QTEK 8500 og Sonofon (og Dangaard Telecom)
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-07 09:49

Har købt en QTEK 8500. Den vil ikke aceptere mit Sonofon SIM kort, (eller
konens Tele2 SIM kort).
Den skriver at kortet er ugyldigt. Har mailet til Dangaards support men
intet hørt fra dem.
Jeg var selv inde på deres support side, og fandt en .cap fil som måske kan
løse problemet. (http://www.qtek.dk/download_view.php?pid=221)
Problemet jeg ikke kan finde "stifinder" på QTEK'en. Den er beskrevet i den
engelske manual, men i den danske er den udeladt. Og uden stifinder kan jeg
ikke eksekvere filen.

Mine spørgsmål er:

Hvor ligger stifinder på QTEK 8500?
Er der andre der har problemer med Sonofon/QTEK 8500? Og hvad er løsningen.

Hilsen
Jørgen

Fra : Lars

Dato : 03-03-07 16:24

Enevoldsen skrev:
> [...]
>
> Hvor ligger stifinder på QTEK 8500?
> Er der andre der har problemer med Sonofon/QTEK 8500? Og hvad er løsningen.

Ved ikke hvor stifinder er, men hvis du kopierer cab.filen til din
telefon (vha. activesync), pakker den sig selv ud. Muligvis spørges du,
hvor den skal installeres, og så skal du blot vælge enheden.

ellers spørg i brugerforum på qtek-user.dk

Lars

Fra : bo@kallehave5.dk

Dato : 05-03-07 18:50

On 3 Mar., 16:24, Lars <jub...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> hvor den skal installeres, og så skal du blot vælge enheden.
>
> ellers spørg i brugerforum på qtek-user.dk

Hej Jørgen

Jeg har lige købt en QTEK 8500, og har oplevet nøjagtigt samme
problem. (TDC Modil SIM kort) Jeg spurgte i mit lokale TDC Mobilcenter
og de kendte tilsyneladende godt til problemet. De ombyttede mit SIM
kort og fluks var problemet løst.

MVH
Bo

Fra : Eske

Dato : 06-03-07 00:27

[...]

Den er god nok - udskift simkortet så virker det, jeg arbejder ved TDC
Erhvervs Center og har set det flere gange.