Måske gamle nyheder
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-03-07 12:58

Fra : Tveskaeg

Dato : 20-03-07 13:12

On Tue, 20 Mar 2007 12:57:53 +0100, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>... men dejlig læsning er det:
>
>http://avisen.dk/blogs/michaelhammers/konen-muddergroeften--jelved-radikal-nedtur--180307.aspx
>
>/Kim

Hold op, da jeg læste det kunne jeg et kort øjeblik fornemme noget der
mindede om seksuel opstemthed.

Fra : JBH

Dato : 20-03-07 19:54

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> ... men dejlig læsning er det:
>
> http://avisen.dk/blogs/michaelhammers/konen-muddergroeften--jelved-radikal-nedtur--180307.aspx

Ja, nu mangler vi bare at sætte spærregrænsen op til 5 - 10% så vi kan få
luget ud i nogle af de overflødige partier.

mvh
JBH

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-03-07 17:24

On Tue, 20 Mar 2007 12:57:53 +0100, Kim Frederiksen skrev:

> ... men dejlig læsning er det:
>
> http://avisen.dk/blogs/michaelhammers/konen-muddergroeften--jelved-radikal-nedtur--180307.aspx

Lidt mere nedtur og Marianne Jelved vil meddele sin
opprioritering af den nærmeste familie og overlade posten som
leder af de radigale til en anden.

Min personlige favorit til posten at få de radigale ud af
Folketinget og ind i glemslen med CD og de kristelige
gloriegnidere er Morten Helveg. Han længe leve - hurra hurra
hurra.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck