Solen stod op kl. 6:35 i morges (i Roskild~
Fra : Jens Bruun

Dato : 13-03-07 22:47

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-03-07 22:59

On Tue, 13 Mar 2007 22:47:02 +0100, Jens Bruun wrote:

> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

Jo,

og en god ting er at hverken du eller jeg kan lave ret meget om på det

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Sten Schou

Dato : 13-03-07 23:44

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Jo,
>

> og en god ting er at hverken du eller jeg kan lave ret meget om på det

Det er vist kun Svend Auken og Al Gore, der mener de kan det.....

Hilsen Sten

Fra :    ab©

Dato : 14-03-07 10:32

> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

Du har vanskelig ved at holde dine konservative holdninger for dig selv ?

ab©

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-03-07 14:20

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vanskelig ved at holde dine konservative holdninger for dig
> selv ?

Sådan er vi højrefjolsere.

--
-Jens B.