bedste køb af telefon til u. kr. 1.000 u. ~
Fra : Flemming Bach

Dato : 05-03-07 20:47

Hej alle telefonkyndige,

Min gamle telefon er gået i udu og nu står jeg og skal have fat i en
ny.

Det er ikke fordi at jeg bruger den så meget andet end til små korte
samtaler og så ellers beskeder når jeg skal sætte mit fodboldhold til
weekenden.

Nogen der kan komme med et godt råd til indkøb af ny telefon til ca.
max 1.000 u. abb? Og gerne en der ikke er en oldsag!

Har været inde og kigge på mobilpriser.dk, men det er det sku ikke
nemt at vælge en frem for en anden.

Har dog set på nokia 6030 champ, den ser i mine øjne ganske ok ud.

Håber der er nogle der vil assistere mig vedr. denne store
belsutning.

Flemming

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-03-07 08:01

Hvilken telefon har du nu ?

Fra : Flemming Bach

Dato : 06-03-07 10:34

Anders \\(6400\\) <fuckspam@fighter.dk> skrev:
>Hvilken telefon har du nu ?

Jeg har en gammel nokia,
har kigget lidt på en SE W800I.
Den kan jeg finde på nettet til 799 hos amager telecom.
Nogen der har erfaring med dem?

Fra : ST

Dato : 06-03-07 12:00

> [...]
>
> Har dog set på nokia 6030 champ, den ser i mine øjne ganske ok ud.
>
> Håber der er nogle der vil assistere mig vedr. denne store

Hvis du nu ofrer 200 kr mere, så kan SE K750i købes for 1200 kr uden abb
lige nu,
og den går for at være ret god.
Overvejer selv kraftigt i øjeblikket at skifte min SE T630.
Mvh
Torben

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-03-07 12:15