Nokia N73 vs Samsung E900/D900
Fra : Kristian og Julie

Dato : 26-02-07 19:57

Hejsa

Er rimelig meget i tvivl om hvilken mobil jeg skal købe, så hvis der evt er
nogen der har oplevet nogle fordele/ulemper med disse modeller kunne det
være fedt at få lige forskellige meninger. Pt hælder jeg mest til Nokia da
jeg ofte bruger kalender til fødselsdage osv, og så vidt jeg kan se gemmer
Samsung ikke fødselsdage fra år til år, og så er der jo ikke den store ide i
at taste den ind, hvis man alligevel skal gøre det fra år til år...

Håber der er nogen der kan hjælpe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-02-07 08:17

Kristian og Julie wrote:
> [...]
> vidt jeg kan se gemmer Samsung ikke fødselsdage fra år til år, og så
> er der jo ikke den store ide i at taste den ind, hvis man alligevel

Kameramæssigt er der nogen der påstår det er dårligt. Tænk mener i sidst
udkomne nummer noget andet.

Jeg har selv en N73 og har kun en ting at udsætte på den: Langsomme menuer.
Jeg tror ikke det hjælper at tage mit 2Gb kort ud :)

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500