Den kan alle sted udentagen fra forsiden
Fra : Lars Grau

Dato : 24-03-07 22:13

Hej Ng

Jeg har lige et lille problem, jeg har tilføjet en knap på min hjemmeside,
som hedder Udlån, men når man kommer ind på hjemmeside så skriver den
Udl(firkant)n, men hvis jeg trykker på f.eks. byerne så skriver den Udlån,
nogen som kan forklare dette ??

Venlig Hilsen
Lars

Fra : Lars Grau

Dato : 24-03-07 22:15

"Lars Grau" <mail@famgrau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som hedder Udlån, men når man kommer ind på hjemmeside så skriver den
> Udl(firkant)n, men hvis jeg trykker på f.eks. byerne så skriver den Udlån,

Har funder det, det var denne line

Hvor den kommer fra ved jeg sgu ikke lige, men virker det.

Venlig Hilsen

Lars