Det går da helt galt det her :) pdf til ht~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-03-07 18:38

se : http://www.westernfilm.dk/simon.html

ja min fætter har fået den ide sammen med nogen andre at de vil Øhh lave en
western film på Bornholm og det skal nok få gjort med tiden !

men så vil han jo gerne have en hjemme side til projektet
Nå jeg lavede så et udkast http://www.westernfilm.dk/

men de vil jo have farver og glimmer på hvorfor han sendte mig en pdf fil
med hvordan det skulle se ud.

Der må man sige han har overvurderet mine ringe evner
jeg vil nok kunne finde ud af det med tekst billeder knapper og den
nødvendige linkning ...

men det med farverne der må jeg melde pas.

Nå men så tænkte jeg ok det er jo deres side så de for det som de vil ha det
så jeg fandt 2 programmer 1 der kunne konvatere fra pdf til doc og det blev
så til en htm fil den blev jo ikke så go - nå nyt program pfd til html det
blev lidt bedre men ynkeligt ser det ud ....

så mit spørgsmål er eksakt finde der en måde hvor man kan konvatere pfd til
html så det ligner på en prik ?

hvis ja hvordan ?

ps der går også ged i min link det bliver noget www.20%etc hvad går galt ?

MV.
Bo MM

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-03-07 20:10

Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> blev lidt bedre men ynkeligt ser det ud ....
>
> så mit spørgsmål er eksakt finde der en måde hvor man kan konvatere pfd til

Hej Bo

Jeg vil anbefale dig at gå væk fra pdf-html konverteringen og i stedet
starte forfra f.eks i det tabeludkast,
som du har lavet.

De 20% i www.20%etc skyldes højst sandsynligt, at der er et mellemrum
eller æ, ø eller å i filnavn, mappenavn eller lign.
Derfor ...undgå mellemrum og æ ø og å.

Hvis du vil undgå at kode det hele kan du evt. bruge et wysiwyg -
program som f.eks. KompoZer:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html

Hilsen Martin

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-03-07 21:14

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bo
>
> Jeg vil anbefale dig at gå væk fra pdf-html konverteringen og i stedet
> starte forfra f.eks i det tabeludkast,
> som du har lavet.

Nahh det er nu noget min fætter har lavet ...men der er kommet en løsning i
mellem tiden da han fortalte han havde lavet det i
noget der vist heder indesign noget tilbehør til fotoshop - som jeg lige er
ved at skaffe , jeg tror det er vejen frem

> De 20% i www.20%etc skyldes højst sandsynligt, at der er et mellemrum
> eller æ, ø eller å i filnavn, mappenavn eller lign.
> Derfor ...undgå mellemrum og æ ø og å.

jamen det skulle der ikke være jeg begriber det ikke ?

> Hvis du vil undgå at kode det hele kan du evt. bruge et wysiwyg - program
> som f.eks. KompoZer:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html

jamen den bruger jeg allerede til stort set alt så :)))
+ alt hvad jeg ved om hjemme sider har jeg lært at Kim Ludvigsen

bedste hilsner
Bo MM

Fra : Birger Sørensen

Dato : 23-03-07 21:24

Bo M. Mogensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> blev lidt bedre men ynkeligt ser det ud ....
>
> så mit spørgsmål er eksakt finde der en måde hvor man kan konvatere pfd til

Antager at pdf'en er som man ønsker det ser ud...

Tror ikke der findes noget, der kan konvertere fra pdf til HTML. I bedste fald,
får du sikkert noget der ligner det frontpage kalder HTML...

Dit oplæg er udmærket - forsiden kan vel bgges sammen af tre billeder ovenpå
hinanden - prøv at spørg fætter om han ikke har dem...

Birger

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-03-07 00:21

"Birger Sørensen" <sdcXfjernX@bbsorensen.com> skrev i en meddelelse

> Antager at pdf'en er som man ønsker det ser ud...

yep ....

> Tror ikke der findes noget, der kan konvertere fra pdf til HTML.

jow jeg fandt faktisk et du kan se resultatet på den side der endte med
simon som jeg lagde ved før
det ser farligt ud men det virker !

> I bedste fald,
> får du sikkert noget der ligner det frontpage kalder HTML...

bestemt ikke

> Dit oplæg er udmærket - forsiden kan vel bgges sammen af tre billeder
> ovenpå
> hinanden - prøv at spørg fætter om han ikke har dem...

Det vil jeg gøre og tak
Mv.
Bo MM