rygning
Fra : bl

Dato : 10-03-07 22:01

nu hvor der ikke må ryges mere i toge, og (snart) offentlige rum, er næste
lov sikkert at rygere på offentlige tilgængelige steder i det fri skal være
udstyret med 2 advarselstrekanter (som dem i bilerne). Disse skal ved
rygning (som kun må foregå medens man står stille) - disse trekanter skal
placeres 20 meter på hver side af rygeren

Fra : Peter Heide

Dato : 10-03-07 22:07

"bl" <rentzmann@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rygning (som kun må foregå medens man står stille) - disse trekanter skal
> placeres 20 meter på hver side af rygeren

hvorfor ikke gå skridtet fuldt ud og ved lov tvinge ryger til at gå med
en sort trekant ( evt. påsyet tøj ) når de bevæger sig i offentligt rum ?

Fra : @

Dato : 10-03-07 22:14

On Sat, 10 Mar 2007 22:06:43 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"bl" <rentzmann@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
>hvorfor ikke gå skridtet fuldt ud og ved lov tvinge ryger til at gå med
>en sort trekant ( evt. påsyet tøj ) når de bevæger sig i offentligt rum ?

hvorfor minder dit forslag,som jeg håber er ironi, mig om noget
uhyggeligt fra fortiden?

/Albert Camus/

Fra : Peter Heide

Dato : 10-03-07 22:22

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvorfor minder dit forslag,som jeg håber er ironi, mig om noget
> uhyggeligt fra fortiden?

Hvad med at udstyre dømte autonome/sympatisører med en rød trekant ( evt.
påsyet )
når de bevæger sig i offentligt rum ?

Er den ok ?

Fra : @

Dato : 10-03-07 22:29

On Sat, 10 Mar 2007 22:22:05 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvad med at udstyre dømte autonome/sympatisører med en rød trekant ( evt.
> [...]

nej

sådanne forbrydere skal slet ikke slippes ud når man først har fået
dem spærret inde

og hvad angår rygerne så må de vel selv på et elller andet tidspunkt
gerne snarest finde ud af at det ikke er en menneskeret at forpeste
den friske luft alle ikke-rygerne gerne vil indånde

/Albert Camus/

Fra : Anja

Dato : 11-03-07 09:13

> [...]

> gerne snarest finde ud af at det ikke er en menneskeret at forpeste
> den friske luft alle ikke-rygerne gerne vil indånde

Ja man har da lov til at håbe!

Fra : Sten Schou

Dato : 11-03-07 01:33

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at udstyre dømte autonome/sympatisører med en rød trekant ( evt.
> påsyet )
> når de bevæger sig i offentligt rum ?

Det er ikke nødvendigt. De kan som regel genkendes på antallet af
knappenålshoveder i ansigtet.....

Hilsen Sten

Fra : Peter B. P.

Dato : 11-03-07 02:16

On 2007-03-11 01:33:11 +0100, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net> said:

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke nødvendigt. De kan som regel genkendes på antallet af
> knappenålshoveder i ansigtet.....
>
> Hilsen Sten

Sølvtøj i næsen?

--
The world dislikes America because America doesn't give a rat's ass
about the world's opinion of it.   -- Margaret Wente, Globe and Mail,

http://titancity.com/blog/

Fra : Peter B. P.

Dato : 11-03-07 02:15

On 2007-03-10 22:22:05 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> said:

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hvad med at udstyre dømte autonome/sympatisører med en rød trekant (
> [...]

Til skræk og advaser for folk om at "her går en uhæmmet voldsforbryder"?

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-07 22:18

> hvorfor ikke gå skridtet fuldt ud og ved lov tvinge ryger til at gå
> med en sort trekant ( evt. påsyet tøj ) når de bevæger sig i
> offentligt rum ?

Det er slet ikke nødvendigt. Vi andre kan lugte jer på 10-20 meters afstand.
På større afstande skal vi blot holde øje med jeres hænder, hvor der som
oftest sidder en smøg fastklistret mellem fingrene. Så I har sådan set
allerede jødestjernet jer selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 10-03-07 22:27

> [...]
> der som oftest sidder en smøg fastklistret mellem fingrene. Så I har sådan

Helt enig !

Fra : Peter B. P.

Dato : 11-03-07 02:16

On 2007-03-10 22:18:17 +0100, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said:

> [...]
> afstand. På større afstande skal vi blot holde øje med jeres hænder,
> hvor der som oftest sidder en smøg fastklistret mellem fingrene.

Gule tænder og fingre... :)

> Så I har sådan set allerede jødestjernet jer selv.

På sin vis har du ret...

--
If you want to be happy for a day - get drunk.
If you want to be happy for a week - get married.

http://titancity.com/blog/

Fra : Peter B. P.

Dato : 10-03-07 22:32

On 2007-03-10 22:00:42 +0100, "bl" <rentzmann@privat.dk> said:

> [...]
> rygning (som kun må foregå medens man står stille) - disse trekanter skal
> placeres 20 meter på hver side af rygeren

Ja og i skal have et rotoblink på hovedet på tænder op.

Fra : Anja

Dato : 11-03-07 09:11

> [...]
> rygning (som kun må foregå medens man står stille) - disse trekanter skal
> placeres 20 meter på hver side af rygeren

Jeg har oplevet at være på en strand, i Australien, hvor det var forbudt at
ryge, indenfor det område, hvor der var livreddere. Alle tiders!
Og grunden til at jeg havde råd til at rejse der ned og se det er, fordi, at
jeg ikke ryger