Ikon på K610i
Fra : M&J

Dato : 10-03-07 10:01

Hej.

Der er et lysblåt ikon øverst på min nye Sony Ericsson K610i, men jeg kan
bare ikke finde ud af, vhad det er og betyder. Ikonet ligger ved siden af
indikatoren for antennesignalet.

Har i bud?

Fra : Henrik

Dato : 10-03-07 11:02

On 2007-03-10 10:01:22 +0100, "M&J" <mogj @ mail .> said:

> [...]
> kan bare ikke finde ud af, vhad det er og betyder. Ikonet ligger ved
> siden af indikatoren for antennesignalet.

Hvis det er den blå trekant der ligger ligesom oven på antenne signalet
så er det GPRS signalet for at det er aktiveret der er dækning og det
kan benyttes.

Henrik

Fra : M&J

Dato : 10-03-07 11:47

"Henrik" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er den blå trekant der ligger ligesom oven på antenne signalet så
> er det GPRS signalet for at det er aktiveret der er dækning og det kan
> benyttes.

Den ligger øverst i displayet, men til højre for antennesignalet.

Det er ikke en trekant, men jeg kan heller ikke beskrive, hvad det er, så
det er lidt svært for jer at vurdere. Desværre

Fra : Per Bau

Dato : 10-03-07 12:45

"M&J" <mogj @ mail .> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare ikke finde ud af, vhad det er og betyder. Ikonet ligger ved siden af

RTFM! http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ vælg k610i og derefter
punktet "Før du ringer op" og så vælger du punkte "Guide til displayets
ikoner"

Hvor svært kan det være?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-03-07 13:33

"M&J" <mogj @ mail .> wrote in

> Hej.
>
> Der er et lysblåt ikon øverst på min nye Sony Ericsson K610i, men jeg
> kan bare ikke finde ud af, vhad det er og betyder.

Temmelig sikkert ikonet for at telefonen er koblet på et 3G net. Men ellers
følg Per Baus udemærkede råd.

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-03-07 13:36

M&J skrev:
> [...]
> bare ikke finde ud af, vhad det er og betyder. Ikonet ligger ved siden af

Betyder at du køre på UMTS eller 3G om du vil.
Når den icon er der kan du se hvem du snakker med hvis modtageren
har en telefon der også kan køre 3G

--
Rigtige mænd er til blues
http://www.djursbluesland.dk

Fra : M&J

Dato : 10-03-07 14:33

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Betyder at du køre på UMTS eller 3G om du vil.
> Når den icon er der kan du se hvem du snakker med hvis modtageren har en
> telefon der også kan køre 3G

Det virker meget rigtigt.

Tak for hjælpen til jer alle.