MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke starte op !!
Fra : Krag

Dato : 20-03-07 18:10

Hej
Tror jeg har dummet mig lidt.!!
Havde en masse filer til at ligge og flyde på C drevet ,så jeg ville rydde
op for at få lidt mere orden. Nu vil komputeren ikke boote. Der står `LDR
mangler . Der står muligvis noget foran `LDR ,kan bare ikke se det da
skærmbilledet er for stort.!!
Hvad gør jeg .?? :-///
Bo

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 20-03-07 19:00

Krag skrev:
> [...]
> op for at få lidt mere orden. Nu vil komputeren ikke boote. Der står `LDR
> mangler . Der står muligvis noget foran `LDR ,kan bare ikke se det da

Prøv at bruge Installations CD'en og vælg reparer når du får den mulighed.

/Andreas

Fra : Krag

Dato : 20-03-07 19:04

"Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at bruge Installations CD'en og vælg reparer når du får den mulighed.
>
> /Andreas

Så skal jeg vel til at hente alle opdateringer igen, osv.
Bo

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 20-03-07 19:12

Krag skrev:
> Så skal jeg vel til at hente alle opdateringer igen, osv.

Det tror jeg ikke - for du ahr "kun" slettet noget fra roden af dit C-drev.
Men jeg må inrømme jeg ikke ved det.

/A

Fra : kep

Dato : 20-03-07 22:21

"Krag" <krag@væktele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op for at få lidt mere orden. Nu vil komputeren ikke boote. Der står `LDR
> mangler . Der står muligvis noget foran `LDR ,kan bare ikke se det da

Hej
Prøv dette her :
find installations-cd'en frem, sæt den i cd-drevet og genstart computeren
fra cd'en. Under opstarten trykkes F8, og når licensbetingelserne vises på
skærmen, trykkes på R-tasten på tastaturet. Så fortsætter opstartsprocessen
på normal vis, men undervejs gendannes alle beskadigede systemfiler
automatisk
Ellers kan du prøve om du kan reparere XP
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

--
MVH
kep

Fra : kep

Dato : 20-03-07 23:30

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> på normal vis, men undervejs gendannes alle beskadigede systemfiler
> automatisk
> Ellers kan du prøve om du kan reparere XP

Du kan også lige prøve at kigge her, måske er der
noget du kan bruge : http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html

Fra : Krag

Dato : 21-03-07 20:22

> Du kan også lige prøve at kigge her, måske er der
> noget du kan bruge : http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html

Ok !! Jeg vil prøve at makke lidt med det !!
Tak for hjælpen !!
Bo

Fra : kep

Dato : 21-03-07 20:54

> "kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Ok !! Jeg vil prøve at makke lidt med det !!
> Tak for hjælpen !!
> Bo

SelvTak

Fra : John

Dato : 21-03-07 20:51

> [...]
> op for at få lidt mere orden. Nu vil komputeren ikke boote. Der står `LDR
> mangler . Der står muligvis noget foran `LDR ,kan bare ikke se det da

Du lægger skiven i og starter i fejlsikret tilstand F8
og skriver i kørboksen:
sfc /scannow
husk mellemrum efter c
nu genskaber den alle systemfiler !