Tæppe til bunden
Fra : Henning

Dato : 19-03-07 18:16

Gulvtæppet, som er en slags filt?, i vores båd er grimt og begyndt at
smuldre. Hvad kan man lægge i stedet? Det skal naturligvis kunne tåle
at blive fugtigt, så almindelig gulvtæppe fungerer nok ikke?

Fra : Frank

Dato : 19-03-07 18:47

> Gulvtæppet, som er en slags filt?, i vores båd er grimt og begyndt at
> smuldre. Hvad kan man lægge i stedet? Det skal naturligvis kunne tåle
> at blive fugtigt, så almindelig gulvtæppe fungerer nok ikke?

Det kan købes ved enhver velassorteret bådforretning.

Mvh
Frank

Fra : ThomasB

Dato : 19-03-07 19:55

Henning skrev:
> Gulvtæppet, som er en slags filt?, i vores båd er grimt og begyndt at
> smuldre. Hvad kan man lægge i stedet? Det skal naturligvis kunne tåle
> at blive fugtigt, så almindelig gulvtæppe fungerer nok ikke?

Jeg har brugt "udstillingstæppe" i mine både.
Der er ingen gummibagside som kan holde på vand og fugt, og så kan det ikke
brænde (krav ved udstillinger).

Det koster ingen penge, og fåes i mange forskellige farver og mønstre.

Du kan sikkert finde et firma der leverer materiel til udstillinger og tigge
et stykke
Ellers er det bare at tage på nærmeste udstillingscenter - f.eks BellaCenter
og kigge lidt i deres containere.