk offeret løgnagtighed, fordi det lige strider
imod din egen multi-kulti-forherligende forudindtagede ideologi at hun
faktisk måtte tale sandt, javel-javel....

Anders Peter Johnsen

Fra : wilstrup

Dato : 25-03-07 16:00

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:46067fcf$0$52094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Wow, hvor mange faktuelle fejl, endsige lodrette løgne kan du overhovedet
> fyre om undertegnede af på fem linjer?

Jeg modsvarer blot dine løgne.

> 1) Du kan sikkert kalde mig "kristenfundamentalist" (f.eks. i spørgsmålet
> om kirkevielse af homoseksuelle), men jeg er godt nok ikke - og har ALDRIG
> været - såkaldt "ungjordskreationist",

Dine indlæg vidner om din fuldkomne forgabelse i at bibelen er den eneste
sandhedskilde og som fundamentalistisk kristen må du jo tro på at bibelens
ord er korrekte vedr. jordens alder m.v.- deraf ungjordskreationist. Det kan
være at det ikke passer, og så trækker jeg det naturligvis i mig igen.
Din ironisering over mit ædle job ved at insistere på at kalde mig hr.
overlærer - selvom det er sandt - gør mig ikke mildere stemt over for en
debat med dig - da du imidlertid ikke oplyser noget om dit job, så kan jeg
jo ikke så godt skrive noget andet end det jeg baserer min viden på: nemlig
dine indlæg, der tyder på noget andet end det du skriver du er. Men som
sagt: hvis ungjordskreatonisme ikke er dig, så trækker jeg det naturligvis
omgående tilbage som en misforståelse, der er opklaret.

> [...]
> undervisning, hvor Gud og Skabelsesberetningen således nok hører hjemme i
> Kristendomskundskabstimerne, mens det suverænt er Darwins teorier, der

Jamen, så er vi altså enige her.

> [...]
> skråplan, når de således forsøger at underminere den sunde sækularisme,
> der direkte er foreskrevet i Første Forfatningstilføjelse derovre:

Ovenstående er ikke mit indtryk af dig - som jeg skrev: jeg opfatter dig som
fundamentalistisk kristen - om det indtryk er forkert kan ligesåvel skyldes
afsenderens budskab som modtagerens opfattelse. Du hævder at du ikke er
fundamentalist - sådan opfatter jeg det alligevel - og der skal mere end
nogle få linjer i ovenstående til at overbevise mig om det modsatte. Du har
naturligvis lov til at være fundamentalist - ingen tvivl om det.

> [...]
> et kærkomment "kristent legitimitetsgrundlag" for nazisternes Krystalnat.

enig i det sidste om Luther.

> Der er jo alligevel heller ingen, der har sagt at det bare skulle være let
> og "forhåndsafklaret" at være kristen, vel?

nej,da!

> [...]
> været een af de første herinde til at påpege i forbindelse med din
> nedladende omgangsform med andre skribenter...)

jeg er hverken nedladende eller "lektor Blomme-agtig" - dertil kender du mig
for lidt. Og din påståede nedladendhed afhænger såmænd af hvem der læser
mig. Når folk kalder lærere for dovne, uduelige, dumme, "perker-apologeter"
m.v. eller tillader sig at kloge sig på vores profession, vort job etc. og
som oven i købet tillader sig den "ret" at komme med slet skjulte trusler om
at "undersøge" min undervisningspraksis o.lign. så mener jeg at jeg er i min
gode ret til at være nedladende, for i det mindste at forsvare mig mod disse
useriøse og grove angreb på min person og min hæderlighed som underviser. At
beskylde mig for direkte at begå ulovligheder i min undervisning og i min
omgang med børnene fortjener ikke andet end nedladende kommentarer eller
slet ingen.
Natlige telefontrusler og trusler i denne gruppe om at slå mig til
"lirekassemand" gør ikke sagen bedre.
At hævde at jeg på en lektor Blommeagtig facon nedgør folk har altså intet
på sig. Den "rigtige" lektor Blomme var satanisk over for forsvarsløse
elever, medens jeg skriver - håber jeg - med folk, der i det mindste er
voksne nok til at forsvare sig selv.
Da mange af disse mennesker vælger at være anonyme og fra den side vælter
udokumenterede påstande, voldsomme grovheder og ubehagelige trusler over mit
hovede fordi jeg tillader mig at være uenig med dem, ser jeg ikke anden
mulighed end at forsvare mig mod disse underydere.

Og det gør jeg så.

Hvad angår dig som "stud.mag." så kan jeg oplyse at jeg såmænd både er
kandidat og nu også "stud.mag." Jeg er cand.pæd. i pædagogik og stud.mag. i
engelsk med forventet afslutning til sommer.

> En dansker bliver aldrig nogensinde "perker" af at bedrive selv nok så syg
> kriminalitet: "En primitiv taber-tåbe af en kriminel psykopat", måske, men
> aldrig "perker".

Det er ikke det, sagen drejer sig om. Den drejer sig om hvorvidt man

1. kan udlede af en avis der i sagens natur er imod muslimerne at der er
tale om voldtægt begået af fremmede
2. kan udlede at der i mindst to tilfælde er tale om kriminalitet begået af
fremmede, når vi kun faktuelt kender til EN af sagerne med betegnelsen
"udlænding".

Du kan ikke være uvidende om at man netop ved at skrive "udlænding" gør det
for at man kan stå sig bedre i befolkningens øjne ved at sige: "det er ikke
os, men de fremmedes skyld" -akkurat som vi har haft pogromer her i landet
mod jøderne.

> [...]
> adskillige århundreder gammel, og desværre dermed "historisk hævdvunden"
> fanatisk tro på egen "GUDGIVNE RET" til at te sig som psykopater.

Det er noget vås - hvis det skulle være sandt, så ville samtlige muslimske
mænd sanktionere voldtægt og det er slet ikke tilfældet. Desuden er voldtægt
også forbudt i koranen, så at du på bedste Goebbels-facon forsøger at gøre
fælles sag med nazisterne her, tjener dig ikke til ære.

> [...]
> mishandling, fordi "de jo alligevel ikke er muslimer, dvs. /rigtige/,
> /rettroende/ mennesker, man dermed bør respektere".

Det er simpelthen løgn. Du har INTET kendskab til hvilken opdragelse
muslimske børn får her i landet- at der findes nogle der er fanatikere, og
dermed underydere, betyder ikke at den overvejende del af muslimske børn får
den opdragelse. Jeg har gennem de sidste 21 år haft med muslimske børn at
gøre og der er intet, der tyder på at de får en opdragelse der er væsentligt
forskellig fra andre familiers m.h.t. religiøs apologi.

Jeg har mødt flere fanatisk kristne børn i min tid som lærer end jeg har
mødt muslimske ditto, og jeg har mødt mange gennem årene.

Der er naturligvis forskel på kulturmønstre og nogle af dem udviser da også
en sær underyderadfærd, men det er ofte dem, der i forvejen er langt ned i
det sociale skidt og derfor kun har deres religion at klamre sig til.

Men det indebærer ikke at det er overvejende - også selvom nogle af dem er
blandt underyderne.

> [...]
> næstekærlighed, som vi kender fra Kristendommen, men den rummer derimod
> UDELUKKENDE positive forskrifter for et minimum af obligatorisk høflig

tak, du kan næppe fortælle mig noget om muslimer eller koranen som jeg ikke
ved i forvejen, og jeg orker simpelthen ikke at tilbagevise alle dine
primitive forestillinger om islam- de holder simpelthen ikke vand.

> [...]
> muslimer grundet sidstnævntes vederstyggelige, åbent selvpostulerede
> dennesidigt lovløse "metafysisk betingede overhøjhedsmandat".

Din næste er ifølge kristendommen OGSÅ en muslim. Og fordi en muslim begår
en skændig handling giver det dig ikke ret til at ekstrapolere ud i det blå
med at sådan er de alle. Det minder om kvindehadende mænd, der også mener at
alle kvinder er sådan eller sådan - nogle af dem er de rene psykopater.

> [...]
> så abslout til sjældenhederne og falder immervæk også helt udenfor den i
> JP-artiklen beskrevne kategori af "familieopgør".'

Du gætter helt vildt - og der er intet der beviser endsige tyder på at det
skulle dreje sig om muslimer. Der er nævnt EN , siger og skriver EN person,
hvor pigen, der hævder sig voldtaget, mener at der er tale om en udlænding-
Intetsteds står der noget om at denne udlændig er muslim- det er kun dig,
der alt for villigt gætter på noget, som du simpelthen ikke har belæg for.

Sådan var det også tidligere da I fremmedhadere mente at der ved en bestemt
forbrydelse var tale om nogle muslimer, indtil det viste sig slet ikke at
være tilfældet. Men hvor var jeres argumentation henne lige pludselig? jo,
en række bortforklaringer og påstande om at det plejede da at være muslimer,
så det var kun et enkeltstående tilfælde, da det viste sig at være danskere.

Nogen særlig seriøsitet kan man altså ikke vente fra den kant . Jeg kan ikke
fatte hvordan du´dog kan komme igennem et universitetsstudium med så
manifeste fordomme - er det også sådan du skriver dine opgaver? uden belæg,
uden dokumentation? Jeg vil vædde på at hvis du virkelig skrev en opgave der
handlede om muslimer med så massive fordomme som du her giver udtryk for, så
ville du dumpe med et brag.

> Så vidt jeg husker var sagen såmænd god nok: Og det var vist en ung dansk
> mand (med mulige rockerrelationer og dertilhørende akut, sandsynligvis
> tilmed stofrelateret storhedsvanvid?) der dengang fandtes skyldig.

nej, sagen blev aldrig opklaret på anden måde end at politiet mente at det
var det pure opspind.

> (Hvis altså det er ham med den for signalementet markante store, blå
> armtatovering, vi her snakker om?)

Det er det ikke.

> Gør du ikke selv det. når du åbenlyst insisterer på at neddysse sager,
> hvor indvandrere tydeligvis ikke kan opføre sig civiliseret?

Jeg er ikke kristen og vælger selv mine "venner" -eller "næste", men at jeg
har den holdning er jo ikke en undskyldning for at DU som kristen kan
negligere budskabet, vel?

> Altså tilkender du automatisk offeret løgnagtighed, fordi det lige strider
> imod din egen multi-kulti-forherligende forudindtagede ideologi at hun
> faktisk måtte tale sandt, javel-javel....

Du tilkender automatisk forbryderne en bestemt enticitet, fordi det ellers
strider mod din egen nazi-forherligende forudindtagethed og dermed
fordømmende ideologi at det fx kunne være danskere.
Og der er større sandsynlighed for at hun har løjet end at det drejer sig om
muslimske mænd, fordi vi kender typerne: de unge usikre piger, der angler
efter opmærksomhed- enten ved at skære i sig selv eller ved at påstå
voldtægt. Dertil har vi haft for mange sager af den art.

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 22:14

> [...]
> forsøger at bortføre, subsidiært sandsynligvis voldtage hinandens kvinder
> med henblik på stammeagtig "ydmygelse af familieære":

Hvis du kendte til miljøet internt, så ville du vide det, faktisk forgår der
noget langt være, end bare en krænkelse, uanset hvor mange sydlandske vi har
boende, ja så er der altid en familie et sted som bøder for den "ret" som
bliver stadfæstet, der bliver ikke brugt politi eller domstole, måske efter
at straffen er givet, men ikke i førstegang, så den tanke at du mener der
ikke bliver straffet internt, der kan jeg oplyse at straffen som regel er
livstid. Hvis du er blodtørstig så tænk selv hvad livstid betyder. Om
familien bor i Irak, Syrien, Libanon osv. Så bliver der "udført" en straf.
Om det er noget som gør Dig glad, må du selv om, men jeg sys det er tragisk,
da vi har muligheden for at præge den udvikling, langt ud over vores egen
grænser, vi ser os selv som civiliseret, så hvorfor ikke bruge det til at,
forbedre det vi ser som rigtig, hvis vi ikke gør, hvor civiliseret samfund
har vi da?

Du vil henvise til, sikkert Pakistansk "irettesættelse", og du forlanger da
vel ikke at du høre nogen sige at det er okay. At det forekommer i Pakistand
er jo velkendt, men hvis vi bruger en ordentlig integrationspolitik, så kan
vi præge den del af en forbrydelse, langt ud over vores egen grænse. Det ser
jeg jo som mere vigtig end at fordømme alle i Pakistan, eller muslimer.

Ordet fundamentalist er jo et kristen ord, det opstod som en beskrivelse af
hvad der var fundamental for den kristne tro, men er siden blevet brugt i
forbindelse med "muslimsk" hetz, men det betyder også at hvis en person
prøver at overføre sin politiske retning og samtidig ikke kan se at andre
kan have en anden overbevisning, ja så er man fundamentalist, på den
baggrund er der jo en del fundamentalister her inde, en lille side
bemærkning.

Jeg beskrev om straf internt i muslimske familier, men vi ikke lige denne
del med, så den kommer her. Hvis vi laver en ordentligt integrationspolitik,
som tilrettes den enkelte og ikke som nu, hvor det er en kollektiv
integration og som mere er en straf, at skulle integreres, ja så kunne vi
komme meget længere, også med prægning uden for landet grænser, fordelen er
samtidig at de muslimer som viser sig at være fundamentalistisk, automatisk
vil flytte ud af landet, derved opnår vi, at beholde dem vi kan bruge og
sorterer dem ud som nok har bedst af, at blive boende i det land de så er
født i. Vi kan være uenige og påvise, fejl både for Danske, muslimske,
jødiske osv. Familier, men vi kan også prøve at hjælpe dem, som helt sikkert
er billigst i længden, menneskeligt og kroner og øre.

Fra : Notion

Dato : 25-03-07 21:43

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4606551f$0$52120$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
..

Fra : wilstrup

Dato : 25-03-07 07:33

Michael Laudahn eOpposition wrote:
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=4317170/
>

> Ja, de er jo bare ludere, til fri disposition for vores mohammedanske
> herre-nydanskere...

Uhyggeligt som du manipulerer - der er tre voldtæsgtsforsøg - en af dem er
en 34 årig mand - han beskrives ikke på nogen måde - formentlig er han
dansker

Det andet forsøg er ligeledes en dansker

Det tredje forsøg er en udlændig - alligevel mener du at der er tale om
muslimer - du er et paphovede som benytter enhver lejlighed til at lyve blot
for at defamere muslimerne - men sådan er det jo når man har en nazistisk
ideologi - I viger ikke tilbage for noget -inklusive at udsprede løgne.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 25-03-07 13:51

"wilstrup" <nix@invalid.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> blot for at defamere muslimerne - men sådan er det jo når man har en
> nazistisk ideologi - I viger ikke tilbage for noget -inklusive at udsprede

Hvor forundret er du hvis jeg siger, at jeg tenderer til at tro at det er
rigtigt, hvad Anders Peter Johnsen siger?

Eller udtrykt anderledes, det du siger virker så usandsynligt og mod enhver
fornuft konstrueret, at jeg nægter at tro det, før modsætningen er bevist.
'Skyldig til uskylden er bevist' (Norge)? Ja, overfor 'dem' i hvert fald.
Husk at vi fortsat er i eget land, skønt nogen politikere (fremfor alt i
Sverige) prøver at indbillede os, at det ikke var sådan.

Fra : wilstrup

Dato : 25-03-07 14:18

> Hvor forundret er du hvis jeg siger, at jeg tenderer til at tro at det er
> rigtigt, hvad Anders Peter Johnsen siger?

Ikke spor forundret - du er jo berygtet for at tro på alle løgnehistorier
blot de har noget negativt med islam og muslimer at gøre - du leder efter
ethvert tiltag, der bekræfter dine fordomme og du ønsker ikke at ændre dem
på nogen måde, for du har det behageligst hvis du kan få disse fordomme
bekræftet.

> Eller udtrykt anderledes, det du siger virker så usandsynligt og mod
> enhver fornuft konstrueret, at jeg nægter at tro det, før modsætningen er
> bevist.

Du vælger at tro på alt ondt om muslimer, blot det bekræfter dine fordomme.

> 'Skyldig til uskylden er bevist' (Norge)? Ja, overfor 'dem' i hvert fald.

sådan taler en sand nazist.

> Husk at vi fortsat er i eget land, skønt nogen politikere (fremfor alt i
> Sverige) prøver at indbillede os, at det ikke var sådan.

Sverige er også gammel dansk land akkurat som Norge er det -men jeg tvivler
på at svenskerne i dag mener at de burde tilbage til fædrelandet.

Det danske sprog er oprindelig svensk - i hvert fald det, der blev til den
sjællandske afart af dansk.

Det indebærer ikke at danskere af i dag mener at vi så taler svensk, eller
er svenskere - fes den ind på lystavlen?

Fra : @

Dato : 25-03-07 14:58

On Sun, 25 Mar 2007 15:17:53 +0200, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

>Ikke spor forundret - du er jo berygtet for at tro på alle løgnehistorier
>blot de har noget negativt med islam og muslimer at gøre

nu forholder det sig jo således at negative ting om muhamedanere i
99,9% af tilfældene er fakta

den sidste 0,1% er også fakta men kan blot ikke verificeres

/Albert Camus/

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 25-03-07 15:39

> [...]

> på nogen måde, for du har det behageligst hvis du kan få disse fordomme

(Ahem.)

> Du vælger at tro på alt ondt om muslimer, blot det bekræfter dine
> fordomme.

(Ahem.)

> sådan taler en sand nazist.

'Skyldig til det modsatte er bevist' er den retslige situation i Norge for
så vidt angår normændenes forhold til perkerne, tak været dhimmier som dig
selv (bare lidt højere op i samfundets hierarki), se

http://www.sappho.dk/Nr.%201%20Okt.2005/Bawer.htm .

> Sverige er også gammel dansk land akkurat som Norge er det -men jeg
> tvivler på at svenskerne i dag mener at de burde tilbage til fædrelandet.

Sådan taler en sand imperialist.

> [...]
>
> Det indebærer ikke at danskere af i dag mener at vi så taler svensk, eller
> er svenskere - fes den ind på lystavlen?

Sådan taler en sand juridisk idiot, som ikke begriber - eller vil begribe -
at hans juridiske verdensbillede har frygtelig lidt med realiteten at gøre.
Hvad vil jeg sige? 'Udlænding' er ikke lig med 'udlænding'. En normand er
ikke lig med en nicaraguaner, skønt bægge begynder med N og ikke har dansk
pas. Og en svensker er ikke lig med en somalier, skønt - nåja. Prøv at
differenciere lidt mere på *dette* område og lidt mindre dér, hvor det
simpelthen ikke er nødvendigt... >.)

Fra : wilstrup

Dato : 25-03-07 16:36

> Sådan taler en sand imperialist.

Næ, det er en historisk kendsgerning- men heller ikke det ved du noget om.

> Sådan taler en sand juridisk idiot, som ikke begriber - eller vil
> begribe - at hans juridiske verdensbillede har frygtelig lidt med
> realiteten at gøre.

Det har alt med virkeligheden at gøre - det betegnende for skizoide
personligheder som dig er at I nægter at se virkeligheden i øjnene - det er
lidt synd for jer, men sådan er det, desværre.

> [...]
> pas. Og en svensker er ikke lig med en somalier, skønt - nåja. Prøv at
> differenciere lidt mere på *dette* område og lidt mindre dér, hvor det

sikke da noget nonsens du lukker ud her. Men hvad andet kan man forvente fra
en erklæret nazist som dig?