MOD som Louise Freverts er en social intel~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 09:33

Mod som Louise Freverts er en social intelligens med politisk gevinst

Glistrup var aldrig trængt gennem mediemuren uden
telefonsvarer-istf-NATO og blandt hans nære støtter var Kresten
Poulsgård der gentog genialiteten med at angribe godhedsindustrien så
vulgært at journalisterne var nødt til at bringe nyheden

Da Kristen Bjørnkjær havde udgivet en sexoplysnings-skolebog med
følgende digt , læste Poulsgård det op, for at forklare at skoler skal
respektere forældrenes normer incl i Jylland

"Op ad brøndens klare vand/

Trækker jeg min tissemand/

Den er slimet , den er slasket,

Den har mange piger vasket......

Susanne Bjerrehus var pornoskuespillerinde og gør sige megen politisk
korrekthed imod - hendes mand Asger Åmund, ligeså,

Og Jens Rothe var fremragende modig, da han LIGESOM FREVERT turde
kolportere er rygte, der ikke kunne bevises, i profetsagen

Måske de forhindrede ham i at blive minister, men nu har han som
radiochef fået en kile ind imod DR.

> Et andet rygte siger at dansk sprognævn har overvejet at sætte et
> billed af hende under omslaget af ordet kvajpande, men der er en
> hård
> diskussion om billedet heller skal sættes ved ordet porno.

BW: At en flot pige vil vise sit mod ved i sin ungdom at tjene meget
på kort tid, er ikke noget hun bør skamme sig over.
At Frevert siden som dansekunstner og -instruktør ikke har skjult
dette faktum, er også rosværdigt.
Hun er ikke "en lav, fordomsfuld racist imod ludere".(og det er hun
heller ikke mod muslimer, hun er sandfærdig debatør))
At medierne har bragt den gamle nyhed under hendes politiker-karriere
har haft det klare, ufine mål, at mistænkeliggøre DF som
uprofessionelt - "for tabere".
De bragte ikke den gamle nyhed da hun var folkevalgt politiker for
Konservative.
Men har partiet tabt stemmer på, at medierne viste deres sande, ulækre
hetz-ansigt?
Hun er opstillet i København.

At medierne viste, at de kun er sexuelt frisindede vedr bøsser, har
Frevert næppe vundet sit parti mange jyske stemmer på, men da hun nok
bliver i politik i mange årtier, så tror jeg på sigt, at folk vil få
respekt for hendes sexede ærlighed (og undertiden kloge dobbelthed) og
at stemme-tab vil modsvares af -gevinst.

Hun er hitman for partiet - ligesom hendes webmaster var. Det som
partiets tilsyneladende top ikke tør sige, lader man Frevert hhv
ex-søofficer Ebbe Talleruphus sige. Genialt og respektabelt. Og
nødvendiggjort af ussel journalistik.

Jens Rohde , Susanne Bjerrehus, Kresten Poulsgård har også vist mod,
og uden mod kan vi ikke gå op mod godhedsindustrien og redde Danmark
på målstregen.

Mine mere eller mindre velykkede forsøg på at efterfølge Glistrup mht
mod, handler om at vise at det er ufarligt - jeg fik smadret ruder, da
min ex-nabo Ungeren eksisterede, men jeg fik dette i avisen og bidrog
måske til, at man valgte at rydde.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 09:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:NO6Lh.71

> Og Jens Rothe var fremragende modig, da han LIGESOM FREVERT turde
> kolportere er rygte, der ikke kunne bevises, i profetsagen

JEg tror Lisbet Knudsen er misundelig på Freverts charme og derfor går
over gevind i nuværende "sandt-rygte-sag"

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-586477-cebceda8-http%3A%2F%2Fwww.jp.dk%2Findland%2Fartikel%3Aaid%3D4303322

Fra : Ingolf

Dato : 18-03-07 13:19

> Mod som Louise Freverts er en social intelligens med politisk gevinst

Hold nu op Bo, Louise Frevert er igen taget med bukserne nede i at lyve på
det offentlige dyrskue.

> [...]
> med at angribe godhedsindustrien så vulgært at journalisterne var nødt til

Jeg kunne nu bedre lide Preben Møller Hansen, din "møgkælling" :D

> [...]
> digt , læste Poulsgård det op, for at forklare at skoler skal respektere

Det er da chauvinistisk? Hvordan passer det ind med kakkelbordet og Morten
Koch samlingen ?

> Susanne Bjerrehus var pornoskuespillerinde
> og gør sige megen politisk korrekthed imod - hendes mand Asger Åmund,
> ligeså,

Nu kommer kakkelbordet tilbage?

> [...]
> kolportere er rygte, der ikke kunne bevises, i profetsagen
>

> Måske de forhindrede ham i at blive minister, men nu har han som radiochef

Tror mere det bliver ved siden af ordet nytårstorsk?

> [...]
> Hun er ikke "en lav, fordomsfuld racist imod ludere".(og det er hun heller
> ikke mod muslimer, hun er sandfærdig debatør))

Men sidder man på tinge, er åbenlys løgn en virkelig hæmsko? Med de løgne
hun kommer med, og hendes måde at debattere på, kunne hun jo begynde at
svine folk til her i dk.politik, ligesom så mange andre højrehumoristikere.

> At medierne har bragt den gamle nyhed under hendes politiker-karriere har
> haft det klare, ufine mål, at mistænkeliggøre DF som uprofessionelt - "for
> tabere".

Det er nok mere at klarlægge DF's holdninger? Uden DF var Danmark ikke med i
en ulovlig krig f. eks ? At de så benytter indvandring som skrækeksempel,
minder mig om det oprindelige "Danske Folkeparti 1941" Slap du bare af.. vi
skal nok beholde vor danskhed.

> [...]
> bliver i politik i mange årtier, så tror jeg på sigt, at folk vil få
> respekt for hendes sexede ærlighed (og undertiden kloge dobbelthed) og at

Sexede ærlighed?? Hun er taget for anden gang i at lyve offentligt? Er det
sexet ? Og den stilleleg hun har leget i medierne da man spurgte hende om
hendes udtalelser angående Lisbeth Knudsen siger vist alt om en ekstrem
dårlig debattør.

> [...]
> handler om at vise at det er ufarligt - jeg fik smadret ruder, da min
> ex-nabo Ungeren eksisterede, men jeg fik dette i avisen og bidrog måske

Hvordan hænger det sammen? Du er imod religiøse fanatikere, men da Ungeren
ryddes af en kristen fanatisk sekt er det iorden? Jeg undrer mig over hvad
din holdning ville ha' været hvis Ungeren skulle ryddes for at bygge en
islamisk moske?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 14:08

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote in message
> [...]
> Ungeren ryddes af en kristen fanatisk sekt er det iorden? Jeg undrer
> mig over hvad din holdning ville ha' været hvis Ungeren skulle
Jeg har kun noget mod VOLDELIGE religiøse fanatikere

Man lyver ikke når man viderebringer et rygte som man tror er rigtigt,
sådan som JEns Rothe og Frevert har gjort

Der var sund politik i Poulsgård, ikke i PrebenMøllerHansen og den
citerede sang er ikke hvad jyske forældre vi have som sexoplysning i
skolen og DERFOR kritiserede Poulsgård den skolebog.

Fra : Ingolf

Dato : 18-03-07 15:16

> Jeg har kun noget mod VOLDELIGE religiøse fanatikere

Og de er helt præcist ?

> Man lyver ikke når man viderebringer et rygte som man tror er rigtigt,
> sådan som JEns Rothe og Frevert har gjort

A'hva ? Du KAN og MÅ aldrig viderebringe rygter og så indrulle det i en
politisk dagsorden, specielt ikke som politiker. Når vi som menigmand gør
det er det straks en konspirationsteori, og der kastes med sølvpapirshatte.
Du har da fulgt debatterne de seneste 4 år ikke ?

> Der var sund politik i Poulsgård, ikke i PrebenMøllerHansen og den
> citerede sang er ikke hvad jyske forældre vi have som sexoplysning i
> skolen og DERFOR kritiserede Poulsgård den skolebog.

Det lyder nu ikke som jydske forældre, men snarere Hellerup hejlerne ?
Povlsgård var en kedelig pølsemand, uden kød, men Preben Møller Hansen var
da underholdende... er det ikke det vi savner i onsdagsdebatterne? Så kan vi
helt nedlægge 'fair and balanced' TV2(news) og diverse 'sjove' sitcoms ?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 15:23

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Og de er helt præcist ?

Imamer, mullaher , ayatollaher og deres 1,3 mia skabsfundamentalister

> A'hva ? Du KAN og MÅ aldrig viderebringe rygter og så indrulle det i
> en politisk dagsorden, specielt ikke som politiker.

Ytringsfrihed giver ret til at brainstorme om arbejdshypoteser (ja
endda til at lyve) og når man ikke kan bevise så skal man ikke af den
grund fortie hvad har en vis sandsynlighed

Teorier kan rumme sandhed og ikke en sten bør være uvendt mht
DR-korruptionen og hjernevasken og propaganda-ondskabsfuldheden som er
pro-Islam

Fra : Ingolf

Dato : 18-03-07 16:02

> Imamer, mullaher , ayatollaher og deres 1,3 mia skabsfundamentalister

Jeg er enig med dig i at islam udspyr en højst besynderlig form for
menneskesyn, og det kun opildner til had. For deres bog, Koranen, kan ikke,
og vil ALDRIG blive tolket som andet end sandhed hvis man er "ægte muslim".
Det finder jeg foruroligende. Men at vesten benytter sig af samme stunts er
da at synke ned på deres plan, idet de anerkender at deres befolkninger er
er så dumme/nemme at manipulere, blot ved at råbe op fra bibelen's
åbenbaringen? Jeg tror ikke du er uening med mig i at verdens største magt
er USA? Prøv at google lidt på Amerikanske tv-prædikanter, youtube og
google.video kunne være gode startpunkter. Skal det være i pap, kan du prøve
"Pat Robertson". Evt kan du google Bush og Jesus? Ìmo adskiller retorikken
sig ikke meget fra islam's imamer, mullaher, ayatollaher.. og det er så her
at det er ca. 3 milliarder 'skabsfundamentalister' der gemmer sig. Så hvor
er vi på vej hen ?

> Ytringsfrihed giver ret til at brainstorme om arbejdshypoteser (ja endda
> til at lyve) og når man ikke kan bevise så skal man ikke af den grund
> fortie hvad har en vis sandsynlighed

Du mener altså det er iorden at lyve og bedrage, for at tilsvine sine
moddebatører ? Ja, ytringsfriheden indbefatter også løgne, der er vi vel
ikke uenige? Men stadig står man til ansvar for hvad man har udtalt og
gjort? At det så senere viser dig at det man har sagt er komplet løgn fra
ende til anden, og bliver sat på hjul og stejle, så må man jo erkende det,
og tage et nyt standpunkt? Minder det dig om noget i Dansk historie? Alle
partier i Danmark har prøvet at lyve sig igennem, men konstant blevet
fældet, og det kan vi mange gange takke den 5. statsmagt for, pressen. De
løgne som nu alligevel er sluppet igennem bøder vi stadig for idag.

"Løgnene vil gøre dig sur, men sandheden vil gøre dig rasende! "

> Teorier kan rumme sandhed og ikke en sten bør være uvendt mht
> DR-korruptionen og hjernevasken og propaganda-ondskabsfuldheden som er
> pro-Islam

DR er da ikke pro-islam... heller ikke anti-islam! Den er netop ÅBEN, og
viser alle sider.af en debat. Hvis et medie er pro-islam, kan du jo beskylde
den for at vøre anti-semistisk, og endda omvendt? Som du selv siger... bør
vi ikke vende alle sten ?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 17:30

> [...]
> ayatollaher.. og det er så her at det er ca. 3 milliarder
> 'skabsfundamentalister' der gemmer sig. Så hvor er vi på vej hen ?

Bibelbælte-sekter har meget skidt og krigsforherligende i sig, men
Ruths Faderhus nærmer sig ikke dette

> [...]
> takke den 5. statsmagt for, pressen. De løgne som nu alligevel er
> sluppet igennem bøder vi stadig for idag.

At lyve er at misinformere bevidst. Der var præcise og gode nuancer i
Freverts kritik af Lisbeth Knudsen og klar anerkendelse af forbehold -
men det var en tiltrængt og sandsynlig teori hun bragte til torvs.
Fjernt, fjernt, fjernt fra at kunne kaldes en løgn.
> [...]
> kan du jo beskylde den for at vøre anti-semistisk, og endda omvendt?
> Som du selv siger... bør vi ikke vende alle sten ?

DR er pro asylgivning, pro statsborgerskaber til korttids herboende
muslimer, pro muslimudgifter
Privatiser DR.

DR har ikke vist alsidighed og erstattes let af konkurrenter