Smarttip til Kensington oplader
Fra : Henrik Münster

Dato : 26-03-07 22:58

Jeg har en Kensington 70 W AC/DC oplader til min gamle TiBook. Den
originale oplader gik i stykker. Desværre er en af børnenes kammerater
kommet til at træde på stikket, der skal stikkes ind i computeren. Det
består af en rund metalkappe og et centralt ben. Jeg har rettet det
hele nogenlunde op, men det er langt fra perfekt.
   Sådan en Kensington oplader har udskiftelige stik. Sådan et kaldes en
SmartTip. Opladeren kan derfor bruges til forskellige computere, og der
følger endda et stik til iPod med. Det ville i teorien være enormt nemt
bare at skifte stikket. Desværre kan jeg ikke rigtig finde dem andre
steder end i USA, og der kniber det endda. Kensington skriver, at
opladeren ikke længere sælges i Europa. Den er nu stadig på den danske
Apple Store, hvor jeg da også købte den. Er der nogen, der ved, hvor
man kan købe SmartTip i nærheden af Danmark? Modellen hedder Kensington
SmartTip N23 og er en del af Kensington Smarttip Pack 20062, hvor der
er to SmartTip til forskellige Apple bærbare.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Joakim

Dato : 27-03-07 22:42

Henrik Münster skrev:

> [...]
> SmartTip N23 og er en del af Kensington Smarttip Pack 20062, hvor der er
> to SmartTip til forskellige Apple bærbare.
Hvad med hos kensington selv.
http://store.digitalriver.com/store/kensing/en_GB/AddItemToRequisition/productID.41799200/quantity.1

Hvis du kan bruge noget fra en Kensington oplader nr. 33079 (bortset fra
den tip jeg selvfølgelig bruger til en powerbook g4/15") så sig til.

mvh Joakim