MC Einer
Fra : M&J

Dato : 14-03-07 19:34

Hej.

Jeg har en sang, jeg ikke kan komme i tanke om. En af de mest kendte, som
han har lavet. Jeg mener, det var MC Einer.

Hvad mon det var for en sang, der plagede folk i sluthalvfemserne? (og nej
det var ikke julesangen)

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 19:36

M&J wrote:
> [...]
> som han har lavet. Jeg mener, det var MC Einer.
>
> Hvad mon det var for en sang, der plagede folk i sluthalvfemserne?

Arhh dér?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : M&J

Dato : 14-03-07 19:41

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Arhh dér?

Nemmer'li.

Tak.

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 20:55

M&J wrote:
> Nemmer'li.
>
> Tak.

Så lidt.

Var selv liiiige nødt til at høre den igen.

Fra : Steen

Dato : 14-03-07 23:13

Trekroner <xx> wrote:

> Så lidt.
>
> Var selv liiiige nødt til at høre den igen.

Det må være på tide Einar laver en plade til folket, oldschool hæbob
revival?
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Steen

Dato : 14-03-07 23:05

> Nemmer'li.

Arh Dér er dog fra ca. 1990, og ikke slut-90'erne. Men er fortjent blevet en
moderne klassiker. Superfedt nummer. :)

Morten

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-03-07 23:14

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Arh Dér er dog fra ca. 1990, og ikke slut-90'erne. Men er fortjent blevet
en
> moderne klassiker. Superfedt nummer. :)
>
> Morten

Mere præcist 1989

Fra : Brian

Dato : 14-03-07 23:25

Morten Steen wrote:

> Arh Dér er dog fra ca. 1990, og ikke slut-90'erne. Men er fortjent
> blevet en moderne klassiker. Superfedt nummer. :)

Jeg kan dog huske at MC Einar fik en kæmpe revival i min omgangskreds der i
97/98 - måske den revival rakte videre end min omgangskreds ?

/Brian

Fra : MicJen

Dato : 18-03-07 11:42

> Jeg kan dog huske at MC Einar fik en kæmpe revival i min omgangskreds der
> i 97/98 - måske den revival rakte videre end min omgangskreds ?

Det kan du tro! Var til en kombineret koncert med RBC, MC Ejnar og L. Ron
Harald. Det var super duper. Tror det var i 2002, 2003 måske, på Train i
Århus.

Især Ejnars fortolkning af Bjarne Lillers "Fru Madsen" var uforglemmelig!

Super koncept og koncert!