MS Windows
briani 27239
Hjælp
Fra : [Danmark] 4 mibts

Dato : 21-03-07 07:23

Jeg har fået dette stykke hardware, men den software som efter oplysninger
skal følge med er der ikke, det er købt privat.

Det er dette hardware. silverstone sst-fp54

Alle de sider jeg er inde på får man enten oplyst at man ikke har adgang til
siden eller også går der lang tid og til sidst falder siden ud med "siden
kan ikke vises"

Bruger Windows xp pro og Vista home preiuem

Fra : Taba

Dato : 21-03-07 08:42

> [...]
> til
> siden eller også går der lang tid og til sidst falder siden ud med "siden

Tag et kig her - der står det hele du skal vide:
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=971&page=3

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum