Det islamske ære-vanvid igen - hvor længe ~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 10-03-07 12:39

Tyrkisk kvinde jaget efter nej til tvangsægteskab

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4290524/

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world
immigration to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish
orientals (third-worlders themselves), in order to make them less
visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof
Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Rom

Dato : 10-03-07 12:52

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote in message

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4290524/

> HVOR LENGE ENDNU SKAL VI KIGGE PÅ DETTE LORT?!

Du mener hvor lenge skal dere være nødt til å vente
på "krig mot muslimer" og etnisk rensing, der drap blir
"frokost"?

Kjell

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 10-03-07 13:59

On 10 Mar, 12:39, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:
> Tyrkisk kvinde jaget efter nej til tvangsægteskab
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4290524/

Og den beste måte å fri tyrkiske kvinner fra slike tvfangsekteskap er
altså å nekte de adgang til de skandinaviske land??

Fra : @

Dato : 10-03-07 14:13

On 10 Mar 2007 04:59:18 -0800, "Brumle Måseegg" <hfrit@c2i.net> wrote:

>Og den beste måte å fri tyrkiske kvinner fra slike tvfangsekteskap er
>altså å nekte de adgang til de skandinaviske land??

sikkert ikke

men at importere menneskeligt affald som har omdannet deres hidtidige
levesteder til sociale og politiske møddinger, blot for at dette
menneskelige affald kan forsætte deres destruktive kurs gavner ingen,

men skader tværtimod de lande der lukke dette affald ind

/Albert Camus/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-03-07 14:27

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> menneskelige affald kan forsætte deres destruktive kurs gavner ingen,
>
> men skader tværtimod de lande der lukke dette affald ind

Jeg troede at det var deres religion der var et problem, nu viser det sig at
de nu også er "menneskeligt affald" jeg er ikke tilhænger af Islam, men en
mere ulækker mentalitet skal man sgu lede længe efter.

Fra : @

Dato : 10-03-07 14:40

On Sat, 10 Mar 2007 14:26:51 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com>
wrote:

> [...]
>de nu også er "menneskeligt affald" jeg er ikke tilhænger af Islam, men en
>mere ulækker mentalitet skal man sgu lede længe efter.

enig en mentalitet som bevirker at et familieoverhoved tiltager sig
ret til at myrde egne børn er ulækker

så mangler vi bare at overbevise vore politikere om det forkerte i at
lukke sådanne destruktive kræfter ind i landet

/Albert Camus/

Fra : C Lund

Dato : 11-03-07 19:06

In article <6ib5v297djv6m0jo1dhn4s1sp5g7rjkhsd@4ax.com>,
"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> menneskelige affald kan forsætte deres destruktive kurs gavner ingen,
>
> men skader tværtimod de lande der lukke dette affald ind

Tja.. ha om vi ga disse kvinnene adgang til landet og så kunne vi
sende slike som deg dit kvinnene kom fra?

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : @

Dato : 11-03-07 22:57

On Sun, 11 Mar 2007 19:05:55 +0100, C Lund <clund@notam02SPAMBLOCK.no>
wrote:

>Tja.. ha om vi ga disse kvinnene adgang til landet og så kunne vi
>sende slike som deg dit kvinnene kom fra?

nå var sandheden om hvad der sker i verden for skrap for dig?

/Albert Camus/

Fra : C Lund

Dato : 12-03-07 09:37

In article <jnu8v213oqqmmanounl4dpclneeffr9a6q@4ax.com>,
"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> nå var sandheden om hvad der sker i verden for skrap for dig?

Hæ?

--
C Lund, www.notam02.no/~clund