Google og backlink
Fra : Morten P. Andersen

Dato : 26-03-07 15:46

Hvorfor kan Google ikke finde link til min side når alle andre
søgemaskiner kan?

Google kan sagtens finde min side ..... men den siger at ikke er
backlink til siden.

Siden er : www.lille-web.dk

Siden har en PR på 2 .... ikke overvældende men google må jo på en eller
anden måde se noget der giver PR ... det troede jeg (hovedsageligt) var
backlink.

Jeg ved at der er sider der linker til mig ..... jeg har selv lavet de
fleste! .... men ikke alle.
Skal jeg bare væbne mig med tålmodighed eller?

:)
Morten
www.lille-web.dk

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 26-03-07 16:25

Nu er jeg en lille smule mere forivret!
Gik ind på Googles webmaster Tools
Her fandt jeg 387 External links til min side ...... men det er åbenbart
ikke det samme????

Fra : Brian Joergensen

Dato : 26-03-07 23:57

Jeg kan fortælle dig så meget at jeg har en del indgående links fra sider
som Google aldrig eller nogensinde har gidet registrere. Hvorfor den ikke
ser alle indgående links fatter jeg ikke en brik af og det er faktisk
temmelig irriterende!

Sider som f.eks. fyn.dk og gratis-ting.dk er åbenbart ikke Google´s kop
te..!

-De snakker så meget om link-popularitet men når halvdelen af mine indgående
links ikke bliver registreret ved jeg ikke lige hvordan man ellers skal
komme op i søgeresultaterne..?

Du er ikke den eneste der måber...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : a_b_seaman@yahoo.se

Dato : 27-03-07 20:44

On Mon, 26 Mar 2007 16:45:45 +0200, "Morten P. Andersen"
<info@lille-web.dk> wrote:

> [...]
>fleste! .... men ikke alle.
>Skal jeg bare væbne mig med tålmodighed eller?

SEO kan være besværlig. Prøv at se på dette link:

http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=209

For et stykke tid siden så jeg nogle af videoerne.
Rigtig flot arbejde.

abs