Overføre ringetone til Nokia 5140i
Fra : Jas

Dato : 13-03-07 08:58

Hejsa

Min datter har en Nokia 5140i og vil gerne have nogle lidt smarte
ringetoner.
Men er det muligt at overføre nogle nye ringetoner til sådan en telefon og i
hvilket format skal de så være osv....

Jan

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-03-07 09:09

Kan den klare MP3 filer ?

Hvis ja, så køb et datakabel.

Fra : Jas

Dato : 13-03-07 09:57

> Kan den klare MP3 filer ?
>
> Hvis ja, så køb et datakabel.

Mener ikke den kan klare MP3 så derfor skal jeg finde en anden løsning...

Jan

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-03-07 10:06

Det kan den godt !
Men den har kun det plads der er i telefonen.

Så du skal bare have fat i et datakabel.