MS Windows
briani 27239
Vista - hjemmeside på skrivebordet
Fra : csm

Dato : 22-03-07 11:36

Hej

Hvordan er det jeg gør det i Vista, altså fp vist en hjemmeside på
skrivebordet ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-03-07 11:58

Den 22-03-07 11.36 skrev csm følgende:

> Hvordan er det jeg gør det i Vista, altså fp vist en hjemmeside på
> skrivebordet ?

Det kan du ikke, Avtive Desktop (eller hvad det nu hedder) er ikke med i
Vista.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : csm

Dato : 22-03-07 12:39

nå så er det derfor jeg ikke kan finde det.

ved du hvorfor ? - jeg havde ellers min ggogle kalender på skrivebordet i
xp
det var smart.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-03-07 13:39

Den 22-03-07 12.39 skrev csm følgende:

> ved du hvorfor ? - jeg havde ellers min ggogle kalender på skrivebordet i
> xp
> det var smart.

Jeg kan forestille mig, at det er af sikkerhedshensyn. Internet Explorer
i Vista kan benytte Sikker tilstand, der forhindrer, at slemme
programmer sniger sig ind bag ens ryg. Jeg tvivler på, at sikker
tilstand ville virke på skrivebordet.

P.S.
Du må meget gerne følge netiketten og skrive dine svar under det
citerede. Og samtidig klippe det ikke-relevante væk fra citatet. Dermed
bliver tråden meget nemmere at følge for andre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.