MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor hentes Adobe Reader 8.0 til Win XP?
Fra : Erling S.

Dato : 21-03-07 10:22

Hej.
Hvor kan man hente den fulde version af Adobe Reader 8,0 eller
den seneste lige inden?
Jeg står nemlig og skal have installeret den på 8 maskiner, og
det er lidt træls, at man kun kan hente de første ca. 500 kb.
Det var noget nemmere at gemme en fuld version på en usb stick
og installere den på hver maskine derfra.
Det er nogle undervisningsmaskiner læseren skal bruges på.
Jeg har prøvet at kontakte Adobe for at få en distributionsaftale, men
det tillader de ikke for offentlige og private.
Er der nogen, der har et link eller evt. kan sende den?
mvh
Erling
--
mailadressen er ok, bortset fra
x der ændres til et g.

Fra : Nederbasse

Dato : 21-03-07 10:34

"Erling S." <erling.nospam@xmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det tillader de ikke for offentlige og private.
> Er der nogen, der har et link eller evt. kan sende den?

Her kan du hente flere ad de programmer der nomalt skal installeres 'online'
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

LarsN

Fra : Erling S.

Dato : 21-03-07 10:42

Nederbasse skrev:

> Her kan du hente flere ad de programmer der nomalt skal installeres 'online'
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
>
> LarsN

Hej. Tak for oplysningen. Jeg vil kikke nærmere på dette link.
Jeg har som du måske har set fået et direkte link til
download.

mvh
Erling

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-03-07 10:35

Klik her:
http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.0/dan/AdbeRdr80_da_DK.exe

Fra : Erling S.

Dato : 21-03-07 10:41

JSH [9800] skrev:
> Klik her:
> http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.0/dan/AdbeRdr80_da_DK.exe

Hej.
Tusind tak for linket.

Den er allerede hentet og puttet på min stick.

mvh
Erling

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-03-07 10:37

Erling S. wrote:

> Hvor kan man hente den fulde version af Adobe Reader 8,0 eller
> den seneste lige inden?

På Adobes hjemmeside eller på deres FTP-server.

Dansk eller engelsk?
ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.0/dan/
ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.0/enu/

--
Mvh. Lars