Kan man være så ulækker at det gør ondt?
Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-07 15:29

Kan man være så ulækker at det gør ondt?

Serverer man sur mælk , hvor frisk mælk forventes, kan fysisk gener
nok være generende, men ellers vil jeg vove påstanden, at folk glæder
sig ved at forarges over at andre har dårlig SMAG, og ikke gider klæde
sig "anstændigt og normalt".

Hvis exhibitionistisk delvis eller total nøgenhed er stødende og
derfor forbudt, så opleves det som et forebyggende værn imod, at mænds
hæmningsløshed tager til og verbal sexchikane bliver gramsende og evt
indtrængende - voldtægt.

Men også her er vigtigste motivation til at begrænse de uhæmmedes
udfoldelser, at de forargede rykker op på en social status-skale, og
de kritiserede får et spark nedad.

Hetz mod rygere er beslægtet, og tidligere da vi var religiøst aktive
i forskellige grupperinger(indre mission osv) var der kroniske verbale
religionskrige , og det er nu erstattet af miljø-hetz, antiracisthetz
og anden politiserende hetz.

Der er gode grunde til at stoppe udviklingen og koncentrere sig om
nogle få vigtige love imod legemsbeskadigelse og økonomiske
berigelsesforbrydelser og lignende.

De, der pr civil ulydighed tør lege med grænserne, er helte som de
kvinder, der på Bellevue i 60erne gik topløse og dannede mode.

Fra : Jæver

Dato : 24-03-07 15:41

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man være så ulækker at det gør ondt?

> De, der pr civil ulydighed tør lege med grænserne, er helte som de
> kvinder, der på Bellevue i 60erne gik topløse og dannede mode.

Lige som BZ'erne.

Fra : Alucard

Dato : 24-03-07 17:06

On Sat, 24 Mar 2007 15:40:44 +0100, Jæver <jaever12@gmail.dk> wrote:

>Lige som BZ'erne.

Nix.... For det de laver er kriminelt.... Hvis de bare rendte rund og
så dumme ud, var det Ok....

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-07 01:47

"Jæver" <jaever12@gmail.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Lige som BZ'erne.

LAd mig uddybe Alucards helt rigtige respons på din korte
misforståelige kritik af mine nudist-helte

BZ brød den næstvigtigste menneskerettighed, ejendomsretten.
De er gemente tyveknægte - og voldsmænd og hærværksmænd oveni

Freies Körper Kultur på badestrandene er en fornem og helte-agtig
debatindsats pr kropskultur, som går tilbage til Rousseaus "tilbage
til naturen" og endnu længere tilbage.
Hvis nogen har ondt i øjnene af at se naturens skaberværk anstødelige
bryst eller pik bjerglandskaber, så er der kun een acceptabel
løsning - at de drejer deres blik andetsteds hen