Antal ring på en SE T610
Fra : Max

Dato : 02-03-07 12:30

Hej

Kan man selv bestemme hvor mange gange en T610
skal ringe før den går på telefonsvare ?

Mvh Max

Fra : Jean

Dato : 02-03-07 13:20

Max skrev:
> Kan man selv bestemme hvor mange gange en T610
> skal ringe før den går på telefonsvare ?

Hej!

Du kan selv vælge antal sekunder:

**61*+45nnnnnnnn**ss#

nnnnnnnn = dit mobilsvarnummer
ss = antal sekunder der skal ventes (kan være 05, 10, 15, 20, 25 eller 30)

(Bemærk; det er dit mobilsvarnummer, ikke dit mobilnummer)

Mvh Jean.

Fra : Max

Dato : 04-03-07 23:17

Hej Jean

> Du kan selv vælge antal sekunder:

Jeg sender opskriften vidre til spørgeren, jeg siger
mange tak for infoen.

--
Mvh Max

Fra : Thore

Dato : 06-03-07 09:39

On Fri, 2 Mar 2007 13:20:21 +0100, "Jean" <ask@me> wrote:

> [...]
>ss = antal sekunder der skal ventes (kan være 05, 10, 15, 20, 25 eller 30)
>
>(Bemærk; det er dit mobilsvarnummer, ikke dit mobilnummer)

Prøvede lige dette...Kommandofejl..?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Fuzzbox

Dato : 06-03-07 21:00

Thore skrev:

> Prøvede lige dette...Kommandofejl..?

Hvad med
**61*+45nnnnnnnn*ss#

Fra : Thore

Dato : 06-03-07 22:20

On Tue, 06 Mar 2007 21:00:20 +0100, Fuzzbox <fuzzbox71@gmail.com> wrote:

>Hvad med
>**61*+45nnnnnnnn*ss#

DEsværre...også kommandofejl..:(

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

(Erstat evt .INVALID med .DK hvis du mailer direkte)
Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk