Indtil vi tør moone muslimerne
Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-07 02:04

Ved seneste store demo denne uge viste TV smukke unge nøgne mænd -
autonome - der dansede.
De fik ikke bøde for blufærdighedskrænkelse - eller henstilling -
fra politiet der så til.

Kan det forklares udfra følgende - for mig uforståelige - passus i
politiets vejledning?

>Ifølge ordensbekendtgørelsen §3 stk 1 er det forbudt "at udvise
>uanstændig eller anstødelig opførsel, der er egnet til at forulempe
>andre eller vække offentlig forargelse". Såfremt der er tale om "uterligt
>forhold" kan der blive tale om overtrædelse af straffelovens §232 om
>blufærdighedskrænkelse.

"Uterligt forhold" skal ifølge straffelovens motiver omskrives som "kønsusædeligt
forhold" således,
at den adfærd, der skønt "usædelig" dog blot kan karakteriseres som "uanstændig",
ikke er omfattet. Det beror naturligvis på en konkret vurdering af
tid, sted og de nærmere omstændigheder, hvorvidt en adfærd kan
karakteriseres som henholdsvis uanstændig/anstødelig eller
kønsusædelig.<

Hvis overvægtige mig gik nøgen i kvarteret, ville det være mere
anstødeligt?

Når jeg ultrakortvarigt har bevæget mig ud på mit fortov iført hvad
politiet betegner gstreng og hvad jeg snarere vil betegne lændeklæde,
som ikke gav mulighed for at nogen så kønsorganer incl glimtvis, kan
det så give bøde? Jeg mooner ikke, hvilket de autonome ofte har gjort
mod Faderhuset og i medierne og på offentligt sted fornylig

Selvfølgelig er politiets vejledning om at TID STED OMSTÆNDIGHEDER
spiller ind vigtig, og politisk demo er måske fredet - men kan jeg
ansøge om fredelig årelang demo på _mit eget_ fortov

(hvis rydning er min forpligtelse og det indgår i mit grundareal),

og pædagogerne i genbobørnehaven er jeg på god fod med og de har i 30
år forsvaret overfor kritiske forældre, at jeg soler mig i shorts på
_deres_ fortov, når solen er der i tidlige formiddagstimer og ikke er
nået ind i min have.

Borgmester Bondam siger vedr BZ, at byen behøver "ridser i lakken" og
"skæve eksistenser" og at vi i hovedstaden er pionerer mht accept af
afvigelse, så jeg tror at kun erigeret lem ville kunne betyde at
politiet greb ind mod nogens nøgenhed her.

Jeg ser en samfundsgavnlig mission i at flytte grænser vedr snerperi
og religiøs overtro om at utildækket hud skaber voldtægtsrisiko og er
politisag

Alle badestrande tillader idag nøgenhed, når den ikke er
anmasende/exhibitionistisk(Nøgensvømning og nøgensolbadning er ikke
forbeholdt særlige strande).

Jeg kæmper for de svages sag, fx udvidet precedens vedr en
ikke-københavnsk bekendt der p.t. er underkastet psykiatrisk og
urimelig tvang bl.a. pga hans nykker med nøgenhed i egen have, og jeg
mener at skabe et bedre Danmark ved at flytte grænser og er her på
linie med de kreative autonome.

De autonomes mandagsmødes talsmænd truede mig med tæv i Lokalavisen
for Nørrebro og NV, fordi jeg "stak næsen langt frem" dvs politisk med
skilte på mit plankeværk og hus, men de intolerante volds-aktivister
er nu væk, og denne sejr bør forfølges. De har ikke monopol på at
være naturlige, kreative og samfundsgavnlige mht at promovere at
INDIVIDET SKAL HAVE LOV TIL ALT, DER IKKE GENERER ANDRE FYSISK.