Re: Hårdare politiskt klimat med Rånar-Mon~
Fra : Rolf Martens

Dato : 21-03-07 20:04

[Får köra det här igen, för rubriken blidde oläslig nyss.]

In article <6b6Mh.36784$E02.14804@newsb.telia.net>, rolf.martens@comhem.se
says...

>Jag har idag lagt till på min hemsida www.rolf-martens.com, i
>dess sektion "News with brief comments":
>

>Onsdag 21 mars 2007 (NWBC 253, Swedish) Hårdare politiskt
>klimat med Rånar-Mona och Hesa Fredrik

>Snart nog kom det till exempel från Persson, tillsammans med
>andra, en anstiftan, i februari 1997, till grovt sabotage mot
>Barsebäckverket - ett led i de brottsliga strävanden att av-
>siktligt göra energin knapp och dyr som alldeles särskilt hårt
>drabbar vissa viktiga elintensiva industrier här i Sverige -
>stål- och aluminiumverk, pappersmassaindistrin - förutom
> [...]

Nej, för adressen var fel. Skall vara:

http://rolf-martens.com/F%D6RENA%20ER%21%20Infos/annat_pa_sv/
webstyle8/050327_anmaelan_1997_mot_GP_mfl.html

Rolf M.
www.rolf-martens.com