Masser af Mysterie snegle
Fra : News

Dato : 02-07-01 17:04

Jeg har et lille akvarium, hvor jeg for sjov havde 2 mysteriesnegle gående -
nu har jeg så fået ca. 50 unger.
Er der nogen, der har en idé om hvad jeg kan gøre med dem, hvis jeg ikke
bare vil smide dem ud?

--
/Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 02-07-01 17:33

Næsten det samme som at smide dem ud, forære dem væk.

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 02-07-01 19:05

"News" <nono@nono.no> writes:

> [...]
> nu har jeg så fået ca. 50 unger.
> Er der nogen, der har en idé om hvad jeg kan gøre med dem, hvis jeg ikke

Jeg kunne da godt tænke mig såden et par stykker :)

Hvor bor du ? Og kan de mon klare en tur igennem PostDK ?

/Esben

Fra : Carsten Bangsgaard

Dato : 02-07-01 20:27

"Esben Haabendal Soerensen" <esben@haabendal.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne da godt tænke mig såden et par stykker :)
>
> Hvor bor du ? Og kan de mon klare en tur igennem PostDK ?
>
> /Esben

Jeg kunne da også godt tænke mig et par stykker. Jeg er i Odense lørdag
d.7/7 om formiddagen, og kunne evt. slæbe nogle med tilbage til Kbh, hvis
der er andre Københavnere der er interesserede.

Mvh: Carsten

Fra : S.H.S.J.

Dato : 02-07-01 21:24

"Carsten Bangsgaard" <carsten@bangsgaard.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> d.7/7 om formiddagen, og kunne evt. slæbe nogle med tilbage til Kbh, hvis
> der er andre Københavnere der er interesserede.

Jeg kunne da også være frisk på et par :)
....så hvis du alligevel ska' til Odense...
-Jeg kan hente i Kbh. hvis du tager en håndfuld med tilbage :)
VH
Shsj

Fra : Carsten Bangsgaard

Dato : 02-07-01 21:29

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ...så hvis du alligevel ska' til Odense...
> -Jeg kan hente i Kbh. hvis du tager en håndfuld med tilbage :)

Det er intet problem, forudsat at Wassini vil af med dem ! Jeg bor i Sjælør.

--
carsten@bangsgaard.org

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 11-07-01 15:14

"Carsten Bangsgaard" <carsten@bangsgaard.org> wrote in message

> Det er intet problem, forudsat at Wassini vil af med dem ! Jeg bor i
Sjælør.

Øv! Min newsreader har være stået af, så jeg fik ikke nogle nye indlæg...
Men JO! Jeg vil gerne forære dem til alle interesserede..

Tænk - så er man blevet far!

/Lars

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 11-07-01 23:01

> Tænk - så er man blevet far!
>
> /Lars

Tillykke med det Lars.

Hygsom Leo

Fra : Bl0bber

Dato : 02-07-01 21:35

Hej Carsten.
Hvis der skulle være et pr. stykker i overskud er jeg da også int.
Jeg bor også i Kbh. og har mulighed for at komme og hente Mandag
eftermiddag.
--
Mvh.
Kenneth

Fra : Dennis Lerche

Dato : 02-07-01 23:13

> Er der nogen, der har en idé om hvad jeg kan gøre med dem, hvis jeg ikke
> bare vil smide dem ud?

Foder dem op med ærter og salat og sælg dem derefter til en dyrehandel for
ca. 4,- kr. stk.

Dennis