nogen der er med på et gruppe-medlemsskab ~
Fra : RobotJox

Dato : 28-03-07 20:28

Hej - håber ikke man vil anse dette for spam!

Jeg skriver, fordi man på websitet fundable.com har mulighed for at
købe gruppe-medlemsskaber til det efter min mening fantastiske website
Browsercam.com, som gør det muligt ikke bare at se sine hjemmesider i
alle mulige forskellige browsere og operativsystemer, men også rent
faktisk fjernstyre og dermed surfe med browsercams utallige
opsætninger via sin egen pc. Det er et uundværligt redskab for den
seriøse webdesigner efter min mening, og jeg har selv brugt det i
flere år.

Det er dog hunde-dyrt. Et premium-medlemsskab med alle funktioner
koster $1000 om året. Her kommer Fundable så ind og tilbyder at man
kan købe et gruppe-medlemsskab for et år til kun $66 - man har al
funktionaliteten bevaret og det fungerer bare.

Man kan deltage i et sådant gruppe-medlemsskab ved at gå ind på
https://www.fundable.org/groupactions/browsercam.2007-03-28.0454107133
og der pledge $66 - det vil i praksis sige, at man "reserverer"
beløbet. Hvis der ikke opnås det fornødne antal pledges, bliver der
ikke trukket nogle penge.

Det var nemlig det, der uventet skete denne gang, og vi har derfor
startet indsamlingen igen i håb om at nok mennesker pledger denne
gang. Vi har derfor aftalt at vi vil forsøge at få fat i nogle flere
pledgere, hvilket er grunden til at jeg skriver her i gruppen.

Forhåbentlig er der nogle herinde, der har lyst til at være med -
spørg bare, hvis I har nogle spørgsmål til tjenesten eller tjek selv
på browsercam.com.

tak!
Morten

Fra : Knud

Dato : 29-03-07 17:22

Hej Morten.
"RobotJox" <robotjox@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej - håber ikke man vil anse dette for spam!

[snip]
tak!
Morten

Nej det er ikke SPAM, et fjols kan ikke sende SPAM.
At du så kun er en simpel dummernik, det er jo ikke så godt.
Burde du ikke få en ny sagsbehandler?
Mvh Knud

Fra : Leonard

Dato : 29-03-07 18:53

On Thu, 29 Mar 2007 18:22:02 +0200, Knud wrote:

> Burde du ikke få en ny sagsbehandler?

Tag dig ikke af Knud, han er en af den slags fjolser, der bliver nødt
til at skifte mailadresse og andet for at slippe ud af folks killfiltre.
Ham og hans slags gør man bedst i bare at ignorere.
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : RobotJox

Dato : 30-03-07 13:34

On 29 Mar., 19:52, Leonard <piper...@gmail.com> wrote:

> [...]
> til at skifte mailadresse og andet for at slippe ud af folks killfiltre.
> Ham og hans slags gør man bedst i bare at ignorere.

Hej Leonard,

tak for indlægget - ja ham Knud dér er da en aggressiv lille trold.
Jeg har ikke postet her i gruppen før, så jeg er ikke stødt ind i ham
før, men det er
da rart at høre at det ikke er den normale måde at hilse nye brugere
velkommen :)

Jeg kan i hvert fald se, at vi har fået en del nye med i vores
browsercam-indsamling,
så nogen har da kunne bruge mit indlæg til noget fornuftigt.

mvh
Morten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-03-07 21:21

RobotJox wrote:

> da rart at høre at det ikke er den normale måde at hilse nye brugere
> velkommen :)

Leonard har ret. Knuds indlæg står alene for hans regning.

> Jeg kan i hvert fald se, at vi har fået en del nye med i vores
> browsercam-indsamling,
> så nogen har da kunne bruge mit indlæg til noget fornuftigt.

Din ide med at starte en gruppe, som så får rabat på browsercam.com er fin
nok.

Jeg synes bare ikke personligt, at jeg vil ofre de penge. Jeg klarer mig
fint med et 24-timers gratis session, når jeg skal teste et nyt layout.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-03-07 21:39

Erik Ginnerskov skrev:

> Jeg klarer mig fint med et 24-timers gratis session,
> når jeg skal teste et nyt layout.

Ellers findes

http://totalvalidator.com/validator/ValidatorForm

som også kan give et screenshut i en lang række
browsere, selv i Netscape 4

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk