MS Windows
briani 27239
Hjælp til LogOn probs til Outlook ?
Fra : Sanne

Dato : 24-03-07 10:42

Hej gruppe.

Jeg skal have opsat min nye PC, men kan ikke finde mit password til Outlook
mere, det er til TDC's server og den kommer frem med brugernummeret...kan
jeg finde passwordet noget sted ?

Sidder med det nu ville være skønt, om I kunne hjælpe mig hurtigt..

Sanne

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-03-07 18:03

"Sanne" <tage-hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brugernummeret...kan jeg finde passwordet noget sted ?
>
> Sidder med det nu ville være skønt, om I kunne hjælpe mig hurtigt..

Kan du ikke prøve at log ind på TDC's hjemmside, måske du få fat på der. Det
er det eneste bud jeg har.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-03-07 19:18

On Sat, 24 Mar 2007 10:42:05 +0100, "Sanne" <tage-hansen@post.tele.dk>
wrote:

>Jeg skal have opsat min nye PC, men kan ikke finde mit password til Outlook
>mere, det er til TDC's server og den kommer frem med brugernummeret...kan
>jeg finde passwordet noget sted ?

Hvis du har den gamle PC endnu kan du vel bare snuppe det der, med et
af de mange programmer der kan se passwordet under stjernerne.

SnadBoy's Revelation v2.0
http://www.snadboy.com/RevelationV2.zip

Der er flere her
http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da:official&hs=4oT&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=unhide+windows+passwords+asterix&spell=1

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-03-07 21:42

I dk.edb.programpakker.ms-office
sidder dem, der ved meget om Outlook.
Husk at skrive hvilken version du har, da der er stor forskel på det
forskellige Outlook.
Men generelt ligger al information vedr. adresser, indbakke, udbakke m.m. i
en .pst fil, som man kopierer over fra den gamle pc.

Kurt

Fra : dk.jessn@gmail.com

Dato : 13-04-07 01:59

On 25 Mar., 22:41, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> Men generelt ligger al information vedr. adresser, indbakke, udbakke m.m. i
> en .pst fil, som man kopierer over fra den gamle pc.

Hej Sanne

Adgangskoder er ikke nogle bliver gemt i klartekst med mindre jeg har
overset et kæmpe sikkerhedshul i Outlook. (hopefully not!) Du finder
oftest adgangskode og brugernavn for din pop3 konto under
indstillingerne hvor du opretter disse. I min version af Outlook (da.
vers) er det under menuen "Funktioner -> Konti...", men efter som at
den prompter dig for en adgangskode, så står der højst sandsynligt
ikke noget og hvis der stod noget ville du ikke kunne læse, da det er
skrevet med stjerner. (Hint: man kan klikke at den skal huske
adgangskoden)

Nogle udbyder har en password service, hvor man for eksempel får
oplyst adgangskoden automatisk hvis man kender svaret på et spørgsmål
man på forvejen har oplyst med tilhørende svar. Ved andre udbydere
skal man "blot" ringe til deres frontend support og få nulstillet sin
adgangskode.

Hth
Jess