Bedste 3g telefon ??
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 10:50

Hej alle
Hvad skal man gå efter hvis man vil have en super phone, det der er
afgørende er hvor stabil og størrelse.
Så kom frit frem med jeres input

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-02-07 11:58

<Michael> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Hvad skal man gå efter hvis man vil have en super phone, det der er
> afgørende er hvor stabil og størrelse.
> Så kom frit frem med jeres input

Sony Ericsson K800i, helt klart ... men køb den endelig ikke med 3's
software. Jeg har den selv fra Sonofon og det fungerer upåklageligt.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-02-07 17:27

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Sony Ericsson K800i, helt klart ... men køb den endelig ikke med 3's
> software.

Hvorfor ikke`? hvad gør 3´s software`?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-03-07 13:05

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke`? hvad gør 3´s software`?

Den smule erfaring jeg har med den, er at den er hamrende ustabil og
generelt yderst belastende.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-03-07 23:57

Kim Frederiksen wrote:
> "Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den smule erfaring jeg har med den, er at den er hamrende ustabil og
> generelt yderst belastende.

Hvilke problemer er det jeg har, som jeg ikke har bemærket på min N73 3
telefon? :)

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 28-02-07 12:04

Michael wrote:
> Hej alle
> Hvad skal man gå efter hvis man vil have en super phone, det der er
> afgørende er hvor stabil og størrelse.
> Så kom frit frem med jeres input

Jeg kan godt lide Palm Treo 750. Den kører windows mobile 5, har 3G,
fylder ikke så meget, og har et fysisk tastatur så man kan taste sine
oplysninger ind, eller spamme sine venner og bekendte med sms'er
(jeg sender selv ca. 150 om ugen). Palm har et smart sms program med
chat view, hvor man let kan følge tråden i samtalerne man har haft
med en eller anden person.

   http://euro.palm.com/europe/en/products/treo750/index.html

put et mini SD kort i den, og du kan afspille musik, også via
bluetooth stereo headset.

Ellers har jeg en qtek 9000 jeg bærer som vagt telefon. Den er meget
stor, er en klap telefon, dog kan man dreje skærmen og få en "slags"
pda. Det gør at skærmen efterhånden virker lidt vakkelvoren
Jeg ville nok ikke vælge den igen, men dens skærm areal er nice.

JonB

Fra : Pistolprinsen

Dato : 28-02-07 19:32

Nokia E90