Hvilken sang?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-03-07 17:43

Musikken starter med noget orgel/syntheziser noget - sådan lidt storslået.
Det slår nærmst sangen igang. 'Da-Da-Da-Da-Da (og så en tone op)
Da-Da-Da-Da-Da)

udover det er det rockmusik. På et tidspunkt synges noget i retning af 'Just
like Michael Caine' ... eller noget i den stil... helt sikkert noget med
Michael Caine.

Ikke meget at gå på, men måske nogen kan hjælpe?
--
sniper_Nolight

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 17-03-07 19:50

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> enriched usenet with:

> [...]
> noget med Michael Caine.
>
> Ikke meget at gå på, men måske nogen kan hjælpe?

Mit bud er Liquido med Narcotic

De synger i sangen my cocaine, men jeg hørte det også Michael Caine de
første gange, jeg hørte den

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Bruce Springsteen - Born To Run

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-03-07 21:03

> Mit bud er Liquido med Narcotic
>
> De synger i sangen my cocaine, men jeg hørte det også Michael Caine de
> første gange, jeg hørte den

Hah!

Ja det er da den! - jeg har søgt på google efter michael caine lyrics og
derefter lyttet samples på allmusic.com og ingen af dem der kom lød
tilnærmelsesvis som den

Mange tak!
--
sniper_Nolight

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 17-03-07 21:51

> [...]
>
> Ja det er da den! - jeg har søgt på google efter michael caine lyrics og
> derefter lyttet samples på allmusic.com og ingen af dem der kom lød

Jeg mener at kunne huske at engelske Madness havde et mindre hit i 80erne
med en sang, der vist bare hed: Michael Caine

Mvh

Carsten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-03-07 22:16

> Jeg mener at kunne huske at engelske Madness havde et mindre hit i 80erne
> med en sang, der vist bare hed: Michael Caine

og det var netop en af dem jeg fandt da jeg søgte
--
sniper_Nolight