Jethro Tull, -er der en sammenhæng ?.
Fra : plyngs@hotmail.com

Dato : 19-03-07 22:45

Hej med jer.

Jeg er helt ny her.
Har lige erfaret at der, i "gamle dage" har eksisteret en bondemand
der hed Jethro Tull, og men en lille annekdote om at han stjal
orgelpiberne fra den lokale kirke, -opfandt og byggede såmaskinen.

Så er det lige jeg spørg´, er der en sammenhæng med goe´gamle
Britiske rockgruppe af samme navn ?.
Åhh...nyder når jeg får taget mig sammen til at få sat vinyl på, og
lytte...Kan godt finde fortiden spor, ...Hevay horses...Living i the
pass...
I sku´bare hører !.

Hilsen plyngs

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 19-03-07 22:56

plyngs@hotmail.com skrev:

> [...]
> orgelpiberne fra den lokale kirke, -opfandt og byggede såmaskinen.
>
> Så er det lige jeg spørg´, er der en sammenhæng med goe´gamle

Ja, der er en sammenhæng. Den er forklaret her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Jethro_Tull

--
Herluf :·)

Fra : Max

Dato : 20-03-07 19:38

Hej

I sku´bare hører !.

Vi har såmændt lyttet i mang, mange år :)

Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-03-07 17:16

Max skrev:

> Vi har såmændt lyttet i mang, mange år :)

Jep. Jeg har nu lyttet til lp'en "Stand Up" (1969) i over 37 år.
(Købte den pga. nummeret "Bourée"). Men de har lavet meget
mere fed musik siden.

--
Herluf :·)

Fra : Max

Dato : 25-03-07 18:37

Hej Herluf

> Jep. Jeg har nu lyttet til lp'en "Stand Up" (1969) i over 37 år.
> (Købte den pga. nummeret "Bourée"). Men de har lavet meget
> mere fed musik siden.

Ja, jeg har lyttet lige så længe, nogle af mine favoritter er numre
som Broadsword, Steel monkey og Farm on the Freeway.

--
Mvh Max