MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Jeg kan ikke installere Nvidia driver på V~
Fra : KimH

Dato : 23-03-07 06:16

Jeg har prøvet flere gange at installere Nvidia forceware 100.65 men
installationen afbrydes hver gang med Fejl under inst. af Nvidia
Installationsprogrammet har registreret at det anvendte operativsystem ikke
er Win Vista Inst. programmet og de tilhørende drivere er udviklet
til at køre under Vista Installation afbrydes.
Jeg kører med Vista Home Premium , og mit grafikkort er en Geforce fx 5200
Nogen der har været ude for det samme ?

Fra : ka

Dato : 23-03-07 07:47

Nej

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 2

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-03-07 10:59

Den 23-03-07 07.47 skrev xx@xx.xx følgende:
> Nej

Nej, der er ikke noget der har været ude for det samme?
Nej, /du/ har ikke været ude for det samme?
Nej, jeg kan ikke finde ud af at citere?
Nej til EU?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 16:51

"KimH" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udviklet til at køre under Vista Installation afbrydes.
> Jeg kører med Vista Home Premium , og mit grafikkort er en Geforce fx 5200

Ja Nvidia drivere til Win Vista understøtter ikke Geforce 5 serien, men
starter ved 6 serien :(

http://www.nvidia.co.uk/object/winvista_x86_100.65_uk.html

kik nederst på siden.

Fra : KimH

Dato : 23-03-07 18:03

"Mickey" <michaelsnabela.sedennet.dk> skrev i meddelelsen

> Ja Nvidia drivere til Win Vista understøtter ikke Geforce 5 serien, men
> starter ved 6 serien :(
>
> http://www.nvidia.co.uk/object/winvista_x86_100.65_uk.html
>
> kik nederst på siden.

Ja jeg kan godt se det , men geforce 5200 understøtter Win Vista
http://www.nvidia.com/page/technology_vista_home.html ??

Men skulle jeg ikke kunne installere Forceware 100.65 selv om den ikke er
den rigtige til min FX5200 ? Jeg får jo at vide af installationsprogrammet ,
at den ikke kan installeres på grund af at jeg skal bruge Vista, Selv om mit
styresystem er Vista Home Premium

Mvh. KimH

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-07 11:40

> [...]
> , at den ikke kan installeres på grund af at jeg skal bruge Vista, Selv om

Ja det er en lidt mærkelig fejlmelding du får der det skal jeg ikke lige
gøre mig klog på, for på mit FX5900 får jeg en fejlmelding om at Forceware
100.65 ikke understøtter mit grafikkort hvilket jo egentligt også er dit
tilfælde, men jeg kan da godt køre Win Vista, bare med de drivere Vista selv
finder så om det er det Nvidia mener med at kortet understøtter Win Vista
det ved jeg ikke.

Mvh. Mickey