I feel pretty, men snerpe-Bondam kræver ti~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-07 05:56

I feel pretty, men snerpe-Bondam kræver tilsløring

Skønheden i Leonard Bernsteins "West Side Story" synger
trekvartafklædt "I feel prette, oh so pretty" og er oppe i tiden og
genopføres og TV-genudsendes, men endnu mere oppe på beatet er "Ugly
Betty" TV-serien fra USA år 2007, som DR netop har købt rettighederne
til men endnu ikke programsat.

Den ny trendsætter-debatsoap er om en allerhelvedes ""grim"", men
charmerende mongol-agtig pige, der får supportjob i modeindustrien og
stjæler billedet fra alle dullerne, FORDI SKØNHEDEN KOMMER INDEFRA og
handler om ikke silikone, men mod til at være sig selv og stå ved
sandhed, ved livets og markedsfrihedens realiteter.

For knap et år siden truede byggeborgmester Bondam mig med
tvangsbøder, hvis ikke jeg fjernede debat-foranstaltninger og
stenkastbeskyttelse fra mit hus.

Han sendte et helt bygningsinspektorat med arkitekt og jura ekspertise
ud bestige mine to tagterasser og kritisere mit
Helt-Solgt-Hammerslag-overgående hus og de kunne ikke sætte fingeren
på noget nedstyrtningsfarligt, og min advokat, der krævede
Bondam-intolerancen uddybet, fik som svar, at der faktisk eksisterer
mange Christianiaagtige byggeeksperimenteringsglade matrikler hist og
her i kommunen, som man ser gennem fingre på, og at denne lykkelige
skæbne rammer den rød-hvide Rosenborg Slot opdatering på Bjelkes Alle
er blevet bekræftet ved, at man lod gro græs og hævd på truslen om
tvangsbøder og lod den være en åbenbar grundløs og falsk trussel og
ikke fulgte op på sit skrankepaveri og borgmesterens had mod al Pippi
Langstrømpe fornyelse, der ikke har den jaloux borgmester som bærende
skuespiller.

Bondam ku jo miste sit job ved næste valg, når han præker, at vi har
brug for, at Ungeren-psykopaterne giver byen "ridser i lakken" men
ikke tolererer en afviger, der yder før nyder og hæderligt selv ejer
sit debat-slot og ikke stikker næsen m.m. frem på voldelig vis.

Københavnske vælgere - bemærk vælgere, ikke aktivister - er jo enige
om, at ejendomsret vejer tungt og alle politi-modtræk mod de autonome
er så forsvarlige som urmageren Woolheads SctHans-sang-budskab:

"Vi elsker vort land og med sværdet i hånd skal hver udenvælts fjende
beredte os finde"(Holger Drachmann).

En af mine venner er på Nordvang for bl.a. nudisme - en forbrydelse
uden offer. Han tvangsmedicineres og hvad våben har jeg for at
øjenåbne og skabe debat der kan gavne sådanne torturerede men af
Amnesty forsømte eksistenser, der er ofre for Bondam-typernes
intolerance? My home is my castle og mit sværd er min slappe
gammelmands svagpisser pik, og kun den har jeg at gøre godt med.

Bondam har pr brev igår signaleret, at nu da autonom-sagen har fået
løsning på Nørrebro, er det tid at hans pampere hetzer for
småborgerlighed og chikanerer mig.

Selvom min usikkert udseende fronttagterasse med tilbehør holdt til
årets kraftige vinterstorme og var så lidt klamp-huggeri som
Rødovrehøjhusene, så farer han nu frem med krav om byggetilladelse og
visuel dokumentation vedr mine ufarlige værn mod autonom-stenkast
(3F-mafiaens hærværk mod mig er ulykkeligvis ikke ophørt pga rydning
af deres Jagtvej69-base).

Solskinstimerne er nu startet og jeg sætter mig nøgen op på 2.sals
tagterassen, der vender imod min genbo, en børnehave med åben legegård
og hvorigennem børnene har været vildt optaget og beundrende af min
barfodede halvnøgensolbadning i årtier - og delvis fordi jeg som
slikonkel har fantasi til at give dem isterninger at lege med gennem
trådnettet, hvad de uduelige pædagoger der kun drikker kaffe, aldrig
har fundet på (jeg lyver halvhjertet til børnene at de ikke ,å sutte
eller sluge - isterningerne - især når en pædagog er indenfor
hørevidde og pædagogerne roser mig og har straffet et barn for at råbe
nedsættende ting om mig - de ynker mig som landbytosse og bruger mig
som objekt til at lære børnene tolerance - men jeg har frabedt mig at
de straffer ord, der jo ikke kan såre mig..

Snart vil pædagogerne igen tillade børnene at stå klinet med
trådnettet og sladre om "Bo Warming" - den eneste i kvarteret som alle
kender ved navn, - og som børnene hygger sig med at sladre om "han
lugter, det siger min far og mor" osv.

Før solbadede jeg på ½ m afstand - men stak sføli ikke pik gennem
børnehavens stormaskede trådnettet.

Nu kan de se mig læse min avis nøgen på 14 m afstand (12 m vandret, og
6 m op) - og hvis jeg udvider grænserne for politi-acceptabel
anstændighed derved, så går jeg måske videre og invier
børnehavebørnene i voksenlivets realiteter, at mænd onanerer. -Hvorfor
skal man gå i zoologisk have for at se en hanabe onanere? Får man ondt
i øjnene af at se det, så kan man dreje blikket væk - det bør
pædagoger belære børnene om.

Ingen kan opdigte pædofili i sådan debatskabende aktivitet, så
politiets nylige brev til mig om at al nøgenhed er OK, når ikke
sex-usædeligt/uterligt vil jeg tro at jeg holder mig fri af, helt som
de autonome gjorde ved weekendens netop overståede nøgen-danse-demo,
hvor de var omringet af årvågent , men passivt politi og
indsatsledere.