Få batteridækslet af - w810i ?
Fra : SpookiePower

Dato : 05-03-07 16:45

Er der også andre som har store problemer med at få
batteridækslet af på w810i ?

Jeg har simpelthen lavet så mange ridser i min telefon
efterhånden, for at få det dæksel af.

Fra : Lars C

Dato : 05-03-07 16:48

SpookiePower skrev:

>Er der også andre som har store problemer med at få
>batteridækslet af på w810i ?
>
>Jeg har simpelthen lavet så mange ridser i min telefon
>efterhånden, for at få det dæksel af.

Nej du er ikke den eneste. Jeg har hevet og slidt for at få dækslet
af. Men til sidst lykkedes det mig ved at stikke en tynd kniv ind
imellem og lirke det af. Da jeg så fik sat dækslet på igen, sad det
lige så fast igen.

--
Lars C

Fra : SpookiePower

Dato : 05-03-07 16:49

Lars C wrote:

> [...]
> af. Men til sidst lykkedes det mig ved at stikke en tynd kniv ind
> imellem og lirke det af. Da jeg så fik sat dækslet på igen, sad det

Ja, det gør det også her. Jeg har snart mishandlet det med en
skruetrækker så mange gange at der er dybe rider i. Pænt irriterende.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 05-03-07 16:55

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der også andre som har store problemer med at få
> batteridækslet af på w810i ?

Tag fat om telefonen med den ene hånd.
Skub med den anden hånd telefonens bagklap nedad, og tag bagklappen af.

--
ad

Fra : SpookiePower

Dato : 05-03-07 17:04

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Tag fat om telefonen med den ene hånd.
> Skub med den anden hånd telefonens bagklap nedad, og tag bagklappen af.

Så nemt er det ikke her hos mig, desværre.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 05-03-07 17:12

> Så nemt er det ikke her hos mig, desværre.

Du skal nok trykke let på midten, og samtidig skubbe nedaf med tommelfingren
på den anden hånd.

--
ad

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-03-07 17:28

Hos mig er det rimeligt nemt...

Fra : Kenned

Dato : 05-03-07 18:38

Anders (6400) wrote:
> Hos mig er det rimeligt nemt...

Pas nu på Anders!
Nu bliver du vel tæppebombet med åndsvage svar igen...

Kenned

> "SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-03-07 18:53

Ved du hvad jeg er ?

Temmelig f.... ligeglad.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 05-03-07 19:11

"Anders (6400)" <spamfighter@sucks.dk> skrev i en meddelelse
> Ved du hvad jeg er ?
>
> Temmelig f.... ligeglad.

Eller det man kalder uden for pædagogisk rækkevidde .

--
ad

Fra : Snuden

Dato : 05-03-07 19:56

Jeg havde også store problemer de første 5 gange, men det er som om det er
blevet slidt til, så nu glider det nemt. Men ja: Det er fandme
irriterrende!!!

Fra : Peter SD.

Dato : 05-03-07 19:52

Hejsa.......

> Pas nu på Anders!
> Nu bliver du vel tæppebombet med åndsvage svar igen...

Nææææh du kenned (Anders eneste ven...), bemærk nu venligst at det altid kun
er når Anders:
· Svare på noget helt andet end det der bliver spurgt om.
· Svare direkte forkert.
· Svare idiotisk. (Ja ja, han svare selvfølgelig med den viden/baggrund han
har....*LOL*)
· Giver forkerte eller direkte dumme råd.
· Svare flabet på spørgsmål stillet af folk.

Det skulle jo gerne være sådan at folk kan komme her i NG og stille et
spørgsmål, og at de så også kan regne bare en lille smule med det svar de
modtager.....

Men i Anders tilfælde er der desværre ALT for langt imellem de bare
halv-skarpe svar......
- hvorfor vi er en del i klubben af "Ansvarsbeviste nyhedsgruppebrugere" der
kommentere på hans indlæg.......

Bemærk iøvrigt venligst at vi i "Ansvarsbeviste nyhedsgruppebrugere" ikke
engang kræver at han svare bare 70% korrekt, men selv hvis han kom op på
40-50% så ville det pynte i statistikken....
Så sæt du dig nu bare ned igen, og læs tilbage i gruppen, og se så hvilke
vildt skarpe svar vores allesammens kære ven giver.......

Hvis ikke du kan finde så mange, så er det fordi at du jo stadig er ret grøn
her i NG, og ikke lige ved at Anders også køre under navne som: Sønderbronx,
A-6400, Andseman, osv osv......
(Spørg ham om flere alias......)

--
Peter
Medlem af gruppen af Ansvarsbeviste nyhedsgruppebrugere !!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-03-07 22:09

> Er der også andre som har store problemer med at få
> batteridækslet af på w810i ?

Den kan være lidt bøvlet, men med den rette teknik, så går det fint. Man
skal bruge begge hænder og man skal ikke have for fedtede fingre når man
prøver.

> Jeg har simpelthen lavet så mange ridser i min telefon
> efterhånden, for at få det dæksel af.

Pga. værktøj?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : SpookiePower

Dato : 07-03-07 12:46

Martin Sørensen wrote:

> Pga. værktøj?

Ja, nøgler, knive og skruetrækkere har været i kontakt med
det dæksel.

Fra : Lars C

Dato : 07-03-07 18:12

Martin Sørensen skrev:

>Den kan være lidt bøvlet, men med den rette teknik, så går det fint. Man
>skal bruge begge hænder og man skal ikke have for fedtede fingre når man
>prøver.

Min kammerat har også en W810i. På hans tlf kan jeg uden problemer få
dækslet af. Men når jeg prøver på min egen så sidder den noget så
fast. Men som tidligere skrevet så har jeg fået den af ved at stikke
en tynd kniv ind imellem og lirke dækslet frit. Når jeg så sætter
dækslet fast igen så sidder det lige så fast som før. Så jeg må tage
en kniv i brug hver gang jeg skal skifte simkort/batteri (heldigvis er
det ikke noget jeg gør hver dag)

--
Lars C

Fra : SpookiePower

Dato : 07-03-07 22:24

Lars C wrote:

> [...]
> dækslet fast igen så sidder det lige så fast som før. Så jeg må tage
> en kniv i brug hver gang jeg skal skifte simkort/batteri (heldigvis er

Jeg bruger også kniven, og det gør det noget nemmere. Tak for tippet.

Jeg har faktisk idag skiftet cover på den, men nu sidder dækslet så
løst at det næsten falder af...det kan også være et problem.