Har du software opdateret den for nyligt ?
Hvis ikke, og den er under 2 år, og du har den orirignale kvittering, så kan
du få den opdateret gratis i den nærmeste Telecare butik.
A
"Per" <perPUNKTUMladingSNABELAemail.dk> skrev i en meddelelse
news:45f5b69a$0$138$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Per" <perPUNKTUMladingSNABELAemail.dk> skrev i en meddelelse
> news:45f5ac4e$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>
>> "Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse
>> news:45f51acd$0$52149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Per skrev:
>>>> Nogen der har et bud?
>>>
>>> Er der ikke noget med den model har nogle tidsstyrende profiler - altså
>>> den fx skifter til lydløs i et bestemt tidsrum hvis man vel at mærke har
>>> programmeret den til det
>>
>>
>> Hmm... Det er et godt bud - tak for det - det vil jeg prøve at
>> undersøge, - jeg har ikke bevidst programmeret den, men ved en fejl?
>> - Jeg melder tilbage uanset.
>
> Har nu tjekket det med timeren på telefonen, og ja, - det er muligt at
> indstille den, men kun til at udløbe i en bestemt valgt profil. Desuden
> viser den i det tilfælde et timer-ur i displayet... - Det er desværre ikke
> der problemet ligger
> - Telefonen er sandsynligvis bare almindelig defekt.....
> Jeg har desuden prøvet at genetablere fabriksindstilninger - fejlen er der
> stadig, og nøjagtig på samme måde.
> ØVØVØV!!
>