Måske-dødsstraf for at modsætte sig anhold~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-07 10:07

Måske-dødsstraf for at modsætte sig anholdelse

At sælger oplyser at nogle få allergikere kan dø i lukkede rum, gør
det ikke til en fejl at Ferret-patronerne bruges i lavt bebyggede
Christiania, hvor alle let kan komme ud i det fri, modsat
Schønning-Arvee gummifabrikken.

At sælger som ekstra særligt salgsargument oplyser at projektilet kan
gå gennem visse døre og vægge, er der intet negativt i - det var der
jo ikke tale om.

I hovedsagen er det en non-lethal weapon, og skandale er på BZ-side,
og politiet burde lade sig interviewe så deres eksemplariske
fejlfrihed blev tydelig for alle. Men måske Flemming Munch Steen har
en skjult dagorden om, at BZ-tumperne skal vide, at de risikerer at dø
ved en fejl, ala den benlås-inaktiverede Benjamin og den ved
Rådvadvej skuddræbte flugtbilist

Vi har uvægerlig måske-dødsstraf for at modsætte sig anholdelse,
hvilket der jo aldrig er undskyldning for.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-03-07 02:13

-snip-
> [...]
Bo> skal vide, at de risikerer at dø ved en fejl, ala den
Bo> benlås-inaktiverede Benjamin og den ved Rådvadvej skuddræbte

Politiet er nogen fjolser. Og undskyldningen med at "det var en fejl"
klinger efterhånden utroligt hult hos mig men der er jo ingen der kan
bevise at politiet havde forsæt til, ligesom de autonome "at få lidt
ekstra fest i gaden". Altså: Hvem siger ikke at politimanden "havde
glemt" hvordan de rigtige granater så ud?

Stod det til mig, burde pgl. politimand sigtes at have forvoldt
alvorlig fare for andre folks liv og legeme (ihvertfald
uagtsomt). Hvad siger gruppen egentligt til denne paragraf?

§ 252. Med fængsel indtil 8 år straffes den, der for vindings skyld,
af grov kådhed eller på lignende hensynsløs måde volder nærliggende
fare for nogens liv eller førlighed.

Stk. 2. På samme måde straffes den, der på hensynsløs måde forvolder
fare for, at nogen smittes med en livstruende og uhelbredelig sygdom.

Stk. 3. Justitsministeren fastsætter efter forhandling med
sundhedsministeren, hvilke sygdomme der er omfattet af stk. 2.

Jeg ved ikke om det er "grov kådhed" fordi jeg kunne ikke lige finde
forklaringen på "kådhed"... Omvendt, så var politiet jo i fare... Jeg
kunne godt tænke mig at høre pgl. politimands forklaring eller læse
den i ekstra-bladet. Han behøves ikke at få fængselsstraf. Bare en
bøde eller påtale er nok... Desværre holder de jo hånden over hinanden
som bare pokker (jeg har fået lidt erfaring med politiet i de sidste
par måneder).

En almindelig politi-forklaring er: Den ene politimand havde ladt et
gevær med en almindelig patron og et andet gevær med en patron der kan
gennembryde vægge (til brug, hvis nu de unge kom ind i ungdomshuset
igen). Derefter glemte han hvilken én af dem der var "den rigtige" og
kom til at overrække det forkerte gevær til ham der affyrede... Ham
der affyrde glemte at checke patronen... Sådan lyder en ganske
almindelig "politi-forklaring"... De laver temmeligt mange "fejl" hver
dag.

Heldigvis skete der ikke noget alvorligt og de fik buret
en masse ballademagere inde, hvilket er godt...

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 02:38

"Martin "Jørgensen"" <hotmail_spam@hotmail.com> wrote in message

> Heldigvis skete der ikke noget alvorligt og de fik buret
> en masse ballademagere inde, hvilket er godt...

Ja, det gør ofte noget godt. Hvor mange offentlig ansatte kan man sige
det om, udover læger?

Både læger og politi hænger sammen som ærtehalm og er en usårlig stat
i staten.

Det må vi leve med, men at muslimimportøren DR søger at kalde det
"gangsteragtigt",
at Brian Mikkelsen mailer frit fra leveren, er skingert.
DR og TV2 apologeterne har for stor magt og kan umærkeligt fordoble
den magt og det er p.t. VIGTIGST AT BEKÆMPE.

Fra : wilstrup

Dato : 18-03-07 10:43

Martin "Jørgensen" wrote:
Desværre holder de jo hånden over hinanden
> som bare pokker (jeg har fået lidt erfaring med politiet i de sidste
> par måneder).

Det er en interessant udtalelse, som bekræfter også min antagelse, men
Sluppermand benægter sådan noget, og som politimand mener han at det er ude
på fantasiens overdrev.
Er der andre med samme erfaringer?