nye killinger , nye problemer ;-)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-07-01 17:28

Hejsa

I det ene af mine nye hold killinger er der en af den der er plaget af
noger der kunne ligne øjenbetændelse, eller hvad det er ... der
danner sig flager af pus' som dækker dens øjne, hvad er egentligt
bedst at rense det af med - jeg plejer at bruge en fugtig klud, til
at opløse det med, men det kommer jo igen .. ;-(

anyone ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Nina El Falaki

Dato : 02-07-01 18:10

Prøv at bade øjet flere gange om dagen med kamillete, men hvis det ikke
bliver bedre i løbet af en lille uge, må du til dyrlægen

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Denise

Dato : 03-07-01 06:25

Hej
Hvis det bare er snavs, kan du bruge det specielle øjenbadevand til dyr
(viskøse dråber),
Meku øjenbadevand. Får hos dyrlæger, måske også dyrehandlere, kan ikke huske
hvor
jeg købte det, men det er ret godt.
Hilsen Denise