Mon dette er en and?
Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 10:01

Eller bare endnu et eksempel på de fremmedes uhyggelige flokmentalitet?

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article282064.ece

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 10:03

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> Eller bare endnu et eksempel på de fremmedes uhyggelige flokmentalitet?
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article282064.ece
>
> Malene P

"Han blev omringet foran diskoteket af 10-15 unge arabiske mænd, der
ligesom Paw var blevet afvist i døren."

Sjovt nok fortæller historien intet om hvorfor han var blevet afvist ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 10:11

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> "Han blev omringet foran diskoteket af 10-15 unge arabiske mænd, der
> ligesom Paw var blevet afvist i døren."
>
> Sjovt nok fortæller historien intet om hvorfor han var blevet afvist ...

Måske var det endnu "sjovere" at få at vide, hvorfor koblet angiveligt
overfaldt ham?

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 10:26

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Måske var det endnu "sjovere" at få at vide, hvorfor koblet angiveligt
> overfaldt ham?

Bemærk: jeg undskylder ikke deres opførsel på nogen måde, men måsker der
var er chance for a Hr. Paw ikke just var ædru og måske kom med nogle
mindre heldige bemærkninger ?

Der er som regel en årsag når disse ting sker.

Men lad der ikke være tvivl om at hele banden skal bag tremmer uanset
hvad motivet var ...

/thomas

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 10:32

> Bemærk: jeg undskylder ikke deres opførsel på nogen måde, men måsker der
> var er chance for a Hr. Paw ikke just var ædru og måske kom med nogle
> mindre heldige bemærkninger ?

Det ved vi jo intet om

> Der er som regel en årsag når disse ting sker.

Ja -måske ville koblet bare overfalde den første og nærmeste .

> Men lad der ikke være tvivl om at hele banden skal bag tremmer uanset
> hvad motivet var ...

Ja.

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 10:42

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> flokmentalitet?

> Det ved vi jo intet om

I forhold til at lige er blevet afvist ... så er det et godt bud ...

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:12

On Tue, 20 Mar 2007 10:41:30 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>I forhold til at lige er blevet afvist ... så er det et godt bud ...

du kan altså slet ikke forlige dig med det der er sket mange gange
efterhånden her i landet - nemlig at flokke af indvandrere blot
overfalder helt sagesløse mennesker

hvad er det der gør at du ikke kan se ondskaben når den optræder så
tydeligt?

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 11:17

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> du kan altså slet ikke forlige dig med det der er sket mange gange
> efterhånden her i landet - nemlig at flokke af indvandrere blot
> overfalder helt sagesløse mennesker

jo, det kan jeg sagtens ...

> hvad er det der gør at du ikke kan se ondskaben når den optræder så
> tydeligt?

Jeg nægter blot at male et fjendebillede blot fordi der er brodne kar.
At du er muslim eller lign. gør ikke at du automatisk er en blodtørtig
terrorist. Ligesom det at man er blegfed dansker ikke automatisk gør at
man er en blid engel ...

/thomas

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 17:33

> [...]
> At du er muslim eller lign. gør ikke at du automatisk er en blodtørtig
> terrorist. Ligesom det at man er blegfed dansker ikke automatisk gør at

Det er ihvertfald ikke mig, der nævner at de fremmede forbrydere er
muslimer. Og hvorfor benytter du dig af det nedladenden "blegfed dansker"?

Malene P

Fra : wilstrup

Dato : 20-03-07 18:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ihvertfald ikke mig, der nævner at de fremmede forbrydere er
> muslimer. Og hvorfor benytter du dig af det nedladenden "blegfed dansker"?

Vi ved jo allesammen godt at du og andre fremmedhadere mener muslimer når I
taler om "fremmede" - det er en erfaring man har gjort når man læser jeres
indlæg - og i øvrigt står der i indlægget;

"At du er muslim eller lign." - og lign. = og lignende - og hermed mener
skribenten naturligvis at det også kan være andre end muslimer, der kan være
brodne kar - så lad være med at forstille dig her.

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 18:47

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> taler om "fremmede" - det er en erfaring man har gjort når man læser jeres

Jeg er skide ligeglad med, hvad du og "allesammen" ved. Hvis der er et
sammenfald eller måske ligefrem sammenhæng, er det ikke mit ansvar.

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 18:49

> [...]

> Jeg er skide ligeglad med, hvad du og "allesammen" ved. Hvis der er et
> sammenfald eller måske ligefrem sammenhæng, er det ikke mit ansvar.

dvs. dine holdninger og din måde at give udtryk på dem på er ikke dit
ansvar ?

/thomas

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 19:11

> dvs. dine holdninger og din måde at give udtryk på dem på er ikke dit
> ansvar ?

Pladder. Det jeg siger, er, at jeg omtaler ikke de fremmede forbryderes
hudfarve eller religion -og at jeg ikke kan være ansvarlig for, hvis der
skulle være sammenfald eller sammenhæng.

Malene P

Fra : wilstrup

Dato : 20-03-07 19:27

Malene P wrote:
> forbryderes hudfarve eller religion -og at jeg ikke kan være
> ansvarlig for, hvis der skulle være sammenfald eller sammenhæng.

Rent bortset fra at du selv ikke bryder dig om de fremmede, vel? eller tager
jeg helt fejl her? Du er vild med muslimer eller ser dem hellere rejse
"hjem" (hvor det så end er)

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 19:33

> Rent bortset fra at du selv ikke bryder dig om de fremmede, vel? eller
tager
> jeg helt fejl her? Du er vild med muslimer eller ser dem hellere rejse
> "hjem" (hvor det så end er)

Der er ganske rigtigt fremmede, jeg mildt sagt ikke bryder mig om -det er
feks dem, der foretager den slags flokoverfald.

Malene P

Fra : wilstrup

Dato : 20-03-07 19:35

Malene P wrote:
> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Der er ganske rigtigt fremmede, jeg mildt sagt ikke bryder mig om
> -det er feks dem, der foretager den slags flokoverfald.

Altså havde jeg ret i det jeg skrev.

Fra : Malene P

Dato : 20-03-07 19:45

> Altså havde jeg ret i det jeg skrev.

Næh, det har du ikke -med mindre du i modsætning til mig mener at alle
fremmede begår den slags forbrydelser

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 19:47

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Næh, det har du ikke -med mindre du i modsætning til mig mener at alle
> fremmede begår den slags forbrydelser

Seriøst, det er ikke det indtryk man får nå du poster indlæg som disse:

<http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/d52c86b9
d830096a/9022462ca58653ad#9022462ca58653ad>

/thomas

Fra : wilstrup

Dato : 20-03-07 23:33

> Næh, det har du ikke -med mindre du i modsætning til mig mener at alle
> fremmede begår den slags forbrydelser

jeg skrev at du ikke brød dig om fremmede- det bekræftede du - ergo har jeg
ret i mine påstande om dig.

Fra : Malene P

Dato : 21-03-07 06:30

> jeg skrev at du ikke brød dig om fremmede- det bekræftede du - ergo har
jeg
> ret i mine påstande om dig.

Læs hvad jeg skrev, klaphat.

Malene P

Fra : wilstrup

Dato : 21-03-07 07:33

Malene P wrote:

> Læs hvad jeg skrev, klaphat.

Det har jeg gjort - racistblondine. Og du svarer stadigvæk ikke på mine
spørgsmål.
Tør du ikke? slap argumenterne op?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-07 07:42

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> jeg
>
> Læs hvad jeg skrev, klaphat.

Søg sandheden om hvor stor statistisk overvægt af voldsforbrydelser
muslimerne står for, og drop personangreb.

Ingen har påstået at ALLE fremmede incl babyer og bedstemødre, er
voldsforbrydere HVER DAG

Fra : N_B_DK

Dato : 21-03-07 09:42

In news:4600c308$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Malene P <malenekors@hotmail.com> typed:

> Læs hvad jeg skrev, klaphat.

Du glemmer at Wilstrup har en krystal kugle, hvor han kan se tingene som de
vitterligt er, så dine bortforklaringer kan du ikke bruge overfor Wilstrup,
manden ved jo hvad vi alle virkelig mener. (også uden man skriver det)

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 19:46

> Altså havde jeg ret i det jeg skrev.

Vil du ha en medalje?

Fra : wilstrup

Dato : 20-03-07 23:34

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse

> Vil du ha en medalje?

ja! giver du mig en? jeg har trods alt fødselsdag

Fra : N_B_DK

Dato : 21-03-07 09:43

In news:46006151$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> ja! giver du mig en? jeg har trods alt fødselsdag

Gælder et blåt øje som en medalje ? i så fald bank hovedet godt og grundigt
ned i bordet, så får du en medalje.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 12:42

> ja! giver du mig en? jeg har trods alt fødselsdag

For real? Så tillykke da

Fra : wilstrup

Dato : 21-03-07 14:40

> For real? Så tillykke da

tak - men nu er det forbi - det var i går!

Fra : Erik

Dato : 21-03-07 20:46

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> tak - men nu er det forbi - det var i går!

Jeg troede ellers det var den 11. juni

Erik

Fra : Soeren

Dato : 21-03-07 23:52

"Erik" <e@nejnej.> skrev i en meddelelse

> Jeg troede ellers det var den 11. juni
>
> Erik
er der ikke noget med at wilstrup også fejrer 11. dec

Fra : N_B_DK

Dato : 22-03-07 09:50

In news:4601b71e$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Soeren <xxx@email.dk> typed:

> er der ikke noget med at wilstrup også fejrer 11. dec

Jo men om det er i sympati eller om det er ham selv det vides ikke med
sikkerhed for en obduktion er udført på kadaveret.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 18:44

> [...]

> Det er ihvertfald ikke mig, der nævner at de fremmede forbrydere er
> muslimer. Og hvorfor benytter du dig af det nedladenden "blegfed dansker"?

..... omtrent lige så nedladene som "muhamedaner" og "fremmede køtere"

/thomas

Fra : @

Dato : 20-03-07 19:17

On Tue, 20 Mar 2007 18:43:40 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>.... omtrent lige så nedladene som "muhamedaner" og "fremmede køtere"

siden hvornår skulle betegnelsen muhamedaner være nedladende?
det er blot rette betegnelse for en som er tilhænger af Muhammeds lære

betegnelsen fremmede køtere bruges her udelukkende om de der optræder
som en flok køtere

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:10

On Tue, 20 Mar 2007 10:25:56 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Bemærk: jeg undskylder ikke deres opførsel på nogen måde, men måsker der
>var er chance for a Hr. Paw ikke just var ædru og måske kom med nogle
>mindre heldige bemærkninger ?

din fantasi fejler ingen ting

/Albert Camus/

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 13:36

> [...]
>
> Der er som regel en årsag når disse ting sker.
>
> Men lad der ikke være tvivl om at hele banden skal bag tremmer uanset

Der var også årsag til "at tingene skete", da jeg for halvandet års tid
siden sad og ventede på bussen ude i Gladsaxe, og blev "antastet" (for at
bruge et pænt ord) af fire arabiske teenagere.... Ikke?

Ærlig talt - vi er ikke mennesker for det folkefærd. Vi er kvæg.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-03-07 13:49

In news:1hv9rl0.zytgqe1w0s7igN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> Bemærk: jeg undskylder ikke deres opførsel på nogen måde, men måsker
> der var er chance for a Hr. Paw ikke just var ædru og måske kom med
> nogle mindre heldige bemærkninger ?

Hvad i alverden kalder du det så det du gør ?? (prøver at give skylden til
offeret, ligemeget hvad pokker man har gjort er der ingen undskyldning for
at TI skal overfalde EN mand!!!)

> Der er som regel en årsag når disse ting sker.

Ja de keder sig, eller blot deres simple reptilhjerne gør hvad den gør bedst
? overfalder deres offer i flok.

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:07

On Tue, 20 Mar 2007 10:10:30 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

>Måske var det endnu "sjovere" at få at vide, hvorfor koblet angiveligt
>overfaldt ham?

lige som hyæner udvælger de selvfølgelig et svagt offer

det viser jo tydeligt hviklet udviklingsstadie disse "mennesker"
befinder sig på

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:05

On Tue, 20 Mar 2007 10:02:37 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>"Han blev omringet foran diskoteket af 10-15 unge arabiske mænd, der
>ligesom Paw var blevet afvist i døren."
>
>Sjovt nok fortæller historien intet om hvorfor han var blevet afvist ...

og straks forsøger du at få fokus rettet væk fra det væsentlige

<<<<
"Et øjenvidne fortæller til Ekstra Bladet, at mændene sparkede og slog
ham som en flok vilde dyr, mens han lå på jorden. "
<<<<

denne hændelse er jo ikke undtagelsen men snarere reglen når det
gælder voldelige indvandrere

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 11:08

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> <<<<
>
> denne hændelse er jo ikke undtagelsen men snarere reglen når det

glem det ... jeg giver op.

/thomas

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:20

On Tue, 20 Mar 2007 11:07:44 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>glem det ... jeg giver op.

det må du jo om,

desværre har danske myndigheder også givet op overfor de voldelige 2.
og 3. genrations indvandrede muhamedanere flere steder i landet

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 11:27

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> det må du jo om,
>
> desværre har danske myndigheder også givet op overfor de voldelige 2.
> og 3. genrations indvandrede muhamedanere flere steder i landet

Det kan godt være de har det. Men hvorfor har de så det ? .. og har de
generelt givet op overfor forbrydelser i den kategori. (overfald,
tyveri, vold mod sagesløs etc.etc.)

/thomas

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:34

On Tue, 20 Mar 2007 11:27:01 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Det kan godt være de har det. Men hvorfor har de så det ?

det må du da spørge om i justitsministeriet eller hos
politimyndighederne i Odense, Årkus eller København

> .. og har de
>generelt givet op overfor forbrydelser i den kategori. (overfald,
>tyveri, vold mod sagesløs etc.etc.)

ikke generelt

men tre steder har de

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 11:37

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> det må du da spørge om i justitsministeriet eller hos politimyndighederne
> i Odense, Årkus eller København

her har vi jo lidt af det jeg brokker mig over. I er hurtige til at
hoppe på en bestemt konklusion, men når nogen spørger ind til hvorfor,
hvordan m.m. ... så stopper som f.eks. med ovenstående sætning. For tænk
hvis man blev klogere end ens forprogrammerede holdinger ..

> ikke generelt
>
> men tre steder har de

/thomas

Fra : @

Dato : 20-03-07 11:52

On Tue, 20 Mar 2007 11:37:05 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

> [...]

>hvordan m.m. ... så stopper som f.eks. med ovenstående sætning. For tænk
>hvis man blev klogere end ens forprogrammerede holdinger ..

og du ser slet intet betænkeligt i at danske myndigheder har givet op
over for voldelige muhamedanere tre steder i landet

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 11:55

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> og du ser slet intet betænkeligt i at danske myndigheder har givet op
> over for voldelige muhamedanere tre steder i landet

selvfølgelig gør jeg det ... jeg ser det betænkeligt at politiet og de
sociale myndigheder åbenbart ikke magter opgaven ...

/thomas

Fra : @

Dato : 20-03-07 12:02

On Tue, 20 Mar 2007 11:54:53 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>selvfølgelig gør jeg det ... jeg ser det betænkeligt at politiet og de
>sociale myndigheder åbenbart ikke magter opgaven ...

hvad har de sociale myndigheder at gøre med voldelige
muhamedanerbander der forsøger (nogle steder med held) at tage magten
i bestemte områder?

/Albert Camus/

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-03-07 11:46

von Hassel) wrote:

>"Han blev omringet foran diskoteket af 10-15 unge arabiske mænd, der
>ligesom Paw var blevet afvist i døren."
>
>Sjovt nok fortæller historien intet om hvorfor han var blevet afvist ...

Det er faktisk heller ikke relavant.

Fra : Noreply

Dato : 20-03-07 11:07

> Eller bare endnu et eksempel på de fremmedes uhyggelige flokmentalitet?
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article282064.ece
>
> Malene P

fra EB:
"en større gruppe arabiske mænd"

Hvad laver en større gruppe arabiske mænd i danmark,
er de turister?
er de torrorister?
er de på damejagt?
eller er de mon under forsørgelse af den danske stat?

I alle tilfælde bør de følges til den første flyver til "arabien".

Fra : BigBother

Dato : 20-03-07 12:42

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article282064.ece

"Der vil selvfølgelig altid være nogen, der har problemer med at indse, at
skuespilleren og hans rolle ikke er identiske personer."

De har det svært med utroligt mange ting, de kære kulturberigere.

--
Veritas odium parit

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 20-03-07 13:20

On 20 Mar., 10:25, thomas_li...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]
> mindre heldige bemærkninger ?
>
> Der er som regel en årsag når disse ting sker.

Jeg tænker på, om ikke Paw havde afføring på fortorvet og hev en koran
op til at tørre sig i -
Der er som regel en årsag, når disse ting sker

Fra : @

Dato : 20-03-07 15:22

On Tue, 20 Mar 2007 10:01:24 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>Eller bare endnu et eksempel på de fremmedes uhyggelige flokmentalitet?
>
>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article282064.ece

de kan osse i Norge
http://ekstrabladet.dk/112/article282224.ece

/Albert Camus/

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 16:11

> de kan osse i Norge
> http://ekstrabladet.dk/112/article282224.ece

Sandniggers sure are productive additions to society.