Afghansk oprører vil forhandle
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-03-07 18:41

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s149 Fre 09 Mar (2007, CET) 18.00.32

Afghansk oprører vil forhandle

En fremtrædende oprørsleder i Afghanis-
tan, Gulbuddin Hekmatyar, har tilbudt
våbenhvile og er villig til at indlede
samtaler med Afghanistans præsident,
Hamid Karzai. Tilbuddet bifaldes af
afghansle politikere, men andre advarer
mod at stole på Hekmatyar, der er
tidligere regeringsleder og en populær
skikkelse i store dele af befolkningen.

Et kvindeligt parlamentsmedlem tvivler
på, at Hekmatyars tilbud er oprigtigt,
og hun frygter, at kvindernes rettighe-
der vil blive truet, hvis Hekmatyar,
der er kendt som islamisk fundamenta-
list, atter får politisk indflydelse.

9. mar 15:09 (CET, red.)

=== citat slut ====

Memory input:
6143 news:FySFh.25$lt4.20@news.get2net.dk

> (Program: Får op af brønden, gerne inden de drukner.)

Det er muligt, at I ikke er oprigtige, men jeg vil aldrig kunne tilgive mig
selv, dersom jeg pga. dit-og-dat *undlod* at gøre, hvad Gud, min Skaber,
allerede har ... (Matt. 5,13-16; 25,14-30).

Om Gud vil (James 4,15), har jeg således til hensigt at tale Jer til
fornuft, apropos Jonas 4,11

Input memory:

4054 news:6vPae.114254$Vf.4190466@news000.worldonline.dk

> [...]
> tilkendegivelse. Det var blot en måde at udtrykke fællesskab, samhørighed
> og navnlig enighed (hvad angår ovenfor skrevet, file 4049). Fysisk
> berøring er jo et af de 5 kærlighedssprog, som Gud har givet os, se ...
> 0602 news:wuhta.50803$y3.3454136@news010.worldonline.dk
> 1287 news:a_sPb.76716$jf4.4938044@news000.worldonline.dk
>
> Om kvinden var Jomfru Maria eller en af menighedernes engle, ved jeg ikke.
> Eller om hun kom fra et muslimsk land eller fra det ydre rum (3932), ved
> jeg heller ej. Dog ét ved jeg: Hun var/er min søster/medtjener i Herren

See perhaps also ...
4090 news:aOabe.114465$Vf.4197902@news000.worldonline.dk
4410 news:65RXe.68336$Fe7.230358@news000.worldonline.dk
4485 news:LGUYe.68716$Fe7.231707@news000.worldonline.dk
Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5.20@news.get2net.dk
(and many other links.)

Please enter 'yes' or 'no'...

ET-Break:
(2007-03-09, Friday, CET 18:11, GMT 17:11)
- "That's a deal ... friend."

I'm crying, Sir!...

18:13
- "I know."

Come. Let's *worship* our Creator, not only with our mouth and our thinking,
but also in our way of living our life. LOVE one another, just as Jesus told
us to do...

18:20
- "Amen."

-