Global opvarmning skyldes ikke forurening
Fra : dktekno

Dato : 12-03-07 10:41

http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=871326

Det er fuldstændigt uacceptabelt, at FN leder hele verden ind i en stor løgn
omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning skyldes IKKE
forurening, men kosmisk stråling!

Fra : Sten Schou

Dato : 12-03-07 10:48

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> løgn
> omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning skyldes IKKE

Det er der skam mange andre der har påvist, at det skyldes kosmisk stråling.
FN lader dog ikke dem få et eneste ord indført.
Politikerne lader dog som om de tror fuldt og fast på det, og får på den
måde bildt de naive borgere ind, at det er menneskeskabt, hvilket gør det
lettere for politikerne at få indført nye skatter.
Allerede i dag kan du købe aflad, nemlig CO2-kvoter. På samme måde købte de
dumme mennesker aflad tilbage i middelalderen, når de købte en splint af
Kristi kors.

Hilsen Sten

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-03-07 11:07

dktekno skrev:
> [...]
>
> Det er fuldstændigt uacceptabelt, at FN leder hele verden ind i en stor løgn
> omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning skyldes IKKE

Det ved vi godt, FN ved det godt, men det er nødvendigt at spare på
olien. Og gøre ikke mindst USA mindre afhængige af olie. Det er en kamp
med alle midlersom skal vindes, ellers taber man alt.

Fra : BigBother

Dato : 12-03-07 11:26

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message

> [...]
> løgn
> omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning skyldes IKKE

Det handler nok mest af alt om, at FN ønsker mere magt. Hvis de får bildt os
ind at vi står over for en menneskeskabt katastrofe, bliver det nemmere for
dem at overtale os til at acceptere at de skal have flere magtbeføjelser -
"for at hjælpe os". Sådan er det jo altid, når magthavere vil have mere
magt. Vejen til tyranni er belagt med gode hensigter. Eller i hvert fald
gode hensigtserklæringer.

--
Veritas odium parit

Fra : N_B_DK

Dato : 12-03-07 11:32

In news:45f52023$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
dktekno <dktekno@gmail.com> typed:
> [...]
> stor løgn omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning
> skyldes IKKE forurening, men kosmisk stråling!

For en gang skyld er vi enige, det er noget sludder at mennesket er den
største årsag.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-03-07 12:26

> [...]
> løgn
> omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning skyldes IKKE

Du har helt ret..

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 15:24

> Det er fuldstændigt uacceptabelt, at FN leder hele verden ind i en stor
> løgn
> omkring den globale opvarmning! Den globale opvarmning skyldes IKKE
> forurening, men kosmisk stråling!

Og Jesus gik på vandet.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-03-07 16:14

In news:45f562b5$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:

> Og Jesus gik på vandet.

Gjorde han ? det vil jeg se et billede af før jeg tror det ;)

Fra : Alucard

Dato : 12-03-07 16:42

On Mon, 12 Mar 2007 16:14:29 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Gjorde han ? det vil jeg se et billede af før jeg tror det ;)

Og det SKAL være fra Urbans hjemmeside...