Hvor henter man gratis lir til telefonen?
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 18:41

Jeg har lige skiftet min T68i ud med en K800i og vil høre om man kan hente
gratis ringetoner, billeder, temaer mm. til telefonen.

//Kim

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 12-03-07 18:57

Ringetoner kan du selv lave i mp3...

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 19:19

"Anders (6400)" <spamfighter@sucks.dk> wrote in message
> Ringetoner kan du selv lave i mp3...

Er der nogen der kender et godt program til at "klippe og klistre" i mp3
filer?

//Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-03-07 19:35

Kim skrev:

> Er der nogen der kender et godt program til at "klippe og klistre" i mp3
> filer?

En mulighed er at benytte CDEX til at konvertere til wav og så
bruge en af de utallige wav-editorer der findes. Resultatet
konvertes igen med CDEX.

--
Bertel

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 12-03-07 22:36

Kim skrev:
> Er der nogen der kender et godt program til at "klippe og klistre" i mp3
> filer?
> //Kim

http://www.mpesch3.de

Den bruger jeg, slet ikke så dårlig.

hamselv herfra

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 14-03-07 23:12

Audacity: http://audacity.sourceforge.net/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-03-07 19:02

"Kim" <-> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige skiftet min T68i ud med en K800i og vil høre om man kan hente
> gratis ringetoner, billeder, temaer mm. til telefonen.
>
> //Kim

Hejsa

Mon dette kan bruges til nogle af dine ønsker.

Klik her :
http://www.hotmobil.dk/?page=g_animationer

Og klik til venstre på Gratis lir.

Venlig hilsen