Browser problemer
Fra : mikkel

Dato : 21-03-07 18:05

Hej jeg er igang med at prøve at lære at optimere de ting jeg
laver til at de kan virke i flere browser og ikke kun i IE7 som
nu. Men har en problem for jeg har IE7 på min pc, men kan ikke få
installeret IE6, det vil den ikke være med til.Er der en måde at
man kan få den installeret så man både har IE7 og IE6 på samme pc
?
Eller er der nogle andre måder man kan komme ud over dette
problem ?

Mvh.

Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : tidemann

Dato : 21-03-07 18:39

mikkel wrote:
> [...]
> ?
> Eller er der nogle andre måder man kan komme ud over dette

Her står lidt:
http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/11/30/ie6-and-ie7-running-on-a-single-machine.aspx

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : tidemann

Dato : 21-03-07 18:41

mikkel wrote:
> [...]
> ?
> Eller er der nogle andre måder man kan komme ud over dette

og her:
http://tredosoft.com/Multiple_IE

Fra : mikkel

Dato : 21-03-07 20:35

tidemann wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> og her:
> [...]

Jeg takker , bare lidt svært at få til at virke synes jeg , men jeg
må nok heller lige læse det igemmen igen inden jeg prøver igen.

Fra : tidemann

Dato : 22-03-07 09:16

mikkel wrote:

> Jeg takker , bare lidt svært at få til at virke synes jeg , men jeg
> må nok heller lige læse det igemmen igen inden jeg prøver igen.

Jeg kører med IE6 og har downloadet denne:
http://tredosoft.com/files/multi-ie/multiple-ie-setup.exe hvor jeg så har
vinget af. Jeg har installeret 5.01, 5,5. Og har så derefter hentet 7´eren
http://tredosoft.com/files/IE7s/IE7S-setup.exe bagefter.

Jeg skal ikke sige, om det ikke fungere ordentligt, når man kører med IE7 og
installerer 6. Men jeg havde probemer med 5.5 (tror jeg) men det var efter
en microsoft opdatering. Jeg slettede opdateringen og fik det til at virke.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 21-03-07 20:37

mikkel skrev:
> [...]
> ?
> Eller er der nogle andre måder man kan komme ud over dette

Jørgen Farum Jensen
..