"Husantenne" til mobil??
Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 06-03-07 20:51

Hej

Jeg bor lidt ude på landet.......derude hvor dækningen ikke altid er lige
god!
Kan man ikke købe en eller anden antenne til montage på et vindue eller
lign., som i hvert fald flytter det udvendige signal indenfor?
Evt. med en lille forstærkereffekt......
Det skal ikke være sådan en, hvor mobiltelefonerne skal kobles på, men i
stedet trådløs.

Mvh
Anders Lund

Fra : Erling S.

Dato : 06-03-07 21:09

http://www.thansen.dk/product.asp?c=830861550&n=283053516&pn=283054555

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-03-07 07:05

Erling S.:

> http://www.thansen.dk/product.asp?c=830861550&n=283053516&pn=283054555

GSM900.
Kører vi ikke hovedsaligt på GSM1800 i DK?
Kai

Fra : Erling S.

Dato : 07-03-07 08:35

Fister Løgsovs skrev:
> Erling S.:

> GSM900.
> Kører vi ikke hovedsaligt på GSM1800 i DK?
> Kai

Læs dog hvad der står i beskrivelsen!
PISKEN kan kun bruges til 900 mhz.
Ellers dækker antennen 860-960 mhz + 1,8 Hhz.
/Erling

Fra : Erling S.

Dato : 07-03-07 08:42

Erling S. skrev:

> Læs dog hvad der står i beskrivelsen!
> PISKEN kan kun bruges til 900 mhz.
> Ellers dækker antennen 860-960 mhz + 1,8 Hhz.
> /Erling
Rettelse 1,8 Ghz sevfølgelig.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-03-07 09:01

Erling S. har bragt dette til os:

> Læs dog hvad der står i beskrivelsen!
> PISKEN kan kun bruges til 900 mhz.
> Ellers dækker antennen 860-960 mhz + 1,8 Hhz.
> /Erling

Undskyld jeg ikke er så hulens klog som du.
Kan den bruges til nye telefoner på det danske net, eller er den kun
anvendelig til til gamle GSM900 telefoner?
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-03-07 09:02

Fister Løgsovs udtrykte præcist:
> [...]
> Kan den bruges til nye telefoner på det danske net, eller er den kun
> anvendelig til til gamle GSM900 telefoner?

Det var denne tekst fra siden jeg hentyder til: Pisken er med 5 dB
forstærkning og kan bruges til GSM 900 MHz.
Kai

Fra : Erling S.

Dato : 07-03-07 11:00

Fister Løgsovs skrev:

> Det var denne tekst fra siden jeg hentyder til: Pisken er med 5 dB
> forstærkning og kan bruges til GSM 900 MHz.
> Kai

Korrekt, pisken kan kun forstærke 900 mhz signal.
/Erling

Fra : Erling S.

Dato : 07-03-07 11:00

Fister Løgsovs skrev:

> Undskyld jeg ikke er så hulens klog som du.
> Kan den bruges til nye telefoner på det danske net, eller er den kun
> anvendelig til til gamle GSM900 telefoner?
> Kai

Jeg er ikke den rette til at bedømme, hvor klog du er.
Det har heller ikke noget med emnet at gøre.
Antennen kan bruges til de frekvenser, der står, d.v.s. dual-band
telefoner.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-03-07 12:50

Erling S. wrote:

> Jeg er ikke den rette til at bedømme, hvor klog du er.
> Det har heller ikke noget med emnet at gøre.
> Antennen kan bruges til de frekvenser, der står, d.v.s. dual-band
> telefoner.
Skift udbyder til som har 100% dækning i dit område

--
Niels Poulsen
Bovangen 57B