Fedeste mobil til at tale i?
Fra : Steen

Dato : 02-03-07 19:20

Nogen der har TÆNK's resultat af deres senste test?
TÆNK har testet diverse mobiler, og kåret en vinder i forskellige
kategorier - fx bedste mobil til opkald + sms.

Jeg trænger snart til en ny mobil, og jeg har ikke brug for andet end
samtaler og sms....evt. bluetooth.
Musik, kamera og andet gejl har jeg ikke brug for i en mobiltelefon.

Gode bud?

--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-03-07 21:56

Steen skrev:

> Nogen der har TÆNK's resultat af deres senste test?

De anbefaler tre mobiler til tre slags behov (på baggrund af test
af 26 mobiler).

> Jeg trænger snart til en ny mobil, og jeg har ikke brug for andet end
> samtaler og sms....evt. bluetooth.

Der anbefaler de Samsung SGH-X660, men der står ikke om den har
blåtand (det har de vel alle sammen?). Pris 1249 kr.

--
Bertel

Fra : Kenned

Dato : 02-03-07 22:28

Bertel Lund Hansen wrote:

> De anbefaler tre mobiler til tre slags behov (på baggrund af test
> af 26 mobiler).

> Der anbefaler de Samsung SGH-X660, men der står ikke om den har
> blåtand (det har de vel alle sammen?). Pris 1249 kr.

Nej Samsung har vist sovet i timen her....

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Steen

Dato : 03-03-07 12:06

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> De anbefaler tre mobiler til tre slags behov (på baggrund af test
> af 26 mobiler).

Du har vel ikke et link eller lign. til de tre mobiler?
Jeg har egentligt altid været glad for Sony Ericsson, men Motorola Krzr
virker meget tiltalende - men igen, jeg har ikke brug for diverse gejl.
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-03-07 12:38

Steen skrev:

> Du har vel ikke et link eller lign. til de tre mobiler?

Næ, men mon ikke du kan finde det ved at skrive firmanavnet i din
browsers adressefelt og så søge?

--
Bertel

Fra : Steen

Dato : 03-03-07 11:49

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg trænger snart til en ny mobil, og jeg har ikke brug for andet end
> samtaler og sms....evt. bluetooth.
> Musik, kamera og andet gejl har jeg ikke brug for i en mobiltelefon.

Glemte en væsentlig ting. Den må selvfølgeligt meget gerne være cool og
lækker at se på/håndtere.
Man /kunne/ jo osse bare købe en KRZR og lade være med at bruge kamera
og m3
--
Steen
Skype: dksbjdk