Muhamedanerne mishandler de prostituerede
Fra : Jesper

Dato : 24-03-07 10:07

Fra EB artiklen:
»Den 43-årige massagepige Kimmie fra Fyn var for nylig med til at
etablere Varde Kommunes nyeste bordel i Gårde.

- Jeg har arbejdet i større byer før, men foretrækker landet. Der kommer
ikke så mange udenlandske mørke mænd på landet. Indvandrerne er meget
hårde ved prostituerede, siger Kimmie«

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article283794.ece

--
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-07 17:34

> [...]
>
> - Jeg har arbejdet i større byer før, men foretrækker landet. Der kommer
> ikke så mange udenlandske mørke mænd på landet. Indvandrerne er meget

Det kan vel ikke overraske nogen, og er da vel iøvrigt ingen nyhed?

Fra : Per Rønne

Dato : 24-03-07 18:29

> [...]
>
> - Jeg har arbejdet i større byer før, men foretrækker landet. Der kommer
> ikke så mange udenlandske mørke mænd på landet. Indvandrerne er meget

Så kan de vel nægte at tage dem som kunder - selv de erklærede
'anti-racististke' organisationer vil næppe slæbe dem for domstolen af
den grund ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk