Poliovaccine led i kampen mod islam?
Fra : Per Rønne

Dato : 23-03-07 08:04

I dagens Kristeligt Dagblad kan man på:

<http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=325933>

se hvordan mullaher i Pakistan har erklæret krig mod polio-vacciner, som
opfattes som et led i 'den vestlige krig mod islam'. Jeg citerer:

> [...]
>"stor fremgang" vaccinerne havde medført.
>
>Bag det religiøse oprør står flere fremtrædende mullaher i
>jihad-bevægelsen, som hævder, at de ikke-troendes vaccine er del af
>USA's krig mod islam, og at denne medicin gør drenge sterile.
>
>- USA vil udrydde fremtidens jihadister og ønsker ikke, at alt for
>mange muslimer skal bringes til verden, siger Maulana Faztullah, en ung
>ekstremist, der er af samme slægt som den berygtede Sufi Muhammed,
>mullahen, som i efteråret i 2002 sendte omkring hundrede pakistanske
>drenge i døden i Afghanistan, da han be-ordrede dem i kamp imod de

Gegen Dummheit kämpen selbst die Götter vergebens ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-03-07 09:55

> [...]
> opfattes som et led i 'den vestlige krig mod islam'. Jeg citerer:

> Gegen Dummheit kämpen selbst die Götter vergebens ...

"det er hårdt at være elsket af idioter".

mvh Kurt

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-07 23:24

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "det er hårdt at være elsket af idioter".

Men som Nietzsche dertil bemærkede
"vi ønsker alle bifald, også når det kommer fra bøfler".

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 24-03-07 00:58

Netop dét nummer er set før : Polio-kampagnen blev for nogle år
tilbage stopsat i det nordlige Nigeria (som er behersket af sharia-
ekstremister) med nøjagtigt samme argument. Resultatet lod skam heller
ikke vente på sig : Forrige års udbrud af polio på Java i Indonesien,
blev genetisk sporet via Mecca (og hajj) og tilbage til Nigeria.

Eftersom polio som regel rammer børn, som intet har at skulle have
sagt, så synes jeg at den mildeste straf man kunne komme på, er at
give disse immamer et skud polio !!

Desværre topper Pakistan også mange andre lister af uvidenhed som målt
i analfabetisme og mangel på skolegang for drenge og piger (altså
udover madrassas) - og nu kommer børn til at blive skamferet for livet
på grund heraf.